1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
10 p, 528.1 KB |
Laboratori virtual de psicologia bàsica : l'experiència com a clau de l'aprenentatge
/
Vilaró Soler, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Maiche Marini, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Mas, Maria Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
El Laboratori Virtual de Psicologia Bàsica (LVPB) és una eina que pretén aprofitar les noves tecnologies per donar un nou enfocament al procés d'aprenentatge dels processos psicològics bàsics. Amb el LVPB s'acompanya a l'estudiant en un recorregut a través d'experiments que s'han convertit en clàssics de la Psicologia Cognitiva amb l'objectiu d'assolir coneixements relacionats amb els processos cognitius a partir de la pròpia experiència. [...] The Virtual Laboratory of Cognitive Psychology (LVPB) is a tool that tries to take advantage of the new technologies in order to give a new approach to the learning process of the psychological basic processes. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007
|
|
5.
|
11 p, 166.9 KB |
Peer-practual : una tutoria entre iguals interprofessional als estudis de magisteri i psicopedagogia
/
Monereo i Font, Carles 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Duran Gisbert, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Sànchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Miquel, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Es presenta una experiència d'innovació didàctica consistent en la realització conjunta de pràctiques professionals entre estudiants de Magisteri d'educació Infantil i Educació Primària, i estudiants de Psicopedagogia. [...] The authors of this communication presents the results of a didactic innovation experience, based on professional practices between undergraduates studying to become Pre-school or Primary Teachers, and Psychopedagogy students. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007
|
|
6.
|
12 p, 475.3 KB |
Caront : implementació i millora d'activitats d'avaluació i primeres experiències amb diferents organitzacions docents
/
Martí, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Rocarías, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Radeva Ivanova, Petia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Toledo Morales, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Vitrià i Marca, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
El gestor documental Caront basat en Moodle, del que es va presentar una primera comunicació en l'anterior JID continúa navegant en assignatures d'Enginyeria. Caront gestiona les diferents activitats que configuren una assignatura: gestió de grups, activitats, avaluacions, fòrums, wiki, etc. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007
|
|
7.
|
7 p, 46.5 KB |
Implementació de la plataforma Moodle a l'EUSS
/
Fernández, Joan Carles (Escola Universitària Salesiana de Sarrià. Formació Bàsica i Àrea de Sistemes Informàtics i Comunicacions) ;
Latorre, César (Escola Universitària Salesiana de Sarrià. Formació Bàsica i Àrea de Sistemes Informàtics i Comunicacions)
L'EUSS, escola adscrita a la UAB, es va iniciar l'any 2006 en l'ús de la plataforma lliure de gestió de l'ensenyament anomenada Moodle. Amb anterioritat, l'EUSS assignava un espai web a cada assignatura amb diferents resultats. [...] Moodle is an open-source based course manager system, designed to help the learning process through the use of virtual support. The aim of this article I to show our policy to find an standard tool which enable us to publish learning material on the net as much as offering a corporative image of EUSS, our school. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007
|
|
8.
|
7 p, 56.6 KB |
Avaluació continuada amb moodle : experiència en l'assignatura de fonaments d'electromagnetisme d'enginyeria tècnica industrial
/
Bartolome, Elena (Escola Universitària Salesiana de Sarrià. Departament de Formació Bàsica i Mecànica) ;
Bernadàs, Salvador (Escola Universitària Salesiana de Sarrià. Departament d'Electrònica) ;
Fernández, Joan Carles (Escola Universitària Salesiana de Sarrià. Formació Bàsica i Àrea de Sistemes Informàtics) ;
Latorre, Cesar (Escola Universitària Salesiana de Sarrià. Formació Bàsica i Àrea de Sistemes Informàtics) ;
Navau Ros, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ;
Ruíz, Jose María (Escola Universitària Salesiana de Sarrià. Departament de Mecànica)
MOODLE és un sistema de gestió de cursos basat en codi lliure dissenyat per recolzar l'aprenentatge mitjançant la utilització de suport virtual. En aquesta contribució presentem l'experiència a l'EUSS [a] en l'aplicació d'aquesta eina pels "Fonaments d'Electromagnetisme" (FoELEC), una assignatura troncal de 1er curs d'Enginyeria Tècnica Industrial, amb més de 270 alumnes matriculats. [...] MOODLE is an open-source based course manager system, designed to assist the learning process through the use of virtual support. In this contribution we present our experience at the EUSS [a] in the application of this tool to the teaching of the "Electromagnetism basics", a common, first year subject of the Technical Industrial Engineering degree with more than 270 students. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007
|
|
9.
|
11 p, 208.5 KB |
Caronte : un gestor documental per a assignatures de l'EEES
/
Martí, Enric (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ;
Rocarías, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Sánchez, A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Radeva Ivanova, Petia (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ;
Toledo Morales, Ricardo (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ;
Vitrià i Marca, Jordi (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya))
La declaració de Bolonia i l'Espai Europeu de Educació Superior (EEES) proposen nous reptes a les universitats en plantejar les assignatures més centrades en l'alumne aíxí com en l'estudi i adopció de noves metodologies docents que potenciin les capacitats i habilitats de l'alumne, tant personals como profesionals. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006
|
|