Resultats globals: 4 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
17 p, 1.0 MB Relationship Between Intrinsic/Extrinsic Motivation and L2 Speaking Skill Among Iranian Male and Female EFL Learners / Salehpour, Gholamreza (Shahrekord University) ; Roohani, Ali (Shahrekord University)
This study investigated the relationship between intrinsic/extrinsic motivation and L2 (English) speaking skill between male and female high school students in Iranian EFL context. To this end, 249 male and female students' intrinsic and extrinsic motivation was measured with a questionnaire and their English speaking skill was assessed by a speaking rating scale. [...]
En este estudio se ha investigado la relación entre la motivación extrínseca/intrínseca y la habilidad de hablar inglés L2 entre estudiantes de secundaria masculinos y femeninos en el contexto de EFL de Irán. [...]
Cette étude est à analyser le rapport entre la motivation intrinsèque/extrinsèque et la compétence parlée L2 (en anglais) parmi les lycéens/lycéennes Iranien(ne)s dans le contexte de l'apprentissage iranien d'ALE. [...]
En aquest estudi s'ha investigat la relació entre la motivació extrínseca/intrínseca i l'habilitat de parlar anglès L2 entre estudiants de secundària masculins i femenins en el context de EFL de l'Iran. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.803
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 1 (february-march 2020) , p. 43-59  
2.
12 p, 165.6 KB Propiedades psicométricas de la versión española del "Cuestionario de responsabilidad personal y social" en contextos de educación física / Escartí, Amparo (Universitat de València) ; Gutiérrez, Melchor (Universitat de València) ; Pascual, Carmina (Universitat de València)
El objetivo del presente trabajo ha consistido en analizar las propiedades psicométricas de la versión española del Cuestionario de Responsabilidad Personal y Social (Personal and Social Responsibility Questionnaire-PSRQ), que evalúa la percepción de responsabilidad personal y social de los alumnos en educación física. [...]
The purpose of this study was to analyse the psychometric properties of the Spanish version of the Personal and Social Responsibility Questionnaire (PSRQ), which assesses students' perception of personal and social responsibility in physical education. [...]

2011
Revista de psicología del deporte, Vol. 20, Núm. 1 (2011) , p. 119-130  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
60 p, 885.7 KB Aspects of intrinsic and competence motivation in the (English) classroom / Vila Estrada, Elisenda ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Motivation is the key to engaging students and making them participants in their own learning. One of the central points to keep in mind when teaching is that what is taught in the classroom has to cater to students' needs and be engaging. [...]
La motivació és la clau perquè els alumnes vulguin ser còmplices del seu propi aprenentatge. Uns del punts centrals a considerar quan es fa classe és que el que s'ensenya ha de tenir en compte les necessitats dels alumnes i que el contingut ha de ser del seu interès. [...]
La motivación es clave para que los alumnos quieran ser cómplices de su propio aprendizaje. Algunos de los puntos centrales para tener en cuenta al impartir una clase es que lo que se enseña debe reflejar las necesidades de los alumnos y ser de su interés. [...]

juny 2020  
2.
31 p, 1.0 MB Els estils motivacionals de les mares marroquines, immigrants a Catalunya, en l'educació dels seus fills i filles. Una anàlisi comparativa entre capitals culturals / Vicens Yagüe, Sara ; Alcalde, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es presenta, a continuació, un estudi qualitatiu, en què analitzem els estils motivacionals que les mares marroquines, residents a Catalunya, transmeten als seus fills i filles durant l'escolarització infantil i primària. [...]
We are going to present a qualitative study, where we analyse the motivational styles that the Moroccan mothers, resident in Catalonia, transmit to his children during the childhood and primary education. [...]

2017
Grau en Educació Infantil [847]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.