visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Motivación
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
156
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
136
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
19
registres trobats
Articles
136
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
19 p, 273.8 KB
Aspectos cognitivos de unidades fraseológicas y su aplicación en el aula de ELE
/
Hu, Shi
(Universidad de Comunicación de China)
Debido a la idiomaticidad que expone una multitud de las unidades fraseológicas (UFS), el aprendizaje de estas expresiones suele constituir un obstáculo para los alumnos de ELE. Atendiendo a tal circunstancia, se pretenden ofrecer unas inspiraciones destinadas a facilitar la comprensión del significado de los fraseologismos para los estudiantes extranjeros. [...]
Due to the idiomatic nature of a multitude of phraseological units (PUS), the learning of these expressions is often an obstacle for learners of Spanish as a foreign language. In view of this circumstance, we aim to offer some purposes to facilitate the understanding of the meaning of phraseologisms for foreign learners. [...]
2022 -
10.5565/rev/fraseolex.44
Fraseolex
,
Vol. 1 (2022)
, p. 81-99 (Artículos)
Registre complet
-
2.
16 p, 844.3 KB
Gratuidad y subsidiariedad : una mirada política a la fraternidad católica
/
Gamper Sachse, Daniel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
El concepto de fraternidad en la Doctrina Social de la Iglesia entiende la naturaleza humana en términos relacionales. Los deberes fraternos son consustanciales a la naturaleza humana y por tanto el conflicto entre libertad e igualdad queda atenuado. [...]
The concept of fraternity or brotherhood in the Social Doctrine of the Church arises from a relational concept of humankind. Fraternal duties are inherent to human nature, therefore conflicts between freedom and equality diminish. [...]
2018 -
10.6018/daimon/333671
Daimon : revista de filosofía
,
Suplemento 7 (2018)
, p. 29-43
Registre complet
-
3.
16 p, 146.5 KB
Programa de mejora competencial y psicosocioemocional del alumnado de formación profesional básica
/
Sánchez-Bolívar, Lionel
(Universidad Isabel I) ;
Martínez-Martínez, Asunción
(Universidad de Granada) ;
Zurita Ortega, Félix
(Universidad de Granada) ;
Escalante-González, Sergio
(Universidad de Granada)
El presente análisis surge como consecuencia de la intervención, mediante coaching, sobre las competencias, la motivación, la resiliencia y las habilidades socioemocionales en los estudiantes de formación profesional básica de la familia profesional de Imagen Personal de la Ciudad Autónoma de Ceuta. [...]
Aquesta anàlisi sorgeix com a conseqüència de la intervenció, mitjançant coaching, sobre les competències, la motivació, la resiliència i les habilitats socioemocionals entre els estudiants de formació professional bàsica de la família professional d'Imatge Personal de la Ciutat Autònoma de Ceuta. [...]
This study analyses an initiative in the city of Ceuta to use life coaching to improve the skills, motivation, resilience and socio-emotional capacity of basic vocational training students specialising in hair and beauty training. [...]
2023 -
10.5565/rev/educar.1726
Educar
,
Vol. 59 Núm. 2 (2023)
, p. 489-504 (Temas de investigación)
Registre complet
-
4.
12 p, 390.2 KB
Videoreseñas de booktubers como espacios de mediación literaria
/
Paladines Paredes, Lenin Vladimir
(Universidad Nacional de Loja (Equador)) ;
Aliagas, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
En el marco de una investigación más extensa sobre booktubers, describimos y caracterizamos la función comunicativa y el género discursivo de la videoreseña teniendo en cuenta sus dimensiones comunicativa, literaria y discursiva. [...]
As part of the research field on the reading practices of booktubers, this study proposes to characterize the communicative function and the discursive genre of video reviews taking into account the communicative, literary and discursive dimension. [...]
Universidad de Castilla-La Mancha ; Centro de Estudios de Promoción de la Lectura y Literatura Infantil, 2021 -
10.18239/OCNOS_2021.20.1.2489
Ocnos. Revista de Estudios sobre Lectura
,
Vol. 20 Núm. 1 (2021)
, p. 38-49
2 documents
Registre complet
-
5.
17 p, 367.4 KB
Transfer of learning factors model applied to in-service teachers of early childhood care and education in Puebla, Mexico
/
Villaseñor, Karla
(Benemérita Universidad Autónoma de Puebla (Puebla, Mèxic)) ;
Torrelles-Nadal, Cristina
(Universitat de Lleida) ;
Silva-Ríos, Carlos
(Benemérita Universidad Autónoma de Puebla (Puebla, Mèxic)) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona.)
Research has shown that early childhood care and education (ECCE) can improve chil-dren's development. Training of in-service teachers is a good strategy to maximize the quality of ECCE, but in Mexico, teachers consider that in-service training is not par-ticularly relevant. [...]
Les investigacions han demostrat que l'atenció i l'educació de la primera infància (AEPI) poden millorar el desenvolupament dels infants. La formació de docents en servei és una bona estratègia per maximitzar la qualitat de l'AEPI, però a Mèxic els docents consideren que la formació en servei no és particularment rellevant. [...]
Las investigaciones han demostrado que la atención y la educación de la primera infancia (AEPI) pueden mejorar el desarrollo de los niños. La formación de docentes en servicio es una buena estrategia para maximizar la calidad de la AEPI, pero en México los docentes consideran que la formación en servicio no es particularmente relevante. [...]
2023 -
10.5565/rev/educar.1651
Educar
,
Vol. 2023 (2023)
, p. 1-17
Registre complet
-
6.
16 p, 519.3 KB
La actividad física y el deporte saludable en exdeportistas de élite
/
Torregrossa, Miquel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Conde, Elena
(Universidad Católica San Antonio de Murcia) ;
Perez-Rivases, A.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Soriano, G.
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Ramis Laloux, Yago
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El propósito de este trabajo es doble. Por un lado, pretende describir los aspectos motivacionales y beneficios que obtienen los exdeportistas de élite que se mantienen físicamente activos después de la retirada y las barreras que perciben los exdeportistas físicamente inactivos, comparando los niveles de actividad física que reportan ambos grupos. [...]
The purpose of this study is twofold: (a) to describe the motivational aspects and gains obtained by physically active former elite athletes and the barriers experienced by inactive former elite athletes comparing their reported exercise amount, and (b) to test whether the different motivations would predict their reported exercise amount. [...]
2019 -
10.6018/cpd.350791
Cuadernos de psicología del deporte
,
Vol. 19 Núm. 2 (2019)
, p. 12-27
Registre complet
-
7.
17 p, 460.8 KB
Evaluación de la combinación de clase invertida y uso de aplicaciones para promover una docencia universitaria interactiva
/
Rodríguez-Pasquín, Myriam
(University of Murcia) ;
Esteban-Yago, Miguel
(University of Murcia) ;
López-Martínez, María
(University of Murcia) ;
García-Luque, Olga
(University of Murcia)
Este trabajo tiene como objetivo la evaluación de una propuesta docente que combina la clase invertida con el uso de aplicaciones en la asignatura Análisis del Entorno Económico, del grado de Relaciones Laborales y Recursos Humanos. [...]
Aquest treball té com a objectiu avaluar una proposta docent que combina la classe invertida amb l'ús d'aplicacions a l'assignatura Anàlisi de l'Entorn Econòmic, del grau de Relacions Laborals i Recursos Humans. [...]
Increasing the interaction between teachers and students and making university teaching more dynamic is an important objective, especially to increase students' desire to complete their courses. This paper presents the evaluation of an innovative initiative that combines a "flipped classroom" approach with the use of apps such as Wooclap, Socrative and Kahoot to promote interaction between teachers and students. [...]
2023 -
10.5565/rev/educar.1740
Educar
,
Vol. 59 Núm. 2 (2023)
, p. 367-383 (Monográfico)
Registre complet
-
8.
14 p, 8.5 MB
Conexión Bajor : Proyecto interinstitucional de animación y difusión de la lectura entre la Red Municipal de Bibliotecas Municipales de Gijón y el Colegio Público Miguel de Cervantes de Gijón
/
Baños San Miguel, Adriana
(C.P. Miguel de Cervantes (Gijón))
Una experiencia escolar de tertulias interestelares dialógicas, libros sorpresa y viernes de cuento además de charlas sobre la salud y la lectura. Todas las conexiones bajorianas están subidas en el canal de Youtube de la RMBG/X y también tienen su publicación correspondiente en el blog ENTREBIBLIOS.
2022
Didáctica, innovación y multimedia
,
Núm. 40 (2022)
(Bones pràctiques i Recursos)
Registre complet
-
9.
11 p, 231.2 KB
Metodología "Destripando la Historia" como estrategia de enseñanza-aprendizaje en ESO
/
Blasco González, Elisa
(Universitat de València) ;
Ezeta Muñoz, Gonzalo Nicolás
(Universitat de València) ;
Huamán Rivera, Pamela
(Universidad Católica del Perú)
El presente trabajo se centra en el análisis de un recurso tecnológico, Destripando la Historia (DLH), de YouTube. Este es un medio hipermedia compuesto de dibujos, música, texto y elementos intertextuales. [...]
The present work focuses in the analysis of a technological resource, Destripando la Historia (DLH), from YouTube. This is a hipermedia medium, composed of drawings, music, text and intertextual elements. [...]
2022
Didáctica, innovación y multimedia
,
Núm. 40 (2022)
(Bones pràctiques i Recursos)
Registre complet
-
10.
16 p, 184.0 KB
Competencias socioemocionales de los educadores sociales
/
López-Arias, José María
(Universidad de León) ;
Rodríguez-Esteban, Agustín
(Universidad de León)
El contexto educativo y laboral actual ha situado el concepto de competencia como una pieza clave y tema de debate relevante para las distintas profesiones. El objetivo del presente estudio fue describir la valoración que hacen los educadores sociales sobre el grado de dominio de un conjunto de competencias socioemocionales y analizar la relación de esta percepción con otras variables laborales Se analizaron también las diferencias en el dominio de estas competencias en el momento actual con relación a la incorporación al primer trabajo como educador social. [...]
El context educatiu i laboral actual ha situat el concepte de competència com una peça clau i tema de debat rellevant per a les diferents professions. L'objectiu del present estudi va ser descriure la valoració que fan els educadors socials sobre el grau de domini d'un conjunt de competències socioemocionals i analitzar la relació d'aquesta percepció amb altres variables laborals. [...]
The current educational and work context has placed the concept of competence as a key piece and relevant topic of debate for the different professions. The work performance of social education demands from its professionals an emotional leadership that requires an adequate acquisition and management of the so-called socio-emotional competencies. [...]
2022 -
10.5565/rev/educar.1532
Educar
,
Vol. 58 Núm. 2 (2022)
, p. 535-550 (Puntos de vista)
Registre complet
-
Articles :
136
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
1
registres trobats
1.
4 p, 42.1 KB
Incorporación de situaciones de aprendizaje auténtico en la clase magistral : incidencias metodológicas e impacto en la motivación para aprender. Valoración de la experiencia docente en la asignatura "Psicología evolutiva y de la educación"
/
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
El objetivo de esta comunicación es comentar los fundamentos y el impacto de cambios introducidos en el diseño de las actividades docentes de la asignatura "Psicología Evolutiva y de la Educación" para estudiantes de la licenciatura en Pedagogía (UAB), a propósito de dificultades encontradas para conseguir la motivación de los estudiantes en la clase magistral. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent
, 3a : 2006
Registre complet
-
Documents de recerca
19
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
39 p, 1.2 MB
Recursos didácticos para la enseñanza de la ortografía en la Educación Secundaria Obligatoria
/
Fadel Abakhti, Ikram el
;
Aguilar, Lourdes,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
"Repetitiva", "Difícil", "Aburrida", "Pesada" y "Estresante" son algunos de los adjetivos que han utilizado los estudiantes de tercero de la Educación Secundaria Obligatoria, del Instituto Aiguaviva, para describir la enseñanza de la ortografía. [...]
"Repetitiva", "Difícil", "Avorrida", "Pesada" i "Estressant" són alguns dels adjectius que han utilitzat els estudiants de tercer de l'Educació Secundària Obligatòria, de l'Institut Aiguaviva, per descriure l'ensenyament de l'ortografia. [...]
2023
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles
[
1481
]
Registre complet
-
2.
101 p, 3.5 MB
Anàlisi sobre l'experiència universitària dels estudiants de grau que compaginen estudis i treball
/
Vallejo Marcó, Andrea
;
Troiano i Gomà, Helena,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La implementació del Pla Bolonya ha esdevingut en els estudiants de grau universitari una problemàtica a causa de l'exigència de presencialitat i l'aplicació de l'avaluació continuada. Aquest canvi va fer disminuir la quantitat d'estudiants més grans de vint-i-cinc anys, sent indicatiu que va generar una dificultat en la compaginació d'estudis i treball. [...]
La implementación del Plan Bolonia ha acontecido en los estudiantes de grado universitario una problemática a causa de la exigencia de presencialidad y la aplicación de la avaluación continuada. Este cambio hizo disminuir la cantidad de estudiantes mayores de veinticinco años, siendo indicativo que generó una dificultad en la compaginación de estudios y trabajo. [...]
The implementation of the Bologna Plan has caused problems for undergraduate students due to the requirement of attendance and the application of continuous assessment. This change reduced the number of students over twenty-five years of age, which is indicative of the difficulty in combining studies and work. [...]
2022
Grau en Sociologia
[
819
]
3 documents
Registre complet
-
3.
126 p, 3.8 MB
Feedback positiu i negatiu : conèixer i comprendre l'experiència de l'alumnat del grau de pedagogia relacionada amb la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment acadèmic
/
Molist Delisau, Ariadna
;
Martínez Melo, Montserrat,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
El feedback juga un paper clau en l'aprenentatge, però perquè aquest sigui efectiu i assoleixi la seva funció principal requereix que els agents protagonistes s'involucrin. El feedback positiu i negatiu es relaciona amb processos clau com, la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment dels estudiants. [...]
El feedback juega un papel clave en el aprendizaje, pero para que este sea efectivo y logre su función principal requiere que los agentes protagonistas se involucren. El feedback positivo y negativo se relaciona con procesos clave como, la motivación, las emociones, el aprendizaje y el rendimiento de los estudiantes. [...]
Feedback plays a key role in learning, but for it to be effective and achieve its main function, it requires the leading agents to get involved. Positive and negative feedback can impact the motivation, emotions, learning, and performance of the student. [...]
2022
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Registre complet
-
4.
419 p, 6.0 MB
Chinese tourists' perception of destination, travel motivation, value pursuit, and their connections
/
Fang, Ruizhe
;
Rosell, Jordi,
1955-, dir.
A causa del desenvolupament econòmic i a la millora de la qualitat de vida de la Xina, el consum de turisme ha estat cada vegada més habitual entre la població xinesa. El 2014 la Xina es va convertir en el major mercat de turisme emissor de el món, sent el país d'origen amb major nombre de viatges i despesa dels turistes. [...]
Debido al desarrollo económico y a la mejora de la calidad de vida de China, el consumo de turismo ha sido cada vez más habitual entre la población china. En 2014 China se convirtió en el mayor mercado de turismo emisor del mundo, siendo el país de origen con mayor número de viajes y gasto de los turistas. [...]
Tourism consumption has become increasingly common among Chinese people, as a result of the economic growth and the development of life quality in China. Since 1983 when Chinese international tourism started to open to the public, the Chinese outbound travel market kept flourishing. [...]
2021
Registre complet
-
5.
63 p, 981.2 KB
Incorporating songs in the EFL classroom to discuss mental health. What are the effects on students' engagement and perceptions when songs are incorporated in first-Baccalaureate EFL speaking lessons addressing emotional competence?
/
López de Torre Chávez, Silvia
;
Torras Vila, Berta,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Not only do songs play a pivotal role throughout people's lives, but also in the EFL classrooms for a myriad of years. This master's dissertation aims to analyze the effects on students' engagement and perceptions when songs are incorporated to discuss mental health in first-Baccalaureate EFL speaking lessons addressing emotional competence. [...]
Les cançons no sols juguen un important paper al llarg de la vida de les persones, sinó que també en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera al llarg dels anys. Aquest treball final de Màster té com a objectiu analitzar els efectes que té incorporar cançons, a l'hora de parlar sobre la salut mental, en la motivació dels estudiants i les percepcions d'aquests en una classe de speaking de primer de Batxillerat dirigida a la competència emocional. [...]
Las canciones no solo juegan un importante papel a lo largo de la vida de las personas, sino que también en la enseñanza del inglés como lengua extranjera durante muchos años. Este trabajo final de Máster tiene como objetivo analizar los efectos que tiene incorporar canciones, a la hora de hablar sobre la salud mental, en la motivación de los estudiantes y las percepciones de estos en una clase de speaking de primero de Bachillerato dirigida a la competencia emocional. [...]
2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
930
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
931
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
932
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
933
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
934
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
935
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
936
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
937
]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
940
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
941
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
942
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1141
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1216
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1217
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1218
]
Registre complet
-
6.
55 p, 2.3 MB
Engaging Students in Real-life Topics : the UN 2030 Agenda to Improve Global Communicative Competence
/
Cuevas Martínez, Mónica
;
Lorenzo Galés, Maria Nieves,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this dissertation is to see if students' global communicative competence improves by engaging them with real-life topics from the UN 2030 Agenda. This research attempts to explore whether real-life topics motivate students more than topics in textbooks, whether Task-Based Language Teaching (TBLT) is a better method to teach Sustainable Development Goals (SDGs) than English books, and whether students improve their high-order skills by engaging them in real-life topics. [...]
L'objectiu d'aquesta tesi és comprovar si la competència comunicativa global dels estudiants millora a través d'utilitzar temes de l'Agenda 2030. Per tant, aquesta recerca explora si temes de la vida real motiven els estudiants més que els temes dels llibres de text, si TBLT és un millor mètode per ensenyar que els llibres de text, i si els estudiants milloren les habilitats cognitives superiors a través de motivar-los amb temes de la vida real. [...]
El objetivo de esta tesis es comprobar si la competencia comunicativa global de los estudiantes mejora a través del uso de temas de la Agenda 2030. Por tanto, esta investigación explora si temas de la vida real motivan a los estudiantes más que los temas de los libros de texto, si el método TBLT es mejor para enseñar que los libros de texto, y si los estudiantes mejoran las habilidades cognitivas superiores a través de motivarlos con temas de la vida real. [...]
2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
930
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
931
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
932
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
933
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
934
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
935
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
936
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
937
]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
940
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
941
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
942
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1141
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1216
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1217
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1218
]
Registre complet
-
7.
80 p, 1.1 MB
Motivation and competitive anxiety among young football players in saudi arabia : a self-determination theory approach
/
Saad Aldosari, Mohammad
;
Ramis Laloux, Yago,
dir. ;
Alcaraz Garcia, Saül,
dir. ;
Torregrossa, Miquel,
dir.
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
L'objectiu principal d'aquesta tesi va ser obtenir una comprensió integral de la motivació dels joves jugadors de futbol, l'ansietat competitiva, l'associació entre aquestes dues variables i la satisfacció de les necessitats psicològiques bàsiques en el context de l'Aràbia Saudita, basat en l'aplicació de la teoria de l'autodeterminació (SDT). [...]
2020 (
Motivation and competitive anxiety among young football players in saudi arabia: a self-determination theory approach
)
Registre complet
-
8.
111 p, 3.4 MB
Factors contributing to the subjective professional wellbeing of Content and Language Integrated Learning (CLIL) teachers in Catalonia
/
Lovtskaya, Anastasia
;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation offers an exploratory qualitative study of professional subjective wellbeing (SWB) of Content and Language Integrated Learning (CLIL) teachers in Catalonia, working in primary and secondary education. [...]
Este trabajo final de master ofrece un estudio cualitativo exploratorio del bienestar subjetivo profesional (SWB) de los docentes de educación primaria y secundaria que utilizan el enfoque de aprendizaje integrado de contenido y lenguaje (AICLE) en Cataluña. [...]
2020
Registre complet
-
9.
60 p, 885.7 KB
Aspects of intrinsic and competence motivation in the (English) classroom
/
Vila Estrada, Elisenda
;
Lorenzo Galés, Maria Nieves
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Motivation is the key to engaging students and making them participants in their own learning. One of the central points to keep in mind when teaching is that what is taught in the classroom has to cater to students' needs and be engaging. [...]
La motivació és la clau perquè els alumnes vulguin ser còmplices del seu propi aprenentatge. Uns del punts centrals a considerar quan es fa classe és que el que s'ensenya ha de tenir en compte les necessitats dels alumnes i que el contingut ha de ser del seu interès. [...]
La motivación es clave para que los alumnos quieran ser cómplices de su propio aprendizaje. Algunos de los puntos centrales para tener en cuenta al impartir una clase es que lo que se enseña debe reflejar las necesidades de los alumnos y ser de su interés. [...]
juny 2020
Registre complet
-
10.
67 p, 9.5 MB
Jueces técnicos y jueces legos en el tribunal del jurado
/
Martínez Pérez, Irene
;
Cachón Cadenas, Manuel-Jesús,,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
La sentencia que resulta de un proceso llevado a cabo por el Tribunal del Jurado es recurrentemente objeto de impugnación ante el TSJ o TS. Algunos de los motivos son la consideración de falta de motivación en el veredicto o la consideración de falta de imparcialidad por parte del juez profesional al intervenir durante el proceso. [...]
2020
Grau en Dret
[
949
]
Registre complet
-
Documents de recerca :
19
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.