Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
10 p, 1.3 MB Partitures Musicals. Anàlisi, disseny i prototipatge d'una aplicació mòbil Android per a reconèixer partitures musicals / Orús Aparicio, Jofré ; Fornes Bisquerra, Alicia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment existeixen aplicacions per escanejar partitures i processar-les, però no existeixen per a dispositius mòbils. Per això, aquest projecte consisteix en, a partir d'un prototip ja existent d'aplicació Android que reconeix partitures musicals senzilles, dissenyar i prototipar una segona versió millorada que compleixi una sèrie de requeriments funcionals i no funcionals, referents tant a la interfície visual, fomentant un disseny User-Friendly i evitant ambigüitats en els fluxos de l'aplicació prototipada, com a nivell de funcionalitats, afegint noves opcions no existents a l'aplicació o millorant-ne les que ja existeixen, optimitzant-ne el rendiment o millorant les funcionalitats.
Nowadays, there are Applications to scan and process musical sheets, but this apps don't exist for Mobile devices. Therefore, this project consist in, from an existing Android application prototype that recognises simple musical sheets, design and prototype a second improved version that meets a list of functional and non-functional requirements relating to the visual interface design, being User-friendly and avoiding ambiguities in the flow of the application prototyping, and in terms of functionality, adding new options that don't exist in the application or improving existing ones, optimizing performance and improving functionalities.
Actualmente existen aplicaciones para escanear partituras y procesarlas, pero no existen para dispositivos móviles. Por eso, este proyecto consiste en, mediante un prototipo ya existente de aplicación Android que reconoce partituras musicales sencillas, diseñar y prototipar una segunda versión mejorada que cumpla una serie de requisitos funcionales y no funcionales, referentes tanto a la interfaz visual, fomentando un diseño User-Friendly y evitando las ambigüedades en los flujos de la aplicación prototipada, como a nivel de funcionalidades, añadiendo nuevas opciones no existentes a la aplicación o mejorando las ya existentes, optimizando el rendimiento o mejorando las funcionalidades.

2016-02-09
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
11 p, 1.6 MB Captura ergonómica de cheques bancarios mediante dispositivos móviles Android / Nicu, Flavius Stefan ; Rusiñol Sanabra, Marçal, dir. (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualmente las empresas que no gestionan un elevado número de cheques deben acudir periódicamente a una oficina para depositarlos. En este artículo se plantea el desarrollo de una aplicación móvil Android que permita a los clientes de "La Caixa" capturar cheques de manera ergonómica, proporcionándoles un ahorro en dinero y tiempo de gestión. [...]
Currently the companies that do not manage a large number of checks must periodically go to an office to make their deposit. This article describes the development of a mobile application for Android, that will allow to "La Caixa" customers to capture checks, save money and time. [...]
Actualment les empreses que no gestionen un elevat nombre de xecs han d'acudir periòdicament a una oficina per dipositar-los. En aquest article es planteja el desenvolupament d'una aplicació mòbil Android que permeti als clients de "La Caixa" capturar xecs de manera ergonòmica, proporcionant-los un estalvi en diners i temps de gestió. [...]

2015-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
9 p, 1.3 MB Eliminació d'objectes en moviment a partir d'una seqüència d'imatges per a dispositius amb Android OS / Vadillo Martín, Jairo ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A vegades, quan es vol fer una fotografia d'un lloc que s'està visitant (un monument d'una ciutat, una platja etc. ), hi ha persones, animals o altres objectes en moviment que impedeixen prendre una bona captura. [...]
Sometimes, when you want to take a picture of a place (a monument in a city, a beach, etc. ), there are people, animals or another moving objects that don't let us take a good picture. The solution proposed on this project is to take a sequence of pictures of the same place to check what is common along the different takes. [...]

2014
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
9 p, 10.1 MB Creación de una imagen con una secuencia de movimientos a partir de un vídeo para tablets Android / Rodríguez, Cristian ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El propósito de este articulo, es demostrar como se puede plasmar una secuencia combinada de movimientos en una única imagen en Android. Se muestra tanto la metodología utilizada como las ideas principales iniciales y finales que han surgido a lo largo del proyecto. [...]
The purpose of this article is to demonstrate how to display a sequence of movements in a single image in android. This works shows both methodology used and the main initial and final ideas emerged douring the project which led the results shown in this document. [...]
El propòsit d'aquest article, és demostrar com es pot plasmar una seqüència combinada de moviments en una única imatge en Android. Es mostra tant la metodologia utilitzada com les idees principals incials i finals que han sorgit al llarg del projecte. [...]

2014
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.