Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
19 p, 928.0 KB Translanguaging practices and metalinguistic reflection during negotiation of meaning in tandem virtual exchanges / Canals, Laia (Universitat Oberta de Catalunya)
Earlier studies exploring translanguaging in virtual exchanges (Walker, 2018; Zheng et al. , 2017) have mainly focused on identifying translanguaging in written chats to analyze discursive aspects and feedback processes. [...]
Estudis anteriors que exploren el transllenguatge en intercanvis virtuals (Walker, 2018; Zheng et al. , 2017) s'han centrat a identificar el transllenguatge en xats de text per analitzar aspectes discursius i retroalimentació. [...]
Estudios anteriores que exploran el translenguaje en intercambios virtuales (Walker, 2018; Zheng et al. , 2017) se han centrado en identificar el translenguaje en chats de texto para analizar aspectos discursivos y retroalimentación. [...]
Des études antérieures explorant le translangage dans les échanges virtuels (Walker, 2018 ; Zheng et al. , 2017) se sont concentrées sur l'identification du translangage dans les discussions textuelles afin d'analyser les aspects discursifs et les rétroactions. [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1135
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 3 (2023) , p. e1135 (Invited Authors)  
2.
12 p, 777.5 KB Contexto, negociación y actividad en una clase de física / Rodrigues, André (Universidad de São Paulo. Instituto de Física) ; Mattos, Cristiano (Universidad de São Paulo. Instituto de Física)
El propósito de este trabajo, dentro de un abordaje sociocultural, es tratar del rol del contexto en clases de ciencias. Desde este punto de vista, exploramos las actividades comunicativas específicamente en clases de física. [...]
The purpose of this work is to deal with the role of context in Science classrooms within a sociocultural framework. From this point of view, we explore the communicative activities in Physics classrooms. [...]

2011 - 10.5565/rev/ec/v29n2.17
Enseñanza de las ciencias, Vol. 29, Núm. 2 (2011) , p. 263-274  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.