Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
9 p, 171.6 KB Internet gaming disorder and online gambling disorder : clinical and personality correlates / Mallorquí-Bagué, Núria (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Fernández-Aranda, Fernando (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Lozano Madrid, María (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Granero, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Mestre-Bach, Gemma (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Baño, Marta (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Pino Gutiérrez, Amparo Del (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Gomez-Peña, Mónica (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Aymamí, Neus (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Menchón Magriñá, José Manuel (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Jiménez-Murcia, Susana (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge)
The recent growth of Internet use has led to an increase of potentially problematic behaviors that can be engaged online, such as online gambling or Internet gaming. The aim of this study is to better conceptualize Internet gaming disorder (IGD) by comparing it with gambling disorder (GD) patients who only gamble online (online GD). [...]
2017 - 10.1556/2006.6.2017.078
Journal of behavioral addictions, Vol. 6, issue 4 (Dec. 2017) , p. 669-677  
2.
7 p, 95.4 KB Videojugadores del League of Legends : el papel de la pasión en el uso abusivo y en el rendimiento / Bertran Martí, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Los juegos Massively Multiplayer Online Role Playing Games (MMORPG) han suscitado preocupación por su potencial adictivo. Los Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) son un nuevo género poco estudiado, pero que goza de gran popularidad, en el que prima el rendimiento por encima de la inmersión. [...]
There is growing concern about the addictive potential of Massively Multiplayer Online Role Playing Games (MMORPG). The Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) is a new genre, poorly studied but very popular, in which performance holds priority over immersion. [...]

2016 - 10.20882/adicciones.787
Adicciones, Vol. 28, núm. 1 (2016) , p. 28-34  
3.
7 p, 57.1 KB The State of Play / O'Riada, Gearoid
La indústria dels videojocs canvia constantment. Qui juga a videojocs; per què i on són els jugadors; què passarà en el futur amb aquesta indústria multimilionària tan complexa?.
La industria de los videojuegos cambia constantemente. ¿Quién juega a videojuegos? ¿Por qué? ¿Dónde están los jugadores? ¿Qué deparará el futuro a esta industria multimillonaria tan compleja?.
The videogames industry is in a constant state of change. Who are the main players, why are they where they are, and what does the future hold for the fractious multi-billion dollar industry?.

2007
Tradumàtica, N. 5 (2007) p. 0-0  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
14 p, 1.7 MB Aplicación de algoritmos y métodos de IA sobre un juego real en Internet / Fernández Atochero, Sergio Daniel ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este proyecto se ha llevado a cabo una implementación funcional de un videojuego online de estrategia con dificultad media para un mínimo de 2 jugadores y un máximo de 4, en donde, como máximo, puede haber un jugador humano, aunque no es necesario que lo haya. [...]
In this project has conducted a working implementation of an online strategy game with medium difficulty for a minimum of 2 and a maximum of 4 players, wherein a maximum may be a human player, but need not have there. [...]
En aquest projecte s'ha dut a terme una implementació funcional d'un videojoc online d'estratègia amb dificultat mitjana per a un mínim de 2 jugadors i un màxim de 4, on, com a màxim, pot haver-hi un jugador humà, encara que no és necessari que n'hi hagi cap. [...]

2014
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.