Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
1 p, 70.1 KB Els centres educatius exploren alternatives a Facebook / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1757 (4 d'octubre de 2015) , p. 25  
2.
12 p, 181.1 KB Ordenadores en el aula : ¿estamos preparados los profesores? / Gómez Crespo, M. A. (IES Victoria Kent (Madrid)) ; Cañas Cortazar, A. M. ; Gutiérrez Julián, Marisa (IES Tirso de Molina) ; Martín-Díaz, M. J. (IES Jorge Manrique (Madrid))
Integrar las TIC en las aulas de Física y Química supone un gran reto y los factores involucrados son muchos y complejos. El problema fundamental radica en cómo se utilizan las TIC por parte de los estudiantes y, en esto, tienen un papel muy importante la escuela y el uso que los profesores hacen de ellas. [...]
Integrating Information and Communication Technology (ICT) into Physics and Chemistry classroom poses an important challenge. Factors involved are numerous and complex. The key problem is how the students use ICT and their high-schools and the use that teachers make of these technologies in the classroom play a fundamental role. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.939
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32, Núm. 2 (Junio 2014) , p. 239-250  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
59 p, 2.9 MB Les potencialitats de l'escriptura col·laborativa en línia / Masdeu Cañellas, Pol ; Sanz, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball d'investigació posa el focus en els beneficis que aporta l'escriptura col·laborativa, mitjançant l'eina Google Drive, tant per als alumnes com per al docent, qui pot observar el procés d'aprenentatge dels estudiants en tot moment. [...]
This research project focuses on the benefits of collaborative writing through Google Drive for students as well as for teachers, who can observe the learning process of their students. Data analysis is taken over the didactic unit "Mulla't amb la dialectologia" in a 4th of ESO class, where students wrote an essay, in pairs or groups of three, about one controversial aspect of Catalan sociolinguistics. [...]

2019  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.