1.
|
56 p, 842.3 KB |
Geolocalització, ús de GPS en l'àmbit laboral
/
Coll Turu, Eduard ;
Roig Batalla, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
En un entorn incert i canviant, dins del marc de les noves tecnologies i més concretament fent al·lusió a la geolocalització dels treballadors, pren especial notorietat el clàssic conflicte entre els interessos de l'empresari i la tutela dels drets constitucionals dels assalariats. En un entorno incierto y cambiante, dentro del marco de la nuevas tecnologías y más concretamente haciendo alusión a la geolocalización de los trabajadores, toma especial notoriedad el clásico conflicto entre los intereses del empresario y la defensa de los derechos constitucionales de los empleados. In an uncertain and changing environment, within the framework of new technologies and more specifically with reference to the geolocation of workers, the classic conflict between the interests of the employer and the protection of the constitutional rights of workers takes on special notoriety.
2023 Grau en Relacions Laborals [806]
|
|
2.
|
213 p, 73.8 MB |
Laia Soto : creació del brànding d'una artista musical
/
Soto Mollfulleda, Laia ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és tot un procés de creació de la marca personal d'una artista musical: la Laia Soto. Això es durà a terme executant una anàlisi de la indústria musical, realitzant un procés d'autoconeixement personal, plasmant-ho en una marca gràfica i, finalment, orientant una estratègia per tal de llançar-se al panorama musical espanyol i assegurar-s'hi un lloc. [...] Este proyecto es todo un proceso de creación de la marca personal de una artista musical: Laia Soto. Esto se realizará ejecutando un análisis de la industria musical, elaborando un proceso de autoconocimiento personal, plasmándolo en una marca gráfica y, finalmente, orientando una estrategia con tal de lanzarse al panorama musical español y asegurarse un puesto en él. [...] This project is a process of creating a personal brand for a musical artist: Laia Soto. This will be done by executing an analysis of the music industry, elaborating a process of personal self-knowledge, translating it into a graphic brand and, finally, orienting a strategy in order to launch herself into the Spanish music scene and secure a place in it. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
76 p, 32.4 MB |
La maternitat : una mirada intergeneracional
/
Torné Andreu, Paula ;
Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte contempla el desenvolupament i la preproducció d'un curtmetratge documental autobiogràfic que posa en el centre les diferents perspectives sobre la maternitat dins de la família de l'autora; una família formada íntegrament per dones de tres generacions diferents. Este proyecto contempla el desarrollo y la preproducción de un cortometraje documental autobiográfico que pone en el centro las diferentes perspectivas sobre la maternidad dentro de la familia de la autora; una familia formada íntegramente por mujeres de tres generaciones diferentes. This project contemplates the development and pre-production of an autobiographical documentary short film that focuses on the different perspectives on motherhood within the author's family; a family formed entirely by women from three different generations.
2023 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
4.
|
11 p, 942.0 KB |
Movilidad del futuro en Barcelona, en un contexto de crisis energética, desde una perspectiva de género
/
González Gallardo, Maria ;
Avellaneda Garcia, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En un contexto pos pandémico, repleto de crisis, como las derivadas de conflictos bélicos, la del petróleo, la energética, la de materiales, o, la perenne crisis climática, donde el nivel de vida no para de subir y los ingresos se mantienen estancados, nos planteamos si son de verdad realistas, o efectivas, las medidas que se llevan a cabo para mejorar la eficiencia y la sostenibilidad en la movilidad de las ciudades. [...] In a post-pandemic context, full of crises, such as those derived from war conflicts, oil, energy, materials, or the permanent climate crisis, where the standard of living continues to rise and incomes remain stuck, we wonder if the measures carried out to improve efficiency and sustainability in the mobility of cities are really realistic or effective. [...]
2023 Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
|
|
5.
|
|
6.
|
34 p, 1.1 MB |
La kinesfera. Una aproximación teórica y práctica : ¿Cuánto espacio ocupas?
/
Ylla Boix, Roser ;
Panhofer, Heidrun, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
La presente revisión bibliográfica sistematizada resume la información existente sobre la kinesfera : definición, interpretaciones, implicaciones psicológicas y aplicaciones. clínicas. Desde su introducción por Laban (1926), la idea de kinesfera se sigue usando, compartida por varias profesiones y con su significado ampliado: hay quien al movimiento visible le añade el interno, la voz, el olor o la relación con el contexto. [...]
2023 Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]
|
|
7.
|
122 p, 1.5 MB |
Com construeix el professorat la imatge de l'alumna/e ideal en clau de gènere?
/
Casas Díaz, Elisa ;
Tarabini-Castellani Clemente, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest estudi examina la construcció de la imatge de l'alumna/e ideal en clau de gènere, dins del marc del batxillerat d'un institut públic de Barberà del Vallès. Parteix d'una sociologia de l'educació que posa de manifest la tendència del professorat a atribuir i naturalitzar diferents trets de personalitat, habilitat i comportament entre noies i nois: mentre les noies, en clau de comportament, semblen acostar-se més al model de l'alumna/e ideal, els nois semblen fer-ho en termes de personalitat. [...] Este estudio examina la construcción de la imagen del/la alumno/a ideal en clave de género, dentro del marco del bachillerato de un instituto público de Barberà del Vallès. Parte de una sociología de la educación que pone de manifiesto la tendencia del profesorado a atribuir y naturalizar diferentes rasgos característicos de personalidad, habilidad y comportamiento entre chicos y chicas: mientras las chicas, en clave de comportamiento, parecen acercarse más al modelo del/la alumno/a ideal, los chicos parecen hacerlo en términos de comportamiento. [...] This study examines the construction of the ideal's student image in gender key, within the framework of a public high school bachelor in Barberà del Vallès. It is based on a sociology of education that shows the tendency of teachers to attribute and naturalize different characteristic traits of personality, ability and behavior between boys and girls: while girls, in terms of behavior, seem to be closer to the model of the ideal student, boys seem to do so in terms of behavior. [...]
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
8.
|
244 p, 20.3 MB |
JÚLS : la estrategia de comunicación de una artista
/
Blasco Claramonte, Maria ;
Contreras Pineda, Andrea ;
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de TFG té l'objectiu de crear i definir la marca personal de l'artista emergent JÚLS, a partir del disseny d'una estratègia de comunicació eficient i un pla d'accions que inclogui l'enregistrament del primer single i que tracti de donar-la a conèixer i posicionar-la al seu mercat a llarg termini. Este proyecto de TFG tiene el objetivo de crear y definir la marca personal de la artista emergente JÚLS, a partir del diseño de una estrategia de comunicación eficiente y un plan de acciones que incluya la grabación del primer single y que consiga darla a conocer y posicionarla en su mercado a largo plazo. This TFG project aims to create and define the personal brand of up-and-coming artist JÚLS, based on the design of an efficient communication strategy and an action plan that incorporates the recording of her first single and that achieves to make her known and position her in her market in a long term.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
173 p, 21.7 MB |
Campaña de lanzamiento del artista L-Up
/
Garrote Garcia, Ariadna ;
Martín Almansa, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte té l'objectiu de llançar a la indústria musical l'artista L-Up, un artista emergent que pràcticament no té visibilitat, perquè pugui obtenir oportunitats d'èxit. Per això s'ha realitzat un anàlisi de l'entorn, de la seva competència, de les seves capacitats i debilitats, etc. [...] Este proyecto tiene el objetivo de lanzar a la industria musical el artista L-Up, un artista emergente que apenas tiene visibilidad, para que pueda obtener exitosas oportunidades. Para ello se ha realizado un análisis del entomo, de su competencia, de sus capacidades y debilidades, etc. [...] This project's goal is to launch the artist L-Up, an emerging artist who has almost no visibility, into the music industry so that he can obtain successful opportunities. For this, an analysis of the environment, its competence, its capabilities and weaknesses, etc. [...]
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
386 p, 2.1 MB |
Deconstruyendo las transferencias internacionales de datos. Desprotección en los Estados Unidos de América y el entorno asiático
/
Castellanos Rodríguez, Albert ;
Cañabate Pérez, Josep, dir.
Les transferències internacionals de dades personals en els últims mesos han recobrat la importància transcendental que suposen per al desenvolupament econòmic, polític i social de la Unió Europea i els territoris que s'interrelacionen amb ella. [...] Las transferencias internacionales de datos personales en los últimos meses han recobrado la importancia transcendental que suponen para el desarrollo económico, político y social de la Unión Europea y los territorios que se interrelacionan con ella. [...] In recent months, the international personal data transfers have regained transcendental importance which entail for the economic, political and social development of the European Union and the territories that interrelate with it. [...]
2021
|
|