Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
22 p, 184.5 KB Pintura y Terror : Jacques-Louis David en 1793-1794 / García Hernández, Miguel Ángel (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya))
Entre 1793 y 1794, durante el llamado «Gran Terror», los retratos de los «mártires revolucionarios» de Jacques-Louis David han desarticulado las bases de la pintura de historia al eliminar la narración y el espacio de la perspectiva tal y como habían sido concebidos desde el Renacimiento. [...]
Entre 1793 i 1794, durant l'anomenat «Gran Terror», els retrats dels «màrtirs revolucionaris» de Jacques-Louis David van desarticular les bases de la pintura d'història en eliminar la narració i l'espai de la perspectiva tal com havien estat concebuts des del Renaixement. [...]
During the so-called "Reign of Terror" from 1793 to 1794, the portraits of "revolutionary martyrs" by Jacques-Louis David dismantled the foundations of history painting, thus erasing the principles of pictorial narrative and perspective existing since the Renaissance. [...]

2016 - 10.5565/rev/locus.252
Locus amoenus, Núm. 14 (2016) , p. 145-166 (Articles)  
2.
17 p, 2.7 MB A l'entorn de l'activitat pictòrica de Pere Pau Muntanya al Camp de Tarragona / Quílez i Corella, Francesc M. (Museu Nacional d'Art de Catalunya)
L'activitat pictòrica desplegada per Pere Pau Montanya (1749-1803) per terres del Camp de Tarragona constitueix un dels episodis més destacats d'una trajectòria creativa fonamentada en la repetició estandarditzada dels models academicistes. [...]
The pictoral activity demonstrated by pere Pau Montanya (1749-1803) in Camp de Tarragona constitutes one of the highlights of a creative course of development promoted in the repetition of academic patterns. [...]

1998 - 10.5565/rev/locus.93
Locus amoenus, N. 4 (1998) , p. 201-217  
3.
15 p, 3.2 MB Bonaventura Planella i la pintura catalana del primer terç del segle XIX / Quílez i Corella, Francesc M. (Museu Nacional d'Art de Catalunya)
La figura del pintor Bonaventura Planella i Conxello (1772-1844) ocupa un lloc destacat en el panorama artístic de la Catalunya del primer terç del segle XIX. Amb la difusió de quatre noves produccions pictòriques ho incrementa, de forma notable, el coneixement del seu periple creatiu. [...]
Bonaventura Planella i Conxello (1772-1844) is one of the most detached artistic figure in Catalonia in the first years of the XIXth century. Nowadays the knowledge of his artistic trajectory can be deeper thanks to the difusion of four new paintigns. [...]

1995 - 10.5565/rev/locus.39
Locus amoenus, N. 1 (1995) , p. 193-207  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.