Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
20 p, 698.7 KB De la idea de guerra al concepto de paz en la obra de François Lemoyne, "Luis XV dando la paz a Europa" (1729) : las transformaciones en el poder y su reflejo en la pintura francesa del siglo XVIII / Blanco Aparicio, Jaime (Universidad Complutense de Madrid)
Partiendo de la idea de que toda obra de arte es producida en un contexto histórico que permite comprender una parte de su intencionalidad, consideramos que este cuadro que pintó Lemoyne para el Salón de la Paz de Versalles en 1729 nos ofrece una nueva representación del monarca como rey de paz. [...]
We begin from the idea that all works of art are produced in a historic context that reveals part of their intentionality. In this paper, we consider the work Lemoyne painted for Versailles's Hall of Peace in 1729 as a new representation of Louis XV as the King of Peace. [...]
Partint de la idea que tota obra d'art és produïda en un context històric que permet comprendre una part de la seva intencionalitat, considerem que aquest quadre que va pintar Lemoyne per al Saló de la Pau de Versalles el 1729 ens ofereix una nova representació del monarca com a rei de pau. [...]

2017 - 10.5565/rev/locus.285
Locus amoenus, Núm. 15 (2017) , p. 139-157 (Articles)  
2.
22 p, 184.5 KB Pintura y Terror : Jacques-Louis David en 1793-1794 / García Hernández, Miguel Ángel (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya))
Entre 1793 y 1794, durante el llamado «Gran Terror», los retratos de los «mártires revolucionarios» de Jacques-Louis David han desarticulado las bases de la pintura de historia al eliminar la narración y el espacio de la perspectiva tal y como habían sido concebidos desde el Renacimiento. [...]
Entre 1793 i 1794, durant l'anomenat «Gran Terror», els retrats dels «màrtirs revolucionaris» de Jacques-Louis David van desarticular les bases de la pintura d'història en eliminar la narració i l'espai de la perspectiva tal com havien estat concebuts des del Renaixement. [...]
During the so-called "Reign of Terror" from 1793 to 1794, the portraits of "revolutionary martyrs" by Jacques-Louis David dismantled the foundations of history painting, thus erasing the principles of pictorial narrative and perspective existing since the Renaissance. [...]

2016 - 10.5565/rev/locus.252
Locus amoenus, Núm. 14 (2016) , p. 145-166 (Articles)  
3.
41 p, 4.6 MB La pintura de la primera meitat del segle XVI al Museu Episcopal de Vic / Cornudella i Carré, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
L'article conté diversos estudis sobre obres pictòriques de la primera meitat del segle XVI conservades al Museu Episcopal de Vic. En primer lloc, s'atribueix a Jean Bourdichon un pergamí il·luminat amb una Mare de Déu, que va ser adquirit l'any 1920 per al Museu, on va ser catalogat com a anònim. [...]
This article contains several studies about paintings of the first half of the Sixteenth Century in the Museu Episcopal de Vic (near Barcelona). Firstly, it is attributed to the french painter Jean Bourdichon a little illuminated parchment with an image of the Virgin, that was acquired by the museum in 1920 and catalogated as anonymous. [...]

2002 - 10.5565/rev/locus.126
Locus amoenus, N. 6 (2002) , p. 145-185  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.