Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
16 p, 244.0 KB Explorar la interacció per entendre les polítiques lingüístiques practicades a l'aula / Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nussbaum, Luci (Universitat Autònoma de Barcelona)
Què passa a les aules de Catalunya quan alumnat i docent s'ajunten per construir coneixement, aprendre llengües i alhora establir relacions socials i afectives? En aquest text oferim algunes eines sociolingüístiques i didàctiques per guiar l'observació del que Spolsky denomina les polítiques en les pràctiques a l'escola (o les polítiques practicades, en termes de Bonacina-Pugh). [...]
What happens in classrooms in Catalonia when students and teachers come together to build knowledge, learn languages ​​and at the same time establish social and emotional relationships? In this text we offer some sociolinguistic and didactic tools to guide the observation of what Spolsky calls language policy as practices at school (practiced language policies, in Bonacina-Pugh's terms). [...]
¿Qué ocurre en las aulas de Cataluña cuando alumnado y profesorado se juntan para construir conocimiento, aprender lenguas y al mismo tiempo establecer relaciones sociales y afectivas? En este texto ofrecemos algunes herramientas sociolingüísticas y didácticas para guiar la observación de lo que Spolsky denomina las políticas en las prácticas en la escuela (o las políticas practicadas, en términos de Bonacina-Pugh). [...]
Que se passe-t-il dans les salles de classe en Catalogne lorsque les élèves et les enseignants se réunissent pour construire des connaissances, apprendre des langues et établir en même temps des relations sociales et affectives? Dans ce texte, nous offrons quelques outils sociolinguistiques et didactiques pour guider l'observation de ce que Spolsky appelle les politiques dans les pratiques à l'école (politiques linguistiques pratiquées, en de Bonacina-Pugh). [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1196
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 1 (2023) , p. e1196 (Invited Authors)  
2.
15 p, 562.4 KB Revolución digital y futuro del empleo / Miguélez, Fausto (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT))
Hace años que estamos ya en la economía digital, que afecta tanto a la producción y al empleo como a la vida cotidiana: teléfono móvil con gran amplitud de servicios, robots, empresas basadas en plataformas digitales, servicios digitalizados, son algunos de los fenómenos más evidentes. [...]
Fa anys que estem ja en l'economia digital, que té a veure tant amb la producció i l'ocupació com amb la vida quotidiana: telèfons mòbils amb gran possibilitat de serveis, robots, empreses basades en plataformes digitals, serveis digitalitzats, són alguns dels fenomens més evidents. [...]
From years we are in the digital economy, which affects both production and employment as well as everyday life: mobile phones with a wide range of services, robots, companies based on digital platforms, digitalized services, are some of the most obvious phenomena. [...]

2018 - 10.5565/rev/aiet.70
Anuario IET de trabajo y relaciones laborales, Vol. 5 (2018) , p. 147-161 (Polítiques d'ocupació)  
3.
20 p, 351.5 KB La Lejanía de la acción local sobre el empleo respecto a las premisas de la activación : dos ejemplos locales de políticas activas de empleo / Lope Peña, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis del Treball
L'Estratègia Europea d'Ocupació orienta les accions de tots els estats membres en matèria d'ocupació i de cohesió social. Aquesta Estratègia va fixar una sèrie d'objectius per al conjunt de la UE en l'horitzó del 2010 i així ho ha fet també pel 2020. [...]
La Estrategia Europea de Empleo orienta las acciones de todos los estados miembros en materia de empleo y de cohesión social. Dicha Estrategia fijó una serie de objetivos para el conjunto de la UE en el horizonte del 2010 y así lo ha hecho también para el 2020. [...]
The European Employment Strategy guides the actions of all member states concerning employment and social cohesion issues. The EES set some goals for the EU as a whole in the perspective of 2010 and of 2020 as well. [...]

2013 - 10.5565/rev/aiet.12
Anuario IET de trabajo y relaciones laborales, Vol. 1 (2013) , p. 91-110  
4.
28 p, 802.8 KB Matching Education and Training to Employment : practical Problems and Theoretical Solutions - Or the Other Way Round? / Lassnigg, Lorenz (Institute for Advanced Studies (IHS). Department of Sociology)
This article aims to contrast various theoretical approaches on the coordination between education-and-training and employment with a set of practical solutions and policies. Adopting a broad view, we hope to discover several paths that allow us to illuminate solutions to practical as well as theoretical problems, or at least to outline trajectories for further analysis. [...]
Este artículo contrasta los diferentes planteamientos teóricos sobre la coordinación entre el formación/educación y empleo con sus aplicaciones prácticas y políticas. Desde un enfoque amplio que espera encontrar algunos caminos que nos faciliten encontrar solución tanto a los problemas prácticos como teóricos, o, por lo menos, para esbozar algunos caminos que nos permitan avanzar en el razonamiento y análisis acerca de esta coordinación. [...]

2011 - 10.5565/rev/papers/v96n4.170
Papers : revista de sociologia, Vol. 96, Núm. 4 (2011) , p. 1097-1123  
5.
24 p, 155.9 KB Jeunesses et emploi en France: tendances et analyses / Rose, José
Ce chapitre met l'accent sur les rapports entre jeunesse, emploi et formation. Il propose, d'un point de vue sociologique et économique, quelques considérations générales mettant en évidence des éléments désormais acquis mais aussi des avancées récentes et des perspectives. [...]
This chapter puts on the fore general results and further research perspectives on the links between Youth, work, education and training from a sociological and economical point of view. First, Rose synthesises the main features of access to labour market for young people in France, emphasizing both structural trends and more recent aspects that are informed by improved observations and data. [...]

2006 - 10.5565/rev/papers/v79n0.864
Papers : revista de sociologia, N. 79 (2006) p. 121-144  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
184 p, 3.7 MB Programa de prevenció de violència de gènere a la Universitat : Qüestió de gènere? Parlem-ne! / Chancel Valente, Gabriel (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ; Calsamiglia Madurga, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Mena Yuste, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
El volum del Reculls VI tracta sobre l'anàlisi i la reflexió fruit del debat i de les aportacions generades a l'entorn del Programa Qüestió de gènere? Parlem-ne!, dissenyat i desenvolupat per l'equip la UAP-Assessorament Psicopedagògic. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2010 (Reculls)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
493 p, 4.6 MB Políticas de formación de profesores y profesoras universitarias en el contexto de la transnacionalización educativa: Tendencias en universidades catalanas y paulistas / Leandro da Silva, Luciana ; Tejada Fernández, José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El inicio del siglo XXI se caracteriza por intensas transformaciones en el sistema global que apuntan hacia un cambio radical en el paradigma económico, que deja de centrarse en la producción de bienes y pasa a privilegiar la producción de conocimientos. [...]
The beginning of the XXI century is marked by an intense shift in the global system pointing towards a radical change in the economic paradigm, which no longer focuses on the production of goods but on an intensive use of knowledge. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.