No s'ha trobat cap coincidència exacta per d’avaluacio, però canviant-lo per d avaluacio...
Resultats globals: 4 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
20 p, 1.7 MB Which score is adequate : approximation to the assessment rationale used in a Science through English CLIL written test / Fuentes Arjona, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Despite the surge of Content and Language Integrated Learning (CLIL) studies in many areas, assessment practices in CLIL contexts are considered to be much unaccounted for (Poisel, 2007; Hönig, 2009, Maggi, 2012). [...]
A pesar de la oleada de estudios sobre Aprendizaje Integrado de Contenido en Lengua Extranjera (AICLE) en varias áreas, las prácticas de evaluación en contextos AICLE continúan siendo escasas (Poisel, 2007; Hönig, 2009, Maggi, 2012). [...]
Tot i la onada d'estudis sobre Aprenentatge Integrat de Continguts en Llengua Estrangera (AICLE) en varies àrees, les pràctiques d'avaluació en contexts AICLE continuen sent escasses (Poisel, 2007; Hönig, 2009, Maggi, 2012). [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.541
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 4 (November-December 2013) , p. 54-73  
2.
8 p, 403.0 KB Tareas de planificación del módulo "La energía y los recursos energéticos" en el marco de la formación del profesorado / Hernández Abenza, Luis M. (Universidad de Murcia. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales)
In this paper, an alternative methodological framework to the traditional teaching of Energy is proposed. In framework we intend to give an answer to the difficultes involved in this problem area with respect to the learning of this energetic model. [...]
1993 - 10.5565/rev/ensciencias.4503
Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 3 (1993) p. 247-254  
3.
3 p, 52.6 KB La taula d'avaluació. Una alternativa a la llibreta de notes / Garcia, Eva ; Gaitan, Isabel
Un full de càlcul serveix com a taula d'avaluació on s'hi preveuen les activitats a avaluar i el seu pes en a nota, així com les d'ampliació i reforç i el procés de recuperació.
2006 - 10.5565/rev/ciencies.292
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 5 (2006) p. 28-30  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
295 p, 2.0 MB Saber pedagógico evaluativo del profesorado que se desempeña en escuelas vulnerables de la comuna de Arica. Región de Arica y Parinacota, Chile / Roberts Sánchez, Katherine Reneé Paola ; Rodríguez-Gómez, David, dir. ; Silva García, Patricia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Aquesta investigació ha tingut com a objectiu analitzar les pràctiques avaluatives del professorat que es exerceix en contextos vulnerables, amb el propòsit d'identificar les estratègies utilitzades per aquest, per atendre la condició de vulnerabilitat dels seus estudiants, identificant les demandes que, des de la seva experiència, realitzen a la formació inicial. [...]
2019 (Saber pedagógico evaluativo del profesorado que se desempeña en escuelas vulnerables de la comuna de Arica. Región de Arica y Parinacota, Chile)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.