1.
|
|
2.
|
96 p, 15.0 MB |
Plan de negocio de la revista de moda "Attico"
/
Corominas Rodríguez, Clàudia ;
Quitllet Magriñà, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es basa en la creació d'un pla de negoci d'Attico, una revista, especialment de caràcter digital, que aporta una visió sofisticada a la dona moderna. Les seves pàgines estan plenes de moda, cultura, bellesa, viatges, art, últimes tendències . [...] Este trabajo se basa en la creació de un plan de negocio de Attico, una revista, especialmente de crácter digital, que aporta una visión sofisticada a la mujer moderna. Sus páginas esán repletas de moda, cultura, belleza, viajes, arte, últimas tendèncias . [...] This project is about the busines plan of Attico, a magazine, especially of a digital nature, that brings a sophisticated vision to modern women. Its pages are full of fashion, culture, beauty, travel, art, latest trends . [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
3.
|
|
4.
|
71 p, 5.6 MB |
Els estereotips de la dona a la premsa rosa durant el segon franquisme : anàlisi de la revista Pronto
/
Jaumira Nesplé, Marta ;
Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els estereotips de gènere han existit sempre, però van ser molt més reforçats durant l'època franquista, sobretot el paper que havien de dur a terme les dones. Aquests models, a part de ser difosos pel règim, també eren transmesos per les revistes femenines i la premsa del cor. [...] Los estereotipos de género han existido siempre, pero fueron mucho más reforzados durante la época franquista, sobre todo el papel que tenían que llevar a cabo las mujeres. Estos modelos, aparte de ser difundidos por el régimen, también eran transmitidos por las revistas femeninas y la prensa del corazón. [...] Gender stereotypes have always existed, but they were much more reinforced during Franco's period, especially the role women should play. These models, apart from being disseminated by the regime, were also transmitted by female magazines and the gossip magazines. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
115 p, 66.7 MB |
Feminal : anàlisi gràfic d'un referent a la premsa femenina
/
Dumitrescu, Cristina ;
Revelles Soriano, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Feminal, suplement de la Il·lustració Catalana, va ser una revista pionera en reivindicar el paper de la dona en la societat catalana a principis del segle XX. Feminal va ser una finestra on mostrar el treball cultural de les dones com obres diverses, pintures, poesies i d'altres creacions femenines. [...] Feminal, suplemento de la Ilustració Catalana, fue una de las primeras revistas en reivindicar el papel de la mujer en la sociedad catalana de principios del siglo XX. Feminal fue un soporte donde mostrar el trabajo cultural de las mujeres como obras diversas, pinturas, poesías y otras creaciones femeninas. [...] Feminal, supplement of Ilustració Catalana, has been one of the first magazines that claim women's rights in the Catalan society in the beginnings of the XX century. Feminal was a magazine that showed women's cultural work like various pieces of art, paintings, poems and other female creations. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
6.
|
355 p, 9.4 MB |
El proceso de fabricación del 'rumor de celebridad' como factor de posicionamiento y potenciación de personajes en la prensa del corazón : análisis de casos en ¡Hola! y Pronto
/
Romo Pedrejón, Luis Fernando ;
Gallego Ayala, Juana, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
El rumor siempre ha tenido un significado peyorativo cuya función, en el caso de la prensa rosa, era la de dañar la reputación de las celebridades. Sin embargo, el objetivo de esta tesis doctoral es (de) mostrar los efectos positivos del rumor en la prensa del corazón. [...] Rumor is often thought negatively to mislead the public, and at times to shame and/or damage the reputation of celebrities. The aim of this doctoral thesis is to show and demonstrate the positive effects of the rumor in popular celebrity-based media. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
2 documents
|
|
7.
|
|
8.
|
197 p, 6.7 MB |
Perquè la premsa del cor sí és periodisme
/
Borràs i Polo, Carla ;
Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme del cor és un gènere periodístic molt criticat per la pròpia professió degut al seu contingut, veracitat i professionalitat. Des dels inicis de la premsa del cor i la premsa femenina està obert un debat sobre si realment es considera una forma de periodisme o no. [...] El periodismo del corazón es un género periodístico muy criticado por la misma profesión debido a su contenido, veracidad y profesionalidad. Desde los inicios de la prensa del corazón y la prensa femenina permanece abierto un debate sobre si realmente se considera una forma de periodismo o no. [...] Gossip magazines are a highly criticized journalistic genre by its own professionals due to their content, acurrancy and professionalism. There is a debate since the beginning of this type of journalism and women's magazines about whether or not it is considered a form of journalism. [...]
2016 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
103 p, 7.8 MB |
El nuevo modelo de consumo en China. El caso de las revistas femeninas
/
Ling, Lu ;
Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El siguiente trabajo de investigación trata de analizar el nuevo modelo de consumo en China impulsado por la globalización, la política de reforma y apertura, el desarrollo económico y la trasformación de la cultura élite en la cultura de masas mediante la investigación de las actuales revistas femeninas internacionales en el continente chino. [...] El present treball d'investigació tracta d'analitzar el nou model de consum que s'ha imposat a Xina impulsat per la globalització, la política de reforma i apertura, el desenvolupament econòmic i la transformació de la cultura d'èlit en la cultura de masses. [...] The dissertation aims to investigate the new consumption pattern in China spurred by the globalization, national economic reform and opening up, political reform, and the transformation from elite culture to mass culture by studying the international women's magazines in China. [...]
2015
|
|
10.
|
|