Resultats globals: 4 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
59 p, 1.7 MB La penetració del capitalisme a les comarques de l'Alt Pirineu / Arqué, Maite ; García, Àngela ; Mateu, Xavier
Les pays des Hautes Pyrénées sont, dans l'ensemble de la Catalogne, un espace périphérique aux caractères particuliers du fait de sa situation dans une région de haute montagne. L'intégration des Hautes Pyrénées au domainecapitaliste s'est produite lentement et avec retard. [...]
The Upper Pyrenees (Alt Pirineu) can be defined as a peripheral region within Catalonia, with special characteristics as a result of its mountainous nature. The region's integration in the rest of the capitalist entity has been slow and retarded. [...]

1982
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 1 (1982) p. 9-67  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
278 p, 127.9 MB Campaña publicitaria a la marca CYCLO : una nueva mirada a la publicidad de higiene menstrual sostenible / Fauste Medina, Andrea ; Figueras Mas, Guillem ; Quiles Gilabert, Paula ; Ríos Delgado, Andrea ; Sánchez-Pajares Pradas, Cristina ; Tena Raventós, Gerard ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Campanya publicitària per a la marca CYCLO que engloba dos àmbits. A nivell teòric: estudi de mercat, anàlisi del públic objectiu, anàlisi de la marca i de la seva competencia. A nivell pràctic: realització d'una nova imatge de marca i creació d'una campanya amb l'objectiu de posicionar a la marca com top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Campaña publicitaria para la marca CYCLO que engloba dos ámbitos. A nivel teórico: estudio de mercado, análisis del público objetivo, análisis de la marca y de su competencia. A nivel práctico: realización de una nueva imagen de marca y creación de una campaña con el objetivo de posicionar a la marca como top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Advertising campaign for the CYCLO brand that includes two areas. At a theoretical level: market study, analysis of the target audience, analysis of the brand and its competence. At a practical level: creation of a new brand image and a campaign with the aim of positioning the brand as a top of mind in the sustainable menstrual hygiene market.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
139 p, 5.0 MB El influencer marketing en la red social Instagram : la nueva forma de publicitarse / Guerrero Hervás, María ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb les xarxes socials han sorgit nous treballs, un d'ells es ser influencer marketing. Aquest influencers tenen una comunitat de seguidors ja consolidada que escolten i fan difusió del seu missatge. [...]
Con las redes sociales han surgido nuevas formas de trabajo, una de ellas es ser influencer marketing. Estos influencers tienen una comunidad de seguidores consolidado que escuchan y difunden su mensaje. [...]
With social networks have emerged new forms of work, one of them is to be influencer marketing. These influencers have a consolidated community of followers who listen and spread their message. To analyze this figure we have noticed the social network Instagram and how the influencers work with the marks of this application. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
3.
108 p, 2.9 MB Comunicació de les empreses de moda a través d'Instagram / Giménez Allepuz, Mireia ; Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'era d'Internet i l'entrada de les Xarxes Socials el món de la moda ha canviat. Les empreses de moda han modificat les seves estratègies de comunicació i han utilitzat la plataforma Instagram com una nova eina. [...]
Con la era de Internet y la entrada de las Redes Sociales el mundo de la moda ha cambiado. Las empresas de moda han modificado sus estrategias de comunicación y han utilizado la plataforma Instagram como una nueva herramienta. [...]
With the Internet era and the entry of Social Networks the world of fashion has changed. Fashion companies have modified their communication strategies and have used the Instagram platform as a new tool. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.