Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
97 p, 3.1 MB Analítica de datos en Twitter / Mir Montserrat, Dani ; López Vicario, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Als últims anys, les xarxes socials han esdevingut una eina empresarial indispensable amb la que, en definitiva, augmentar les vendes a les companyies. El present treball fa front al repte de realitzar analítica a Twitter, mitjançant la comparativa entre dues grans marques com son adidas i Nike, i experimentant amb l'algorisme k-menas i tècniques Natural Language Processing amb les que extraure patrons d'interès. [...]
En los últimos años, las redes sociales se han convertido en una herramienta empresarial indispensable con la que, en definitiva, aumentar las ventas en las compañías. El presente trabajo afronta el reto de realizar analítica en Twitter, mediante la comparativa entre dos grandes marcas como son adidas y Nike, y experimentando con el algoritmo k-means y técnicas Natual Language Processing con las que extraer patrones de interés. [...]
In recent years, social media have become an indispensable business tool to ultimately increase sales companies. This paper addresses the challenge of performing analytics on Twitter, by comparing two great brands such as adidas and Nike, and experimenting with k-means algorithm and Natual Language Processing techniques to extract interesting patterns. [...]

2015
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.