Resultats globals: 5 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 5 registres trobats
Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
120 p, 7.6 MB Conecta2 : Ideació, disseny, planificació, viabilitat i preproducció d'un documental televisiu a Catalunya sobre els programes infantils / Del Moral Martínez, Ane ; Muñoz Olleta, Carla ; Gómez, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau s'anomena "Conecta2" i es tracta del desenvolupament d'un documental sobre els programes infantils emesos a la TV durant les dècades dels 60 i els 90 a Catalunya. "Conecta2" pretén ésser una peça audiovisual que visibilitzi les diferències entre els valors dels programes infantils d'ambdues generacions. [...]
El Trabajo de Final de Grado se denomina "Conecta2" y trata del desarrollo de un documental sobre los programas infantiles emitidos en la TV durante las décadas de los 60 y los 90 en Cataluña. "Conecta2" pretende ser una pieza audiovisual que visibilice las diferencias entre los valores de los programas infantiles de ambas generaciones. [...]
The tittle of the present project (TFG) is "Conecta2" and it presents the development of a documentary film about children's television programmes in the 60's and 90's in Catalonia. "Conecta2" aims at being an audiovisual piece that illustrates the differences between the moral values of the television programmes of both generations. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
2.
138 p, 2.0 MB La funció educativa en els continguts de les televisions públiques : un anàlisi de la programació infantil de Súper3, Clan TV i Xabarín Club / Tàsies Casteràs, Marc ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reserven les televisions públiques un espai pels nens i nenes? Proporcionen continguts amb finalitat educativa? Aquestes són algunes de les preguntes que pretén respondre aquest anàlisi de contingut. [...]
¿Reservan las televisiones públicas un espacio por los niños y niñas? ¿Proporcionan contenidos con finalidad educativa? Estas son algunas de las preguntas que pretende responder este análisis de contenido. [...]
Do public televisions reserve a space for children? Do they provide content for educational purposes? These are some of the questions that aims to answer this content analysis. Currently, these televisions and, consequently, media, seem to have lost sight of their public service function and only seek the maximum economic benefit and the highest share. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
3.
69 p, 2.2 MB Info K : informació i emoció. Estudi de les emocions que provoquen les notícies en infants i adolescents / Blanché Xandri, Antoni ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'impacte emocional que tenen les notícies en els infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. A partir del programa infoK, l'informatiu infantil de la televisió pública de Catalunya, s'investiga si els més petits de la casa, més enllà de saber què passa al món, són capaços d'entendre les connotacions emocionals de les notícies o si, per contra, la moderació del llenguatge infantil -per evitar un xoc emocional excessiu- converteix les notícies en apàtiques.
Análisis sobre el impacto emocional que tienen las noticias en los niños y adolescentes de entre 6 y 15 años. Partiendo del programa InfoK, el informativo infantil de la televisión pública de Cataluña, se investiga si los más pequeños de la casa, más allá de saber qué pasa en el mundo, son capaces de entender las connotaciones emocionales de las noticias o si, por contra, la moderación del lenguaje infantil -para evitar un choque emocional excesivo- convierte las noticias en apáticas.
Analysis of the emotional impact that the news have in children and adolescents aged between 6 and 15 years. Using news broadcasted in infoK, the news for children's program on the public television of Catalonia, this study investigates whether the children, apart from being aware about what happens in the world, are able to understand the emotional connotations of the news or otherwise the language moderation -due to avoid excessive emotional shock- ends up with apathetic news.

2017
Grau en Periodisme [971]  
4.
133 p, 5.4 MB Adecuación de la programación infantil de Clan. Estudio de caso : Bob Esponja / Gómez Pérez, Jennifer ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball es centra en l'anàlisi de la sèrie d'animació 'Bob Esponja' com a estudi de cas per valorar si els continguts del canal infantil Clan són adequats pel tipus de públic al qual es dirigeixen. [...]
El objetivo de este trabajo se centra en el análisis de la serie de animación Bob Esponja como estudio de caso para valorar si los contenidos del canal infantil Clan son adecuados para el tipo de público al que se dirigen. [...]
The aim of this study is to evaluate the appropriateness of the Clan Channel's contents, centered around the analysis of the animated television series SpongeBob SquarePants, for the type of audience to which they are addresed. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
332 p, 2.8 MB Interactividad en la oferta de contenidos infantiles cross-media para TDT e internet: el caso de Super3 / Lafaurie Molina, Andrea ; Franquet, Rosa, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
La presente investigación gira alrededor de la temática de la interactividad en la oferta de contenidos infantiles cross-media en televisión digital terrestre (TDT) e Internet, apuntando a explorar la interlocución que tiene lugar a partir de las ofertas interactivas presentes en medios digitales producidos para niños y niñas, tomando como caso de estudio el canal temático infantil y multiplataforma Super3. [...]
This research was conducted within the framework of interactivity in the offer of cross-media child contents in terrestrial digital television (TDT) and Internet, aiming to explore the interlocution that takes place between the interactive offers present in digital medias produced for kids, presenting Super3-a thematic channel for children and multiplatform-as case study. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.