Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
11 p, 222.7 KB La visualització dels col·lectius estrangers a la ràdio i a la televisió de proximitat / Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; García Altadill, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Mateu, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
L'objectiu de l'article és analitzar la representació de la població estrangera als mitjans de comunicació audiovisual d'àmbit local, partint de la hipòtesi que la proximitat a l'entorn social contribueix a abordar el fet migratori i la diversitat cultural en clau de cohesió social i de convivència. [...]
The aim of this paper is to analyze the representation of foreign people in local media. It is based on the hypothesis that proximity to social environment contributes to properly explain immigration and cultural diversity. [...]

2011
Quaderns del CAC, Vol. 14, Núm. 37 (12 2011) , p. 93-103  
2.
20 p, 236.8 KB Estrategias de programación de la información económica en la radio española / Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moreno Moreno, Elsa (Universidad de Navarra)
Los contenidos sobre información económica, financiera y empresarial están presentes tanto en la oferta de las cadenas generalistas -SER, COPE, Onda Cero, Punto Radio y Radio Nacional de España-Radio 1-, como en la de Radio Intereconomía -que se distingue en el mercado de la radio española por ofrecer un "producto radiofónico exclusivo" dirigido a una audiencia interesada en esta especialización-. [...]
Economic and business radio contents are present in the programming schedules of talk radio -SER, COPE, Onda Cero, Punto Radio and RNE-Radio 1- as well as in the programming of Radio Intereconomía, a distinctive network in the Spanish radio market which offers an "exclusive product" for a listenership interested in this kind of specialized content. [...]

2009
Comunicación y sociedad, Vol. 22, N. 1 (2009) , p. 89-108  
3.
12 p, 169.5 KB La programación de las radios generalistas en España / Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En este artículo presentamos las conclusiones más destacadas de un estudio cuantitativo sobre las estrategias de programación de la radio convencional. Realizamos un análisis comparativo de las parrillas programáticas de cuatro emisoras españolas (SER, Onda Cero, RNE 1 y COPE), en particular de las emisiones en cadena con cobertura estatal. [...]
In this article we present the most important conclusions from the quantitative research of the conventional radio programming strategies. This paper attempts to comparatively analyse programming palimpsests in four Spanish broadcasting stations (SER, Onda Cero, RNE 1 y COPE), especially on their programmes across the country. [...]

2003
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 8, Núm. 15 (Noviembre 2003) , p. 117-135  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.