Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
12 p, 664.6 KB El projecte Telephassa: una experiència de cooperació entre biblioteques europees / Balagué, Núria ; Morer, Juan
Exposició dels objectius del Projecte Telephassa del Programa COMETT-II de les Comunitats Europees, que se centra en la difusió i l'aplicació de com les noves tecnologies poden ajudar a proporcionar serveis d'informació cada vegada més innovadors.
1993
Item, Núm. 12 (1993) , p. 81-92  
2.
8 p, 953.5 KB Els projectes Europeus Engaging Science, Xplore Health, RRI Tools i Scientix : finestres a la formació i la participació en comunitats docents per al treball amb Controvèrsies i Recerca i Innovació Responsables / Alcaraz-Domínguez, Sílvia (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa) ; Barajas Frutos, Mario (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa) ; Malagrida, Rosina (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Pérez, Francisco (INS Pompeu Fabra (Martorell, Catalunya))
L'ensenyament de les ciències als centres educatius ha de promoure la formació de ciutadans capaços de prendre decisions en contexts participats per la ciència, però també amb habilitats de discussió a partir d'evidències, presa de decisions i valoració de riscs. [...]
Science Education in Schools has to promote the education of citizens able to take decisions on science-participated contexts. Discussing on evidences, taking decisions and risks evaluation are necessary skills to this end. [...]

2015 - 10.5565/rev/ciencies.50
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 47-54 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
3.
8 p, 54.9 KB Redes educativas internacionales europeas en la enseñanza primaria y secundaria / Fernández Iglesias, M. Arantzazu
El artículo analiza fundamentalmente la evolución de las redes educativas internacionales europeas en la enseñanza primaria y secundaria, como otra de las consecuencias asociadas a la globalización (Unión Europea como fenómeno transfronterizo y la utilización de las TIC). [...]
2008
Didáctica, innovación y multimedia, N. 12 (2008) p. 0-0  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.