visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Publicidad
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
345
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
304
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
16
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
4
registres trobats
Documents de recerca
,
16
registres trobats
Materials didàctics
,
4
registres trobats
Fons personals i institucionals
,
1
registres trobats
Articles
304
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
23 p, 3.4 MB
Portadas de videojuegos como elementos artísticos usados para consumo, ejemplos en la década de 1980
/
Rodríguez Herrejón, Guillermo Fernando
(Universidad Nacional Autónoma de México)
Desde hace varias décadas los videojuegos han sido caracterizados como nuevas formas de arte y, al mismo tiempo, son importantes elementos de consumo de masas, al crear una industria sumamente exitosa con millones de fanáticos alrededor del mundo. [...]
For several decades, video games have been characterized as new forms of art and, at the same time, they are important elements of mass consumption, creating a highly successful industry with millions of fans around the world. [...]
2024 -
10.5565/rev/athenea.3404
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social
,
Vol. 24 Núm. 1 (2024)
, p. e3404 (Artículos)
Registre complet
-
2.
25 p, 1.4 MB
A representação das mulheres na publicidade exterior e nas intervenções urbanas : um estudo comparativo, interseccional e multimodal entre as cidades de natal, Recife (Brasil) e Barcelona (Espanha)*
/
Nunes, Patrícia de Souza
(Universidade Federal de Pernambuco) ;
Gomes, Isaltina Maria de Azevedo Mello
(Universidade Federal de Pernambuco) ;
Lorite, Nicolàs
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo nos propusimos estudiar las imágenes de las mujeres en la publicidad exterior y las intervenciones urbanas, percibir los discursos recurrentes, los fenotipos e identificar las ausencias y presencias de marcadores sociales de diferencia. [...]
Neste artigo objetivamos estudar as imagens de mulheres na publicidade exterior e nas intervenções urbanas, perceber os discursos recorrentes, fenótipos e identificar as ausências e presenças de marcadores sociais da diferença. [...]
2023 -
10.14482/INDES.31.02.302.519
Investigación & Desarrollo
,
Vol. 31 Núm. 2 (2023)
, p. 39-63
Registre complet
-
3.
4 p, 432.3 KB
Evolución de la publicidad en el lugar de venta en la historia
/
López Iglesias, Matías
(Universidad Europea Miguel de Cervantes) ;
Luque-Ortiz, Sergio
(Universidad Europea Miguel de Cervantes)
La investigación muestra una revisión de la publicidad en lugar de venta a lo largo de las diferentes etapas de la historia, incluyendo referencias a la Edad Antigua, la Edad Media y la Edad Moderna, entre otras. [...]
Research shows a review of point-of-purchase advertising through out the different stages of history, including references to the Ancient, Middle Ages, and Modern Ages, among others. The work presented shows findings and evidence in relation to merchandising, distribution to the minor and the use that is given to advertising in contact with the direct consumer. [...]
2024 -
10.5565/rev/qp.397
Questiones publicitarias
,
Vol. 7 Núm. 33 (2024)
, p. 21-33 (Ensayos)
Registre complet
-
4.
4 p, 432.3 KB
Club de Directores Creativos de Europa
/
Tena Parera, Daniel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Es dona notícia de la celebració a Barcelona de la 32ª edició dels Premis Art Directors Club of Europe · ADCE. Aquesta organització treballa en el camp de la creativitat, la direcció d'art, el disseny i la publicitat. [...]
News is given of the celebration in Barcelona of the 32nd edition of the Art Directors Club of Europe · ADCE Awards. This organization works in the field of creativity, art direction, design and advertising. [...]
Se da noticia de la celebración en Barcelona de la 32ª edición de los Premios Art Directors Club of Europe · ADCE. Esta organización trabaja en el campo de la creatividad, la dirección de arte, el diseño y la publicidad. [...]
News is given of the celebration in Barcelona of the 32nd edition of the Art Directors Club of Europe · ADCE Awards. This organization works in the field of creativity, art direction, design and advertising. [...]
2024 -
10.5565/rev/qp.399
Questiones publicitarias
,
Vol. 7 Núm. 33 (2024)
, p. 37-39 (Reseñas)
Registre complet
-
5.
18 p, 923.7 KB
Reinventando géneros, cánones y estéticas en la música ligera de la primera mitad del siglo XX : El archivo personal de Ramiro Ruíz «Raffles» (1888-1962) en el Departamento de Música y Audiovisuales de la Biblioteca Nacional de España
/
Calero Carramolino, Elsa
(Universidad de Granada)
La finalidad de este artículo es proponer una nueva fórmula de acercamiento al género de la canción española, el género ínfimo y sicalíptico a través de la difusión de los materiales conservados con relación a estos por la Colección de Archivos Personales del Departamento de Música y Audiovisuales de la Biblioteca Nacional de España. [...]
The main aim of this article is to propose a new formula of approach to the genre of the Spanish song and suggestive gender through the analysis of materials kept in relation to these in the collection of personal archives of the Department of Music and Audiovisuals from the National Library of Spain. [...]
Jaén : Conservatorio Superior de Música "Andrés de Vandelvira" de Jaén, 2018
AV Notas. Revista de Investigación Musical
,
Vol. 4 (2018)
, p. 34-51
Registre complet
-
6.
10 p, 4.1 MB
Construcción de imagen de marca y reputación a través de campanas publicitarias de RSC
/
Orozco Toro, Jaime Alberto
(Universidad Pontificia Bolivariana) ;
Roca, David
(Universitat Autònoma de Barcelona)
EI presente artículo describe la forma en que la imagen de marca y la reputación se ven afectadas por las estrategias empresariales a través de campafias publicitarias de Responsabilidad Social Corporativa. [...]
This article describes how the brand image and reputation are affected by corporate strategies through advertising campaigns for corporate social responsibility. It also analyzes the factors that determine the evaluation of the image and reputation as a way to weigh these two elements of the brand at a time framed by strategic communication with stakeholders.
2011
Sphera publica
,
Núm. 11 (2011)
, p. 273-289
Registre complet
-
7.
19 p, 139.9 KB
El efecto del aroma en la intención de compra de un paquete vacacional
/
Cuatrecasas Clemente, Laura Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Se estudia el efecto del aroma asociado a un destino turístico en la intención de compra de un paquete vacacional. Sesenta estudiantes universitarios (M =21,45, Dt =1,50) visualizaron un spot de un destino caribeño en una de las dos condiciones experimentales: sin aroma y con aroma ambiental asociado a un destino turístico. [...]
This study analyzes the effect of aromas associated with tourist destinations on the intention to buy a vacation package. Sixty university students (M = 21. 45, SD = 1. 50) watched a video spot regarding a Caribbean destination in one of two experimental conditions: with no aroma, and with an environmental aroma associated with the tourist destination. [...]
Estuda-se o efeito do aroma associado a um destino turístico na intenção de compra de um pacote turístico. Sessenta estudantes universitários (M =21,45, Dt =1,50) visualizaram um spot de destino caribenho em uma das duas condições experimentais: sem aroma e com aroma ambiental associado a um destino turístico. [...]
2018 -
10.12804/revistas.urosario.edu.co/disertaciones/a.5004
Anuario electrónico de estudios en Comunicación Social: Disertaciones
,
Vol. 11 Núm. 1 (2018)
, p. 150-168
Registre complet
-
8.
10 p, 254.1 KB
Publicidad, propaganda y comunicación política : aportes para una distinción teórica
/
Albistur Balletto, Gerardo
(Universidad de la República (Uruguai). Facultad de Información y Comunicación) ;
Altuna Michelini, Mercedes
(Universidad de la República (Uruguai). Facultad de Información y Comunicación)
Este ensayo justifica la pertinencia de establecer una clara distinción entre comunicación política y propaganda, como premisa que contribuya a diferenciarlas de la publicidad. Para ello, se presta atención al contexto político que corresponde a cada una de las nociones. [...]
This essay justifies the relevance of distinguishing the definition of political communication and the definition of propaganda, as a premise to differentiate them from advertising. To this end, attention is paid to the political context that corresponds to each of these two notions. [...]
2023 -
10.5565/rev/qp.385
Questiones publicitarias
,
Vol. 6 Núm. 32 (2023)
, p. 55-64 (Ensayos)
Registre complet
-
9.
22 p, 540.3 KB
Femvertising and its impact on psychological reactance and purchase intention of Mexican female consumers
/
Hernández-Willoughby, Silvia
(Universidad de Guadalajara) ;
Lázaro Pernias, Patrícia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This work focuses on the study of the femvertising advertising strategy. It references the feminist theories and the theory of psychological reactance to understand the impact of femvertising on Mexican female consumers' psychological reactance and purchase intention. [...]
Este trabajo se centra en el estudio de la estrategia publicitaria femvertising, y toma como referentes las teorías feministas y la teoría de la reactancia psicológica, esto con el objetivo conocer el impacto de la femvertising en la reactancia psicológica e intención de compra de consumidoras mexicanas. [...]
2023 -
10.32870/myn.vi49.7694
Mercados y Negocios
,
Núm. 49, p. 43-64 (2023)
Registre complet
-
10.
19 p, 1.1 MB
Los hombres ante el espejo : estereotipos masculinos en las inserciones publicitarias de la radio española
/
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Perona Páez, Juan José
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Los estudios sobre estereotipos publicitarios en el medio radio son escasos y los existentes se han centrado de manera predominante en los roles y estereotipos femeninos. El auge de los movimientos sociales feministas y campañas como la de Gillette del año 2019 «The best men can be» permiten intuir que algo está cambiando en el entorno de la comunicación publicitaria en cuanto a los estereotipos de género y el rol masculino en la sociedad. [...]
Studies on advertising stereotypes in the radio are scarce and those that do exist have focused predominantly on female roles and stereotypes. The rise of feminist social movements and campaigns such as Gillette's 2019 campaign "The best men can be" suggest that something is changing in the advertising communication environment regarding gender stereotypes and the male role in society. [...]
2023
Prisma social
,
Núm. 40 (Enero 2023)
, p. 84-102
Registre complet
-
Articles :
304
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
37 p, 2.1 MB
Los valores percibidos por los adolescentes en las diferentes categorías de la publicidad de productos de alimentación
/
Rodríguez-Muñoz, Lorena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En esta presentación se analizan y se comparan los valores percibidos por los adolescentes en los spots de cada una de las siguientes categorías de productos de alimentación: estética corporal, sentirse bien y anuncios neutros. [...]
2017
Congreso Internacional de Cultura Visual
. Barcelona,
3è
: 2017
Registre complet
-
2.
1 p, 191.0 KB
Efectos de la publicidad basada en la imagen corporal en las mujeres con y sin trastorno de la conducta alimentaria (TCA)
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Grau Touriño, Antoni
(Instituto de Trastornos Alimentarios (ITA))
Los objetivos del trabajo son: 1) comparar los efectos de la publicidad de alimentación, especialmente la relacionada con la imagen corporal, en las actitudes incitadas en pacientes ingresadas por TCA y en la población normalizada y 2) analizar en ambos grupos los efectos de dicha publicidad en la incitación a determinados comportamientos negativos y positivos. [...]
2017
Congreso Internacional de Cultura Visual
. Barcelona,
3è
: 2017
2 documents
Registre complet
-
3.
1 p, 111.3 KB
Efectos de la publicidad de productos de alimentación en pacientes ingresadas con TCA
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Grau Touriño, Antoni
(Instituto de Trastornos Alimentarios (ITA)) ;
Cassalé, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Se estudian los efectos de la publicidad de alimentación, especialmente la relacionada con la estética corporal, en las actitudes y los comportamientos incitados en pacientes ingresadas por TCA. Se analizan las diferencias de los efectos de la publicidad en función de la edad (adolescentes, jóvenes y adultas) y la influencia de la variable enfermedad (anorexia o bulimia).
2016
Congreso Hispano Latinoamericano de Trastornos de la Conducta Alimentaria
. Barcelona,
12è
: 2016
2 documents
Registre complet
-
4.
2 p, 150.2 KB
Mensajes publicitarios en TV y estética corporal : fectos de la formación mediática en pacientes ingresadas con TCA
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Grau Touriño, Antoni
(Instituto de Trastornos Alimentarios (ITA)) ;
Cassalé, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Se comparan los efectos de la publicidad de alimentación, especialmente la relacionada con la estética corporal, en las actitudes incitadas en pacientes ingresadas por TCA, que han recibido educación mediática, y en la población normalizada que no la ha recibido. [...]
2016
Congreso Hispano Latinoamericano de Trastornos de la Conducta Alimentaria
. Barcelona,
12è
: 2016
2 documents
Registre complet
-
5.
6 p, 591.6 KB
La publicidad y la imagen corporal
/
Añaños, Elena
;
Rodríguez-Muñoz, Lorena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Elementos de educación mediática dirigidos a los y las adolescentes, relacionados con los estereotipos de belleza corporal transmitidos por la publicidad.
2014
Conferencia IES Federica Montseny
. Badia del Vallès,
2014
Registre complet
-
6.
7 p, 801.5 KB
Educación en la publicidad relacionada con la imagen corporal
/
Añaños, Elena
;
Rodríguez-Muñoz, Lorena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Guía de elementos de educación mediática dirigidos a padres y madres de adolescentes, relacionados con los estereotipos de belleza corporal transmitidos por la publicidad.
2014
Conferència IES Badia
. Badia del Vallès,
2014
Registre complet
-
7.
25 p, 1.5 MB
Eye tracker : ¿variables exógenas o endógenas en la atención visual a estímulos publicitarios gráficos no comerciales?
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Astals Serés, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
El objetivo principal de la investigación es el análisis, con la tecnología Eye Tracking, de los efectos que las modificaciones de las características exógenas de un estímulo publicitario no comercial y las características endógenas de los sujetos, tienen en la atención visual de los sujetos al observarlo. [...]
2013
Reunión Científica sobre Atención (RECA)
. Palma de Mallorca,
9a
: 2013
2 documents
Registre complet
-
8.
5 p, 282.0 KB
La estética corporal de la publicidad
/
Añaños, Elena
;
Serra Vinardell, Clàudia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
A partir del análisis de los elementos de la publicidad y de su procesamiento cognitivo, se analiza cómo los mensajes relacionados con la estética corporal se procesan en la la adolescencia tardía. [...]
2016
Conferencia temática del IES Josep Brugulat de Banyoles (Girona)
. Banyoles, Catalunya,
:
2016
Registre complet
-
9.
16 p, 1.0 MB
Packaging or image? the interaction is better. Study with eye tracker technology
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Oliver Moreno, Andreu
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Este trabajo plantea dar un paso más en el estudio de la atención dispensada a la publicidad a partir del estudio de la atención conjunta (Joint Atentttion), es decir aquella que implica, a través de la mirada, una atención coordinada de un individuo (protagonista del anuncio) con otro (espectador del anuncio) hacia un objeto (producto anunciado). [...]
2015
Symposium Gráfica
. Barcelona, Catalunya,
1r
: 2015
2 documents
Registre complet
-
10.
1 p, 1.3 MB
Non-conventional TV advertising : visual impact and viewer's visual behaviour
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Mas Parera, M. Teresa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Estaún Ferrer, Santiago
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Valli, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
;
Padilla, Alexander
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Jaén, Sonia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Jiménez, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Astals Serés, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Jiménez, Susana
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Estudio realizado con la tecnología del eye tracker, cuyo objetivo es conocer el impacto visual de la pantalla compartida, la animación y la sobreimpresión y la conducta visual del telespectador. Los resultados muestran el valor atencional de las diferentes áreas de la pantalla en función del formato publicitario y de sus características visuals y permiten concluir la efectividad de la utilización de este tipo de estrategias publicitarias televisivas como lo demuestran otros trabajos realizados sobre el recuerdo sugerido de los diferentes anuncios.
2010
SEPEX Conference (Sociedad Española de Psicología Experimental)
. Granada, Andalusia,
8a
: 2010
2 documents
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos :
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
4
registres trobats
1.
34 p, 2.3 MB
Medición de la influencia del sexismo en la transmisión de valores a través de la publicidad
/
Rodríguez Bravo, Ángel
;
Montoya Vilar, Norminanda
;
Ruiz Castillo, Erika Marisol
;
Guajardo Figueroa, Paulina
;
Hernández López, Adriana Margarita
;
Badajoz Dávila, David
;
Ladaga, Silvia Andrea Cristian
;
Castellanos, Diana Miranda
;
Asociación Científica para la Evaluación y Medición de los Valores Humanos (AEVA)
Esta investigación, explora la relación del sexismo en el contenido de los spots publicitarios con la carga de valores humanos que transmiten a sus receptores. El estudio se apoya en la recopilación de 27. [...]
This research explores the relationship between sexism in the content of advertising spots and the human values that they transmit to their receivers. The study is based on the collection of 27,000 measurements obtained in a perception test with 270 receivers. [...]
Jalisco, Bellaterra : Editorial Centro de Estudios e Investigaciones para el Desarrollo Docente (CENID), Editorial de la Asociación Científica para la Evaluación y Medición de los Valores Humanos (AEVA), 2023
Resignificación en el ámbito de género; una apuesta por la información, comunicación y educación responsable
,
2023,
p. 204-237
Registre complet
-
2.
18 p, 227.6 KB
Un antecedente fallido del registro hipotecario en la Castilla de los siglos XVI y XVII : la creación y venta de las escribanías de registros de censos e hipotecas
/
Marcos Martín, Alberto
(Universidad de Valladolid)
Este capítulo estudia la creación y venta de las escribanías de censos e hipotecas en la Castilla de los siglos XVI y XVII como un antecedente del moderno registro hipotecario. Pero sobre todo analiza las causas que hicieron fracasar dicho proyecto, nacido en realidad como un arbitrio de la Corona para recaudar ingresos extraordinarios.
This chapter studies the creation and sale of the clerks's offices' censos and mortgages in Castile in the sixteenth and seventeenth centuries as a precedent of the modern mortgage registry. However, above all it analyzes the causes that made this project fail, born in reality as an expedient of the Crown to raise extraordinary incomes.
Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca d'Estudis d'Història Cultural 2020
Pasados y presente. Estudios para el profesor Ricardo García Cárcel
,
2020,
p. 427-444
Registre complet
-
3.
7 p, 41.3 KB
Cómo la publicidad está cambiando la piel
/
Lorente, Joaquín
(Euro RSCG World Wide)
La actividad publicitaria está inmersa en un proceso de transformación radical -según la opinión del autor de este capítulo- que afecta a todos sus componentes, en buena medida a causa del aumento de las posibilidades comunicativas del momento actual. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB
,
2007,
p. 271-277
Registre complet
-
4.
20 p, 141.9 KB
La publicidad
/
Bergés Saura, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Sabater, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
El presente capítulo analiza el mercado de la publicidad en Cataluña, uno de los más importantes del Estado. El texto analiza la inversión en los medios catalanes -con la prensa concentrando la mayor parte de la misma, seguida por la televisión y la radio- e identifica cuáles son los principales anunciantes catalanes, que en conjunto representan la quinta parte de la inversión en el conjunto de España. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB
,
2007,
p. 85-1003
Registre complet
-
Documents de recerca
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
316 p, 5.9 MB
Signaling effects of awards on advertising creatives : The Brazilian Experience
/
Meléndez Rodríguez, Saraí
;
Roca, David,
dir.
Aquest estudi qualitatiu explora els efectes de senyalització i els costos associats a guanyar Cannes Lions, considerat la cerimònia de lliurament de premis més prestigiosa de la indústria. La teoria de la senyalització (Signalling Theory) s'utilitza com a marc teòric. [...]
Este estudio cualitativo explora los efectos de señalización y los costos asociados con ganar Cannes Lions, considerada la ceremonia de premiación más prestigiosa de la industria. La teoría de la señalización (Signalling Theory) se utiliza como marco teórico. [...]
This qualitative study explores the signaling effects and costs associated with winning Cannes Lions, considered the industry's most prestigious award ceremony. Signaling theory is utilized as a theoretical framework. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
Registre complet
-
2.
23 p, 910.8 KB
Pressupostos en rendició de comptes i polítiques de transparència : casos d'estudi a l'àmbit local
/
Bueno Muñoz, Paula
;
Miralles de Imperial Pujol, Júlia,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El present treball és un anàlisi qualitatiu sobre la implementació de les polítiques de transparència i rendició de comptes a nivell local. Es tracta principalment d'identificar els factors sociodemocràfics i econòmics que condicionen la inversió del pressupost municipal en aquest àmbit, a partir de l'estudi dels casos de Sant Cugat del Vallès, Granollers i La Garriga. [...]
Este trabajo es un análisis cualitativo sobre la implementación de las políticas de transparencia y rendición de cuentas a nivel local. Se trata principalmente de identificar los factores sociodemocráficos y económicos que condicionan la inversión del presupuesto municipal en este ámbito, a partir del estudio de los casos de Sant Cugat del Vallès, Granollers y La Garriga. [...]
This work is a qualitative analysis on the implementation of transparency and accountability policies at the local level. It is mainly a question of identifying the socio-democratic and economic factors that condition the investment of the municipal budget in this area, based on the study of the cases of Sant Cugat del Vallès, Granollers and La Garriga. [...]
2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública
[
818
]
3 documents
Registre complet
-
3.
664 p, 10.6 MB
La transmisión de valores en la publicidad gráfica y su influencia en la intención de acción en los aficionados (as) de los clubes de fútbol mexicano; Leones Negros, Atlas y Chivas
/
Romero Sepúlveda, Luis Edgardo
;
Blanco, Josep Ma,
dir.
La present tesi doctoral se centra en l'estudi de la comunicació estratègica en entitats esportives específicament clubs de futbol. L'objectiu principal d'aquesta investigació és conèixer si els valors transmesos de forma textual en la publicitat gràfica d'un club de futbol influeixen en la intenció d'acció dels seus aficionats com per exemple assistir a l'estadi. [...]
La presente tesis doctoral se centra en el estudio de la comunicación estratégica en entidades deportivas específicamente clubes de fútbol. El objetivo principal de esta investigación es conocer si los valores transmitidos de forma textual en la publicidad gráfica de un club de fútbol influyen en la intención de acción de sus aficionados como por ejemplo asistir al estadio. [...]
This doctoral thesis focuses on the study of strategic communication in sports entities, specifically soccer clubs. The main objective of this research is to know if the values transmitted textually in the graphic advertising of a soccer club influence the intention of action of its fans, such as attending the stadium. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2021
Registre complet
-
4.
79 p, 2.2 MB
Creación y desarrollo de un e-commerce
/
Balsach Garcia-Cascon, Jan
;
Suárez Ramírez, Pedro,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
La tendencia global hacia el mundo online es cada vez más notable. Son pocas las empresas que no han digitalizado su negocio o no han empezado a hacerlo, ya que es una opción obligatoria para su supervivencia. [...]
The global trend towards the online world is increasingly noticeable. Few companies have not digitized their business or have not started to do so, since it is a mandatory option for their survival options. [...]
2021
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
950
]
2 documents
Registre complet
-
5.
82 p, 1.5 MB
El efecto de la música en la publicidad
/
Fernandez Rof, Mireia
;
Gheorghe, Cristina Stefania
;
López Belbeze, María Pilar,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball d'investigació té la finalitat de conèixer l'efecte de la música en els anuncis publicitaris. Per una banda, es vol estudiar en quina mesura la tipologia de la música influeix en les emocions de les persones i, per una altra, si les emocions afecten en la publicitat. [...]
El presente trabajo de investigación quiere conocer el efecto de la música en los anuncios publicitarios. Por un lado, se pretende saber en qué medida la tipología de la música influye en las emociones de las personas y, por otro, descubrir si las emociones afectan en la publicidad.
The following research aims to study the effect of music in advertising. On the one hand, it aims to know if musical typology influencing people's emotions and on the other hand, find out if emotions affect advertising.
2020
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
Registre complet
-
6.
54 p, 1.6 MB
Estereotipos en la publicidad de la televisión japonesa : el papel de los extranjeros en los anuncios de TV
/
Marin Ruiz, Dani
;
Beltrán, Joaquín,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectiu d'aquest treball és analitzar la publicitat a la televisió japonesa, i en concret la motivació per recórrer a estereotips que categoritzen els estrangers en funció de la seva aparença i lloc d'origen. [...]
El objetivo de este trabajo es analizar la publicidad en la televisión japonesa, y en concreto la motivación para recurrir a estereotipos que categorizan a los extranjeros en función de su apariencia y lugar de origen. [...]
The objective of this work is to analyze advertising on Japanese television, and specifically the motivation to resort to stereotypes that categorize foreigners according to their appearance and place of origin. [...]
2019
Estudis d'Àsia Oriental
[
0
]
Registre complet
-
7.
283 p, 2.7 MB
Una aproximación científica a la desigualdad de género entre las personas creadoras : el acceso de las mujeres a la función de directoras creativas en las agencias de publicidad catalanas como garantía de feminización de la creatividad publicitaria
/
Roca, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Obradors, Matilde
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Alegre Rodríguez, Isam
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pueyo, Natalia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La intención de este trabajo de investigación es: describir las características sociodemográficas de las mujeres que trabajan en el sector de la creatividad publicitaria en Cataluña. Identificar la forma en que la mujer asume su perfil de "creativa", y conocer el entorno profesional donde se desarrolla su vida y su trabajo y, por tanto, la conciliación de su vida personal y profesional.
Bellaterra, UAB 2009
Registre complet
-
8.
29 p, 1.1 MB
Análisis de la evolución de la construcción estereotipada de la mujer en los anuncios de la marca Codorniu
/
Suarez Gil, Vanesa
;
Perceval, José María,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
En la societat actual la importància dels mitjans de comunicació a incrementat, tant pel fet de produir continguts com per reproduir practiques generalitzades i reforçar valors socialment apressos. [...]
En la sociedad actual la importancia de los medios de comunicación ha incrementado, tanto para producir contenido como para reproducir prácticas generalizadas y reforzar valores socialmente aprendidos. [...]
Nowadays, the importance of the media has increased, both to produce content and to reproduce generalized practices, and to reinforce socially learned values. Advertisement is a quick and effective way to do so, since through television, the influence is greater. [...]
2019-06-15
Grau en Humanitats
[
1139
]
Registre complet
-
9.
72 p, 1.9 MB
La publicidad ilícita : uno de los actos desleales más utilizados en el mercado
/
Shui, Yuan yuan
;
Rodríguez del Valle Iborra, José Antonio,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
En el presente estudio, se ha realizado un análisis de la publicidad ilícita en el marco de los actos de competencia desleal, partiendo de su concepción y de los distintos supuestos de publicidad ilícita hasta la obtención de un resultado verídico sobre la creciente frecuencia de uso de este acto desleal. [...]
In the present essay, there has been an analysis about the illicit advertising, in accordance with the unfair competition's laws, from its conception and the different cases of illicit advertising until obtaining a veridical result about the increasing frequency of use of this disloyal act. [...]
2019
Grau en Dret
[
949
]
Registre complet
-
10.
13 p, 3.4 MB
NearHobby : oci al teu voltant
/
Mesa Cabrera, Carlos
;
Grau Sala, Ramon,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest treball té com a objectiu apropar entitats d'oci i clubs esportius a usuaris potencials mitjançant la creació de dues aplicacions: una aplicació mòbil i una aplicació web. Amb aquestes aplicacions es vol facilitar la interacció entre usuari i entitat. [...]
This project aims at bringing leisure entities and sports clubs closer to potential users through the creation of two apps: a mobile app and a web app. What we want with these apps is to make easier the interaction between users and entities. [...]
Este trabajo tiene como objetivo acercar entidades de ocio y clubes deportivos a usuarios potenciales mediante la creación de dos aplicaciones: una aplicación móvil y una aplicación web. Con estas aplicaciones se quiere facilitar la interacción entre usuario y entidad. [...]
2017-06-28
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
Documents de recerca :
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
4
registres trobats
1.
30 p, 1.8 MB
Modelos psicológicos del comportamiento del consumidor
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Principales modelos psicológicos que explican el comportamiento del consumidor.
2018
Registre complet
-
2.
24 p, 920.2 KB
Ell@s son así. Estereotipos de género en los presentador@s de informativos
/
Teruel, Ana
;
Añaños, Elena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Se presentan los fundamentos y los resultados más importantes de la investigación sobre el análisis de los estereotipos de género en los presentadores de informativos de TV de las principales cadenas españolas. [...]
2016
Registre complet
-
3.
31 p, 2.9 MB
Belleza con B de báscula : relación entre los estereotipos de género y la publicidad en los productos de culto al cuerpo
/
Gallego Medina, Carla
;
Añaños, Elena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Seminario sobre los estereotipos de género en publicidad.
A partir de un análisis exhaustivo de la publicidad de los anuncios de culto al cuerpo, se presentan las características de los estereotipos de belleza femeninos y masculinos de este tipo de publicidad, así como también los valores que los jóvenes asocian a este tipo de publicidad y la valoración que realizan sobre la conveniencia de la utilización de los estereotipos de belleza estrudiados.
2015
Registre complet
-
4.
48 p, 1.0 MB
Recursos digitals en Publicitat i Relacions públiques
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos digitals sobre publicitat i relacions públiques que es poden consultar a la UAB: catàleg UAB, bases de dades, revistes i llibres digitals, sumaris, tesis doctorals, pàgines web i eines d'especial interès (Trobador+, Mendeley, El Quiosc, DDD, etc. [...]
2015 (
Fonts d'informació
)
6 documents
Registre complet
-
Fons personals i institucionals
1
registres trobats
1.
3 p, 764.0 KB
Fax de José Ignacio Latorre a Ríos, Periodista Coordinador d'Asoce Publicidad, informant sobre el Congrés de Físics i el Centre de Física de Benasc
/
Latorre, José Ignacio
26 maig 1995
Accés restringit a la UAB
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.