Resultats globals: 6 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 6 registres trobats
Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
125 p, 6.2 MB Plan de Comunicación para una academia de baile online / Ferrer Castillo, Maria ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau presentat es basa en l'elaboració d'un Pla de Comunicació per a una nova empresa del mercat espanyol en el transcurs d'un any. Es tracta de Keep Dancing, una empresa que aposta per un model de negoci online: una acadèmia de ball virtual. [...]
El trabajo de fin de grado presentado se basa en la elaboración de un Plan de Comunicación para una nueva empresa del mercado español en el transcurso de un año. Se trata de Keep Dancing, una empresa que apuesta por un modelo de negocio online: una academia de baile virtual. [...]
The final degree project presented is based on the development of a Communication Plan for a new company in the Spanish market over the course of a year. This is Keep Dancing, a company that is committed to an online business model: a virtual dance academy. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
2.
165 p, 14.2 MB Reposicionament estratègic i campanya publicitària de rellançament de la pilota valenciana / Montilla i Bofí, Josep ; Colomer Miralbell, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estratègia publicitària per posicionar la Pilota valenciana com un esport modern i atractiu. Mitjançant l'anàlisi de la situació actual i la seva evolució històrica per traçar una estratègia adequada i construir una campanya publicitària de reposicionament que ho comunique de manera efectiva i creativa.
Estrategia publicitaria para posicionar la Pilota valenciana como un deporte moderno y atractivo. Mediante el análisis de la situación actual y su evolución histórica trazando una estrategia adecuada y construyendo una campaña publicitaria de reposicionamento que lo comunique de manera efectiva y creativa.
The intention of this project is to generate an advertising strategy to position the Valencian ball as a modern and attractive sport. The idea is to do it through the analysis of the ongoing situation and its historic evolution. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
40 p, 5.8 MB Plantejament d'un pla estratègic de comunicació per a un club esportiu : cas del Club Deportiu Terrassa Hockey / Casademont Comas, Yasmine ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte es basa en el plantejament d'un pla estratègic de comunicació per la pròxima temporada per a un club esportiu ubicat al poble de Matadepera (Club Deportiu Terrassa Hockey), a partir de les estratègies comunicatives plantejades a l'últim període (2015-2018) i de la informació rebuda per part d'integrants mitjançant qüestionaris i entrevistes personals.
El proyecto se basa en el planteamiento de un plan estratégico de comunicación por la próxima temporada para un club deportivo ubicado al pueblo de Matadepera (Club Deportiu Terrassa Hockey), a partir de las estrategias comunicativas planteadas al último periodo (2015-2018) y de la información recibida por parte de integrantes mediante cuestionarios y entrevistas personales.
The project bases at the approach of a strategic plan of communication for the next season for a sports club sited at the village of Matadepera (Club Deportiu Terrassa Hockey), from the communicative strategies posed at the last period (2015-2018) and of the information got by part of members by means of questionnaires and personal interviews.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
4.
102 p, 8.4 MB Rutinas de producción radiofónica, uso del lenguaje y rol del entretenimiento y la publicidad en el programa Tiempo de Juego de la Cadena COPE / Benito Boada, Alejandro ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació tracta d'arribar al més profund del programa líder d'audiència de les retransmissions esportives a Espanya: el 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE. Per això, s'han analitzat les rutines de producció presents i l'ús que es fa del llenguatge radiofònic durant el programa. [...]
Esta investigación trata de llegar a lo más profundo del programa líder de audiencia de las retransmisiones deportivas en España: el 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE. Para ello, se han analizado las rutinas de producción presentes y el uso que se hace del lenguaje radiofónico durante el programa. [...]
The main purpose of this research is based on reaching the deepest side of the audience leader on sport broadcasting in Spain, called 'Tiempo de Juego', by COPE channel. To achieve a breakdown inside the show 'Tiempo de Juego', current radio-production standards as well as the use of radio broadcast language within the program have been emphasized. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
5.
126 p, 14.1 MB Redes sociales y marcas deportivas : ¿en fuera de género? / López Salas, Sandra ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els estereotips de gènere sempre han estat presents a la societat i han suposat un tema de controvèrsies també a la publicitat. Comunicar suposa expressar estils de vida i valors, i és per això que també es transmeten aquests estereotips als anuncis. [...]
Los estereotipos de género siempre han estado presentes en la sociedad y han supuesto un tema de controversias también en la publicidad. Comunicar supone expresar estilos de vida y valores, por ello también se transmiten estos estereotipos en los anuncios. [...]
Gender stereotypes have always been present in our society and they have been a subject of controversy also in advertising. Communicating means expressing lifestyles and values, which is why these stereotypes are also found in advertisements. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
21 p, 78.2 KB La figura de l'esportista com a reclam publicitari / Alba de la Fuente, Sònia Cristina de ; Centre d'Estudis Olímpics
Aquest treball es va realitzar per a l'assignatura Campus "Olimpisme, Esport i Societat" durant el curs 1996-97 amb l'objectiu d'obrir una pauta de reflexió des d'un punt de vista sociològic el sistema publicitari que afecta el món de l'esport, sense oblidar la presència dels factors publicitaris i de patrocini que hi conflueixen.
Este trabajo se realizó para la Asignatura de Campus "Olimpisme, Esport i Societat" durante el curso 1996/97 con el objetivo de abrir una pauta de reflexión desde un punto de vista sociológico del sistema publicitario que afecta al mundo del deporte, sin olvidar la presencia de los factores publicitarios y de patrocinio que confluyen en ella.
This document was undertaken for the Campus Subjet "Olimpisme, Esport i Societat" in year 1996/97 with the purpose of opening a reflection guideline from a sociological point of view of those advertising means that affects the sport world, without forgetting the presence of the advertising factors and sponsorship which converge in it.

Centre d'Estudis Olímpics 1997 (Olimpisme i Esport: working papers del CEO-UAB ; 63)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.