Resultats globals: 18 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 6 registres trobats
Materials didàctics, 3 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 2 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
18 p, 354.9 KB The representation of phenotypic diversity in audiovisual advertising in Spain : professional perspectives and implications for the cultural dynamics of inclusion / Grau Rebollo, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Lorite, Nicolàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Visual and audiovisual advertising is an influential social language that transforms representations of reality into cultural references, with direct implications for the perception of diversity. However, despite its impact on the fabric of society, few studies have tackled the representation of phenotypic variability in advertising by combining academic and professional perspectives on the phenomenon in Spain. [...]
La publicitat visual i audiovisual és un llenguatge social influent que transforma les representacions de la realitat en referents culturals, amb implicacions directes per a la percepció de la diversitat. [...]
La publicidad visual y audiovisual es un lenguaje social influyente que transforma las representaciones de la realidad en referentes culturales, con implicaciones directas para la percepción de la diversidad. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3401
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. Extra (2022) , p. 131-148 (Miscellaneous)  
2.
18 p, 353.9 KB Sonic identity and audio branding elements in Spanish radio advertising / Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona.)
The emotional potential of sound is an excellent resource for companies and institutions seeking to test new ways of communicating with their stakeholders through the senses. However, there are still few organizations that include sound as a conveyer of their corporate identity. [...]
El potencial emocional que té el so és un recurs excel·lent per a les empreses i institucions que busquen testar noves vies de comunicació amb els seus públics interessats a través dels sentits. [...]
El potencial emocional que tiene el sonido es un excelente recurso para las empresas e instituciones que buscan testar nuevas vías de comunicación con sus públicos de interés a través de los sentidos. [...]

2021 - 10.5565/rev/analisi.3330
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 65 (2021) , p. 103-119  
3.
9 p, 213.9 KB Més enllà dels diners : noves formes de produir i col·laborar / Berlinguer, Marco (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Fuster Morell, Mayo, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Martínez Moreno, Ruben (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Aquest treball afronta un fenomen emergent caracteritzat pel canvi i l'experimentació continus: la creació col·laborativa de continguts audiovisuals online. L'anàlisi se centra a analitzar quins són els models de sostenibilitat d'aquest tipus de creació, i presta una atenció particular a diferents modalitats d'ús de la publicitat. [...]
This paper addresses an emerging phenomenon characterized by constant change and experimentation: the collaborative creation of audiovisual content online. The analysis wants to focus on models of sustainability of collaborative online creation, paying particular attention to the use of different forms of advertising. [...]

2013
Quaderns del CAC, Vol. 16 Núm. 39 (Juliol 2013) , p. 49-56  
4.
23 p, 173.2 KB Los medios de comunicación y tecnológicos como ejes de canalización y gestión del conocimiento / Pallarès Piquer, Marc (Universitat Jaume I)
Teniendo en cuenta la forma en que los jóvenes y las jóvenes utilizan los medios tecnológicos fuera de las aulas, debemos aceptar que la manera que tienen de aprender está cambiando. Este artículo incide en la necesidad de contar con sistemas educativos integrales que aborden las diferentes dimensiones del desarrollo de la industria infocomunicacional y, especialmente, las competencias narrativas que se derivan de la publicidad, a fin de que los estudiantes salgan de los centros docentes preparados para participar en la sociedad de la información. [...]
Tenint en compte la forma com el jovent utilitza els mitjans tecnològics fora de les aules, hem d'acceptar que la seva manera d'aprendre està canviant. Aquest article incideix en la necessitat de disposar de sistemes educatius integrals que abordin les diferents dimensions del desenvolupament de la indústria infocomunicacional i, especialment, les competències narratives que es deriven de la publicitat, a fi que els estudiants surtin dels centres docents preparats per participar en la societat de la informació. [...]
The way young people learn is changing due to the way they use hi-tech media outside the classroom. This article focuses on the need to use comprehensive educational systems that tackle the different dimensions of the development of the info-communication industry and, particularly, the narrative competences that derive from advertising, so that students leave school ready to full participate in the Information Society. [...]

2014 - 10.5565/rev/educar.204
Educar, Vol. 50, Núm. 1 (Gener-Juny 2014) , p. 207-229  
5.
7 p, 86.3 KB La tasca universitària : El saber d'un departament. Detalls de l'estat de la recerca al Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat de la UAB / Larrègola Bonastre, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
A un departament universitari -als professors que el conformen- li recau la responsabilitat de formar elements clau per a la societat, futurs professionals que han de rendibilitzar socialment els sabers adquirits. [...]
2000
Comunicació (Barcelona), Núm. 13-14 (Desembre 2000) , p. 57-63  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
8 p, 70.6 KB Reglament del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
2015  
2.
12 p, 85.0 KB Reglament del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2011  

Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
107 p, 10.7 MB La persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT : un estudio de caso / Losada Rodríguez, David ; Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca té com a objectiu estudiar el fenomen de la persuasió en les campanyes audiovisuals de la DGT. Atès que la mostra és inabastable, se selecciona la campanya audiovisual Los atropellos más famosos, llançada el juny de 2022. [...]
La investigación tiene como objetivo estudiar el fenómeno de la persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT. Dado que la muestra es inabarcable, se selecciona la campaña audiovisual Los atropellos más famosos, lanzada en junio de 2022. [...]
The objective of the research is to study the phenomenon of persuasion in the audiovisual campaigns of the DGT. Given that the sample is endless, we select the audiovisual campaign Los atropellos más famosos, launched in June 2022. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
105 p, 2.7 MB AfterUs, el planeta de las futuras generaciones : creació d'un canal de contingut ambiental per a Amazon Prime Video / Fernández Carrasco, Ariadna ; Ferre Amorós, Marta ; Lloveras Delgado, Miriam ; Martínez Gil, Cristina ; Serch Escruela, Alba ; Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
AfterUs és un canal que ofereix continguts vinculats amb l'ecologisme com una forma de relacionar-nos amb els recursos naturals. A través de la creació d'aquest canal, que es trobarà disponible a la plataforma d'Amazon Prime Video, el servei oferirà, doncs, continguts relacionats amb la cura del planeta. [...]
AfterUs es un canal que ofrece contenidos vinculados con el ecologismo como una forma de relacionarnos con los recursos naturales. A través de la creación de este canal, que se encontrará disponible en la plataforma de Amazon Prime Video, el servicio ofrecerá, pues, contenidos relacionados con el cuidado del planeta. [...]
AfterUs is a channel that offers content related to environmentalism as a way of relating to natural resources. Through the creation of this channel, which will be available on the Amazon Prime Video platform, the service will therefore offer content related to caring for the planet. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
3.
103 p, 4.5 MB TO: Pre-producció i producció d'audiovisuals per un projecte arquitectònic que es presenta al concurs Solar Decathlon Europe / Borràs Bibiloni, Maria Lluc ; Martínez Fonts, Elsa ; Teixidó Riba, Jordi ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"TO" presenta la preproducció i la producció d'una sèrie d'audiovisuals destinats a un projecte arquitectònic d'estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès per competir al concurs Solar Decathlon Europe, una competició internacional que desafia equips universitaris a construir habitatges sostenibles.
"TO" presenta la preproducción y la producción de una serie de audiovisuales destinados a un proyecto arquitectónico de estudiantes de la Escola Tècnica Superior de Arquitectura del Vallès para competir al concurso Solar Decathlon Europe, una competición internacional que desafía equipos universitarios a construir viviendas sostenibles.
"TO" presents the preproduction and the production of a set of audiovisual content intended for an architectural project by students from the Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès to compete in Solar Decathlon Europe, an international competition that challenges university/college teams to build sustainable housing.

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
404 p, 3.8 MB The Advertising creative process : insights from the Brazilian AD industry / Felipetti, Daniel ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Esta investigación busca verificar y explorar el alejamiento entre la academia y la industria publicitaria. Más allá de esto, intenta confirmar si estas dos realidades comparten conocimiento común en algún punto. [...]
This investigation aims to verify and explore the estrangement between the academia and the advertising industry. Beyond this, intend to verify if these two realities share common knowledge in some extent. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
5.
116 p, 1.3 MB La construcció de la figura femenina a la publicitat d'Intimissimi / Güell Ruiz, Marta ; Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball d'investigació analitza la construcció de la figura femenina a la publicitat d'Intimissimi. A partir d'una fitxa d'anàlisi estructurada en Descripció, Cosificació, Espai i atrezzo, i Companyia i activitat, s'han analitzat 10 anuncis de la marca de roba interior compresos entre els anys 2005 i 2014 amb l'objectiu d'estudiar quina representació de la dona fa Intimissimi i si existeix una evolució al llarg d'aquesta dècada. [...]
El presente trabajo de investigación analiza la construcción de la figura femenina en la publicidad de Intimissimi. A partir de una ficha de análisis estructurada en Descripción, Cosificación, Espacio y atrezzo, y Compañía y actividad, se han analizado 10 anuncios de la marca de ropa interior comprendidos entre los años 2005 y 2014 con el objetivo de estudiar qué representación de la mujer hace Intimissimi y si existe una evolución a lo largo de esta década. [...]
This research analyzes the construction of women's image in Intimissimi advertising. Using a fact sheet structured in Description, Woman treated as an object, Space and atrezzo, and Company and activity, we have analyzed 10 advertisements of the brand comprised between 2005 and 2014 with the aim of studying what representation of women does Intimissimi and if it exists an evolution during this decade. [...]

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
200 p, 4.8 MB Com sonen les marques? Relació entre la música i la notorietat de la marca en la publicitat audiovisual / Farré Garcia, Laura ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Investigació de disseny descriptiu exploratori sobre el record del contingut auditiu dels anuncis audiovisuals i la imatge corporativa de les marques més recordades del mes de setembre de 2014 en el públic jove (18-25 anys). [...]
Investigación de diseño descriptivo exploratorio sobre el recuerdo del contenido auditivo de los anuncios audiovisuales y la imagen corporativa de las marcas más recordadas del mes de Septiembre de 2014 en el público joven (18-25 años). [...]
Descriptive exploratory research about the auditory content's memory of audio-visual advertisement and brand image of the most remembered brands in September 2014 at the young age (18-25 years). Based on the hypothesis of music as the main element recalled by the subjects over the same ad; as well as brand identifier element, and also as influential factor on brand image. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials didàctics 3 registres trobats  
1.
8 p, 23.7 MB Eines i recursos per al Treball de Fi de Grau : graus de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Materials del curs d'autoaprenentatge adreçat als estudiants de 4t curs del graus de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, que va tenir lloc entre el 28 de novembre de 2022 i el 31 de gener de 2023 al Campus Virtual de la UAB.
2023 (Eines per a la recerca) (Fonts d'informació)
29 documents
2.
47 p, 2.3 MB Fuentes de información en Comunicación y Publicidad / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Cabezas García, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Sesión de formación dirigida a los estudiantes del Máster Oficial en Contenidos de Comunicación Audiovisual y Publicidad, impartida el martes 14 de noviembre de 2023.
2023 (Fonts d'informació)
3 documents
3.
74 p, 3.2 MB Cerca i gestió de la informació : Fonts d'informació en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Panoràmica dels principals recursos d'informació en Periodisme, Ciències de la Comunicació i Publicitat.
Panorámica de los principales recursos de información en Periodismo, Comunicación Audiovisual y Publicidad.

2024 (Fonts d'informació)
10 documents

Documents gràfics i multimèdia 2 registres trobats  
1.
Comunicació: blog de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Blog que la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General va mantenir entre agost de 2009 i octubre de 2017, tant per difondre notícies i activitats de la biblioteca i de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB com per compartir informacions d'actualitat de l'àmbit de la comunicació. [...]
2009-2017  
2.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.