Resultats globals: 30 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 6 registres trobats
Llibres i col·leccions, 14 registres trobats
Documents de recerca, 10 registres trobats
Articles 6 registres trobats  
1.
12 p, 74.2 KB Polítiques públiques de ràdio i televisió local en l'entorn digital a Espanya (1997-2004) / Corominas, Maria, 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
The communication analyses the main public policies that, within the framework of digitalisation, are undertaken for local broadcasting between 1997, starting point for terrestrial digital broadcasting, and 2004 in Spain on the basis of historical background and development of radio and television. [...]
2005
Trípodos, Vol. 2, Num. 1 (2005) , p. 639-650  
2.
6 p, 133.6 KB Políticas radiofónicas de comunicación local : el caso de Catalunya / Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Crespo Haro, Esteve (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las grandes cadenas españolas, SER, RNE, Onda Cero y COPE, dedican un porcentaje muy escaso de su programación a las necesidades comunicativas del ámbito local. Esta política de desprecio refuerza el carácter de "mero repetidor" que poseen la mayoría del amplio abanico de emisoras de reducida cobertura que conforman las cadenas citadas. [...]
1998
Revista latina de comunicación social, Núm. 5 (Mayo 1998) , p. 1-6  
3.
11 p, 222.7 KB La visualització dels col·lectius estrangers a la ràdio i a la televisió de proximitat / Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; García Altadill, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Mateu, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
L'objectiu de l'article és analitzar la representació de la població estrangera als mitjans de comunicació audiovisual d'àmbit local, partint de la hipòtesi que la proximitat a l'entorn social contribueix a abordar el fet migratori i la diversitat cultural en clau de cohesió social i de convivència. [...]
The aim of this paper is to analyze the representation of foreign people in local media. It is based on the hypothesis that proximity to social environment contributes to properly explain immigration and cultural diversity. [...]

2011
Quaderns del CAC, Vol. 14, Núm. 37 (12 2011) , p. 93-103  
4.
8 p, 100.5 KB Qui tem la ràdio local? / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La ràdio local catalana viu moments d'incertesa i, alhora, una certa eufòria. El Pla Pilot i el darrer canvi polític han introduït algunes variacions al que ja era una tendència imparable cap a la concentració empresarial i/o programàtica i l'emissió en cadena com a forma productiva de supervivència. [...]
2004
Quaderns del CAC, Núm. 18 (Gener-abril 2004) , p. 37-44  
5.
4 p, 55.7 KB La programación local en radio : formatos y tendencias / Martí, Josep Maria, 1950-
La radio local sólo puede analizarse en su contexto legal, productivo y social. Desde ese marco hay que diseñar una auténtica estrategia de programación adecuada al medio y sus funciones.
1995
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Suplemento monográfico de la UIMP, núm. 41 (Marzo-mayo 1995) , p. 81-85  
6.
22 p, 136.2 KB Publicidad local y usos lingüísticos en el prime-time generalista radiofónico / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fajula, Anna
La publicidad local que aparece en el prime-time radiofónico generalista se revela como un objeto de estudio de sumo interés, sobre todo si, con independencia de valorar su envergadura en relación con la publicidad en cadena, se analiza desde la perspectiva de los anunciantes y de la lengua en la que promocionan sus productos. [...]
The local radiophonic advertising that appears in the prime-time, it is revealed as an object of supreme interest, especially if, with independence of valuing its importance for relation with the advertising for network, it is analyzed from the perspective of the advertisers and of the language in which they promote the products. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 129-150  

Llibres i col·leccions 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
303 p, 28.2 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)  
2.
380 p, 18.7 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 3)  
3.
409 p, 2.5 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; López López, Bernat, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La sisena edició, corresponent al bienni 2009-2010, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB); el Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona; i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)  
4.
404 p, 20.5 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2007-2008 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Almiron, Núria, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La cinquena edició, corresponent al bienni 2007‒2008, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), l'observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/ Diputació de Barcelona, l'Observatori de Polítiques de Comunicació (InCom-UAB), el Portal de la Comunicació (InCom-UAB) i la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)  
5.
352 p, 1.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)  
6.
20 p, 1.4 MB La comunicació local / Rabadán Perea, José Vicente (Observatori de la Comunicació Local) ; Bonet Bagant, Montse (Observatori de la Comunicació Local) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Observatori de la Comunicació Local) ; Domingo, David (Observatori de la Comunicació Local)
El bienni 2003-2004 la tendència la concentració s'ha estès a gran part dels sectors de la comunicació local del Principat. Han sorgit nou grups multimèdia d'abast comarcal i s'han consolidat els ja existents des de finals dels anys noranta. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 211-229  
7.
358 p, 23.3 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2003‒2004 / Corominas, Maria, 1961- ed. ; Moragas Spà, Miquel de, 1943- ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)  
8.
4 p, 251.0 KB Recull de tesis doctorals llegides a Catalunya (2000 i 2001) / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol recull les tesis doctorals llegides a Catalunya els anys 2000 i 2001.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 324-327  
9.
11 p, 700.6 KB Selecció bibliogràfica (2000‒2001) / Galceran, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Es presenta una selecció bibliogràfica de les obres sobre comunicació d'autors de l'àmbit de Catalunya publicades els anys 2000 i 2001.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 314-324  
10.
314 p, 20.7 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2001‒2002 / Corominas, Maria, 1961- ed. ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Univeristat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Univeristat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)  

Llibres i col·leccions : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 10 registres trobats  
1.
95 p, 13.4 MB Publicitat a la ràdio local : passat, present i futur / Manresa Català, Ot ; Jordán Ávila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La radio local depèn, en gran mesura econòmica, per la publicitat. Amb poques dades d'audiència fiables, poc abast de radiofreqüència i d'oients, les emissores no son grans captadors de publicitat. [...]
La radio local depende, en gran medida económica, por la publicidad. Con pocos datos de audiencia fiables, poco alcance de radiofrecuencia y oyentes, las emisoras no son grandes captadores de publicidad. [...]
Local radio depends, to a large extent economically, on advertising. With not many reliable audience data, short radio frequency reach and listeners, broadcasters are not great collectors of advertising. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
425 p, 6.4 MB Parcerias entre rádios comunitárias e municípios como estratégia de gestão municipal compartida : estudo de caso dos municípios da cidade de Chimoio, da Vila de Sussundenga e das rádios comunitárias de Sussundenga e GESOM / Zavale, Alexandre Dinis ; Marín, Enric, 1956-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
A gestão de bens públicos é uma questão que preocupa as comunidadesmunicipais, os municípios e as rádios comunitárias, que buscam estratégias de gestãoinclusivas desses bens. Uma das formas estratégicas de gestão desses bens é aconstituição de parcerias entre entes comunitários em busca de uma gestão compartilhadaque prevê a participação de todos como sujeitos do processo. [...]
The management of public goods is an issue that concerns municipal communities, municipalities and community radios, which seek inclusive management strategies of public goods. One of the strategic ways of managing these assets is the constitution of partnerships between community entities in search of a shared management that foresees the participation of all as subjects of the process. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
3.
80 p, 2.6 MB Pla empresarial de Ràdio Gelida : projecte de millora d'una emissora local / Silva Fernández, Diana ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ràdio Gelida és una emissora de ràdio local fundada el 1981. Actualment emet pel dial 107. 6 de la freqüència modulada i la seva programació és creada pels seus col·laboradors voluntaris. L'objectiu d'aquest projecte és crear un nou pla d'empresa per a l'emissora per tal de renovar-la i adaptar-la a les noves tecnologies que caractaritzen la realitat comunicativa actual i fer que la seva existència suposi un benefici econòmic i social per la població.
Radio Gelida es una emisora ​​de radio local fundada en 1981. Actualmente emite en el dial 107. 6 de la frecuencia modulada y su programación es creada por sus colaboradores voluntarios. El objetivo de este proyecto es crear un nuevo plan de empresa para la emisora ​​para renovarla y adaptarla a las nuevas tecnologías que caracterizan la realidad comunicativa actual y hacer que su existencia suponga un beneficio económico y social para la población.
Radio Gelida is a local radio station founded in 1981. It currently broadcasts for dial 107. 6 of the modulated frequency and its programming is created by its volunteer collaborators. The objective of this project is to create a new business plan for the station to renew it and adapt it to the new technologies that characterize the current communicative reality and make its existence an economic and social benefit for the village.

2018
Grau en Periodisme [971]  
4.
90 p, 3.6 MB Pla empresarial de Ràdio Cervera : una emissora local de proximitat / Pulido Secanell, Núria ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ràdio Cervera és una emissora municipal emplaçada a la capital de la Segarra, que neix amb l'objectiu de cobrir el buit comunicatiu de la zona. L'emissora pot escoltar-se a través del web i de l'aplicació mòbil, a banda del receptor convencional, oferint un servei radiofònic diürn amb una graella de programació variada i amb contingut d'interès per al seu públic objectiu. [...]
Ràdio Cervera es una emisora municipal situada en la capital de la Segarra, que nace con el objetivo de rellenar el vacío comunicativo existente en la zona. La emisora puede escucharse a través de la web y de la aplicación móvil, además del receptor convencional, ofreciendo un servicio radiofónico diurno con una parrilla de programación variada y con contenido de interés para su público objetivo. [...]
Ràdio Cervera is a local radio station located in the capital of la Segarra which is born with the aim of covering the lack of media in that area. The radio station can be listened through its website and the mobile phone app apart from the conventional radio receiver offering a day service with a wide range of programmes and engaging content. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
5.
71 p, 2.6 MB La ràdio local a Ponent, un servei als ciutadans / Amigó Farran, Gerard ; Gutiérrez, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és un estudi de la radio local a les comarques de Lleida, i del servei que ofereix a la seva població. S'ha fet un anàlisi exhaustius de 20 ràdios locals tenint en compte: hores d'emissió totals, producció de programes propis, tipologia i contingut d'aquests programes, participació dels voluntaris i la presència de la ràdio en els esdeveniments socials, polítics i culturals de les viles i localitats on actuen. [...]
Este trabajo es un estudio de la radio local en las comarcas de Lleida y del servicio que ofrece a su población. Se ha realizado un análisis exhaustivo de 20 emisoras de radio teniendo en cuenta: horas de emisión totales, producción de programas propios, tipología y contenido de los mismos, participación de los voluntarios y la presencia de la radio en acontecimientos sociales, políticos y culturales de las localidades en las que operan. [...]
This paper is the result of some research conducted about the local radio in the Lleida region and the service it provides to its inhabitants. The analysis covers 20 radio stations of the area. It takes into account the total number of hours of broadcasting, amount of self-produced programs, type and content of these programs, volunteer participation and the role the local radio plays in social, political and cultural events. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
6.
163 p, 1.5 MB Estudi analític de les emissores de ràdio municipals de Premià de Dalt i Premià de Mar i proposta d'optimització i reorientació en el context de 2014 / Sanmartí Jurado, Nil ; Corominas, Maria, 1961- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té per objecte d'estudi les emissores de ràdio municipals de Premià de Dalt i Premià de Mar, al Maresme. El treball s'estructura en dos grans blocs: el primer, l'anàlisi de la situació en data 2014 de les emissores de ràdio a partir de la seva evolució des del començament de la crisi econòmica que afecta el país. [...]
El presente trabajo tiene por objeto de estudio las emisoras de radio municipales de Premià de Dalt y Premià de Mar, en el Maresme. El trabajo se estructura en dos grandes bloques: el primero, el análisis de la situación en fecha 2014 de las emisoras de radio a partir de su evolución desde el comienzo de la crisis económica que afecta al país. [...]
The present research aims to study Premià de Dalt and Premià de Mar local radio stations in Maresme, Catalonia. The study is divided into two parts: the first, an analysis of the situation in 2014 of both radio stations reviewing its evolution from the beginning of the economic crisis which is affecting all Europe. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
7.
129 p, 1.0 MB Els mitjans de comunicació local en el procés d'integració de la població estrangera resident a Catalunya : estratègies i polítiques programàtiques / Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; García Altadill, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Mateu, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Estudi sobre la incidència dels mitjans audiovisuals de comunicació local (ràdio, televisió i internet) en el procés d'integració sociocultural de la població estrangera a Catalunya, a partir de l'anàlisi de les estratègies i polítiques de programació.
2011  
8.
54 p, 9.3 MB Dinamización social y radio municipal / Lorite, Nicolàs ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
26 documents
9.
200 p, 1.5 MB Encontrarse en la historia : fuentes, protagonistas y espacios: metodologías para una historia de la comunicación no-androcéntrica / Molina Rodríguez-Navas, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Moreno Sardà, Amparo, 1947-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El sentido de responsabilidad social compartida, que impulsa el desarrollo de la democracia participativa, solo puede asentarse sobre una visión del pasado que muestre las conexiones entre las memorias personales y la memoria colectiva, entre las decisiones individuales y los procesos sociales globales. [...]
The sense of shared social responsibility that pushes the development of participatory democracy can only be established on a vision of the past which shows up connexions between individual and collective memories, personal decisions and global social processes. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
2 documents
10.
99 p, 207.5 KB La Radio y la televisión local en el marco del sistema audiovisual aragonés / Sabés Turmo, Fernando ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La radio y la televisión local en el marco del sistema audiovisual aragonés es una tesis que se centra en el análisis pormenorizado de la situación actual de estos dos medios en Aragón desde un punto de vista científico. [...]
The local radio and the television in the mark of the Aragonese audiovisual system is a thesis that is centered on the itemized analysis of the current situation of these two media in Aragon from a scientific point of view. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
7 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.