No s'ha trobat cap coincidència exacta per acid–base, però canviant-lo per acid base...
Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
4 p, 217.4 KB Així escriuen els químics, encara que no tinguin llapis ni bolígraf / Corominas Viñas, Josep (Escola Pia de Sitges. Departament de Ciències)
Aquest article explica un treball pràctic de química que consisteix en una electròlisi de substàncies iòniques, presentat en un aspecte lúdic. L'activitat pràctica pot presentar-se com a una activitat POE (Predicció-Observació-Explicació), per a estudiants de química de batxillerat i com un aspecte de la interacció entre matèria (substàncies iòniques) i energia (corrent elèctric) per estudiants d'ESO. [...]
This article explains a practical work of chemistry, presented in a playful way, which consists on the electrolysis of ionic substances. This practical activity can be realised as a POE (Prediction-observation - explanation) activity for high school chemistry students, and focusing on the interaction between matter (ionic substances) and energy (electric current) for compulsory science students. [...]

2013 - 10.5565/rev/ciencies.89
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 25 (Juny 2013) , p. 16-19  
2.
4 p, 454.1 KB Estudi de reaccions àcid-base amb ajuda de les eines del laboratori virtual de química / Hernández Santadaría, José Ángel (Institut Badalona VII)
L'article proposa diverses activitats que utilitzen les eines del laboratori virtual de The ChemCollective per treballar de manera pràctica amb l'alumnat alguns dels continguts més rellevants relacionats amb les reaccions àcid-base del currículum de química de batxillerat.
2012 - 10.5565/rev/ciencies.382
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 23 (desembre 2012) , p. 11-14  
3.
8 p, 468.6 KB La necesidad de un cambio metodológico en la enseñanza del equilibrio químico : limitaciones del principio de Le Chatelier / Quílez Pardo, Juan (IB José Ballester (València)) ; Solaz-Portolés, Joan Josep (IB Lliria (València)) ; Castelló Hernández, Manuel (IB Aldaia (València)) ; Sanjosé López, Vicent (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
This paper studies the didactic approach used in teaching Le Chatelier's Principle, showing that its usual formulation is ambiguous, and reports the way Chemistry textbooks use this principle in some specific cases with no mention of its limitations. [...]
1993 - 10.5565/rev/ensciencias.4506
Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 3 (1993) p. 281-288  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.