Resultats globals: 11 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
15 p, 1.5 MB LONG-REMI : an AI-Based Technological Application to Promote Healthy Mental Longevity Grounded in Reminiscence Therapy / Nebot, Àngela (Universitat Politècnica de Catalunya. Centre de Recerca en Ciència de Dades Intel·ligents i Intel·ligència Artificial) ; Domènech, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Salut i Envelliment) ; Albino-Pires, Natália (Instituto Politécnico de Coimbra. Escola Superior de Educação) ; Mugica, Francisco (Universitat Politècnica de Catalunya. Centre de Recerca en Ciència de Dades Intel·ligents i Intel·ligència Artificial) ; Benali, Anass (Universitat Politècnica de Catalunya. Centre de Recerca en Ciència de Dades Intel·ligents i Intel·ligència Artificial) ; Porta, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Salut i Envelliment) ; Nebot, Oriol (Universitat Oberta de Catalunya) ; Santos, Pedro M. (Universidad de Lusófona Humanidades e Tecnologias. Centro de Investigación de Servicios y Tecnologías de la Salud)
Reminiscence therapy (RT) consists of thinking about one's own experiences through the presentation of memory-facilitating stimuli, and it has as its fundamental axis the activation of emotions. An innovative way of offering RT involves the use of technology-assisted applications, which must also satisfy the needs of the user. [...]
2022 - 10.3390/ijerph19105997
International journal of environmental research and public health, Vol. 19 Núm. 10 (2022) , p. 5997  
2.
15 p, 519.3 KB Multi-UAV Conflict Resolution with Graph Convolutional Reinforcement Learning / Isufaj, Ralvi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Omeri, Marsel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Piera, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes)
Safety is the primary concern when it comes to air traffic. In-flight safety between Unmanned Aircraft Vehicles (UAVs) is ensured through pairwise separation minima, utilizing conflict detection and resolution methods. [...]
2022 - 10.3390/app12020610
Applied sciences (Basel), Vol. 12, Núm. 2 (January 2022) , art. 610  

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
13 p, 2.2 MB Reinforcement learning in videogames / Villar Casino, Raúl ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
This work aims to delve into the main Reinforcement Learning (RL) models and explore their potential in environments of varying complexity. As a starting point, an exhaustive review of the state-of-the-art was conducted, covering both tabular methods (Q-Learning, Value Iteration, Monte Carlo) and Deep RL (Deep Q-Learning, PPO). [...]
Aquest treball pretén aprofundir en els principals models d'aprenentatge per reforç (RL) i explorar el seu potencial en entorns de diversa complexitat. Com a punt de partida, es va realitzar una revisió exhaustiva de l'estat de l'art, abastant tant mètodes tabulars (Q-Learning, Value Iteration, MonteCarlo) com Deep RL (Deep Q-Learning, PPO). [...]
Este trabajo tiene como objetivo profundizar en los principales modelos de Aprendizaje por Refuerzo (RL) y explorar su potencial en entornos de diversa complejidad. Como punto de partida, se realizó una revisión exhaustiva del estado del arte, abarcando tanto métodos tabulares (Q-Learning, Iteración de Valores, Monte Carlo) como Aprendizaje por Refuerzo Profundo (Deep Q-Learning, PPO). [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
1.3 MB Desafiando el modelo de Bertrand : cómo los algoritmos pueden generar colusión tácita en mercados oligopólicos / Sánchez García, Genís ; Lopez Argüello, Pablo, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Actualment, els algoritmes i la Intel·ligència Artificial estan adquirint molta importància en el context social gràcies a la seva aplicació en diversos àmbits que milloren substancialment l'eficiència i la productivitat de múltiples sectors econòmics, ja que són capaços d'ajudar o fins i tot de prendre decisions encertades de forma autònoma gràcies al seu gran poder de processament d'informació i l'anàlisi continu de decisions històriques. [...]
En la actualidad, los algoritmos e Inteligencias Artificiales están adquiriendo mucha importancia en el contexto social gracias a su aplicación en múltiples ámbitos que mejoran sustancialmente la eficiencia y productividad de múltiples sectores económicos, debido a que son capaces de ayudar o incluso de tomar decisiones acertadas de forma autónoma gracias a su gran poder de procesamiento de información y el análisis continuo de decisiones históricas. [...]
Currently, algorithms and Artificial Intelligence are gaining significant importance in the social context due to their application in multiple fields that substantially improve the efficiency and productivity of various economic sectors. [...]

2023
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]  
3.
10 p, 403.5 KB Snake: Implementació d'agents Intel·ligents / Perez Diaz, Cristian ; Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest article presenta un estudi sobre la implementació del joc Snake utilitzant Pygame. S'han implementat i avaluat dos agents basats en heurístiques: Greedy Best-First Search (GBFS) i A*. També s'ha investigat l'aprenentatge per reforç (RL) amb l'algoritme Proximal Policy Optimization (PPO) de Stable Baselines 3. [...]
Este artículo presenta un estudio sobre la implementación del juego Snake utilizando Pygame. Se han implementado y evaluado dos agentes basados en heurísticas: Greedy Best-First Search (GBFS) y A*. [...]
This article presents a study on the implementation of the Snake game using Pygame. Two heuristic-based agents, Greedy Best-First Search (GBFS) and A*, have been implemented and evaluated. The study also investigates reinforcement learning (RL) with the Proximal Policy Optimization (PPO) algorithm from Stable Baselines 3. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
5.6 MB Towards Unified Air Traffic Complexity Management through Graph Theory and Artificial Intelligence / Isufaj, Ralvi ; Piera Eroles, Miquel Àngel, dir.
La Gestió del Trànsit Aeri (ATM) es defineix formalment com la gestió dinàmica i integrada del trànsit i l'espai aeri de forma segura, econòmica i eficient, mitjançant la disposició d'infraestructures i serveis integrats en col·laboració amb totes les parts i involucrant-hi funcionalitats del costat aire i del costat terra. [...]
La Gestión del Tráfico Aéreo(ATM) se define formalmente como la gestión dinámica e integrada del tráfico y el espacio aéreo de forma segura, económica y eficiente, mediante la disposición de infraestructuras y servicios integrados en colaboración con todas las partes e involucrando funcionalidades en el lado aire y en el lado tierra. [...]
Air Traffic Management (ATM) is formally defined as the dynamic, integrated management of air traffic and airspace safely, economically and efficiently, through the provision of facilities and seamless services in collaboration with all parties and involving airborne and ground-based functions. [...]

2022  
5.
13 p, 1.3 MB Jugador d'un joc de cartes interactiu / Arnaus Comellas, Martí ; Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és dissenyar i implementar diversos algoritmes d'Intel·ligència Artificial (IA) que siguin capaços de jugar a La Podrida enfront d'un jugador humà o d'altres agents intel·ligents. [...]
The aim of this project is to design and implement various Artificial Intelligence (AI) algorithms that are capable of playing La Podrida against a human player or other intelligent agents. The system is aimed at expanding the Python RL Card library. [...]
El objetivo de este proyecto es diseñar e implementar varios algoritmos de Inteligencia Artificial (IA) que sean capaces de jugar en La Podrida frente a un jugador humano o de otros agentes inteligentes. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
12 p, 923.6 KB Algorisme evolutiu per a la presa de decisions basat en NEAT / Mayoral Macau, Arnau ; Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte s'implementa un algorisme evolutiu de tipus NEAT per a ser utilitzat en els entorns que proporciona la llibreria OpenAI Gym i per a Unity, dues de les eines més utilitzades per a provar algorismes d'aprenentatge reforçat en petits videojocs. [...]
En este proyecto se implementa un algoritmo evolutivo de tipo NEAT para ser utilizado en los entornos que proporciona OpenAI Gym y para Unity, dos de las herramientas más utilizadas para probar algoritmos de aprendizaje reforzado en pequeños videojuegos. [...]
This project implements a NEAT evolutionary algorithm to be used in the environments provided by the OpenAI Gym library and for Unity, two of the most used tools to test reinforced learning algorithms in small video games. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
11 p, 722.1 KB Generació procedural de contingut via Reinforcement Learning / Graupera Serra, Oriol ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és la creació de nivells per al joc de puzles Sokoban mitjançant Reinforcement Learning com a mètode de generació procedural de contingut. Per usar Reinforcement Learning, s'ha representat la generació de nivells com una tasca iterativa on, a cada iteració i mitjançant un sistema de recompenses, es modifica el tauler del joc per obtenir un nivell que tingui una solució. [...]
The aim of this project is to create levels for the puzzle game Sokoban with Reinforcement learning as a Procedural Content Generation method. In order to use Reinforcement Learning, the level generation has been represented as an iterative task where in each step and with a reward system, the Sokoban board is modified to reach a solvable level. [...]
El objetivo de este proyecto es crear niveles para el juego de puzzles Sokoban mediante Reinforcement Learning como método de generación procedimental de contenido . Para utilizar Reinforcement Learning, la generación de niveles se ha representado como una tarea iterativa donde en cada iteración y con un sistema de recompensas, se modifica el tablero del juego para alcanzar un nivel solucionable. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
13 p, 2.0 MB Optimización de la transferencia de información en el medio marítimo / Alegre Revuelta, Javier ; Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el medio marı́timo existen elementos e infraestructuras para la captación de información. El objeto de este proyecto es mejorar la propagación y transferencia de esta información a través de los elementos dinámicos del mar, como los barcos, y estáticos, como las boyas marı́timas. [...]
In the maritime environment there are elements and infrastructures for capturing information. The purpose of this project is to improve the propagation and transfer of this information through the dynamic elements of the sea, such as ships, and static elements, such as maritime buoys. [...]
Al medi marítim hi ha elements i infraestructures per a la captació d'informació. L'objecte d'aquest projecte és millorar la propagació i la transferència d'aquesta informació a través dels elements dinàmics del mar, com els vaixells, i estàtics, com les boies marítimes. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
109 p, 1.6 MB Reinforcement learning of visual descriptors for object recognition / Piñol Naranjo, Mónica ; Toledo Morales, Ricardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Sappa, Angel Domingo, dir. (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
El sistema visual humà és capaç de reconéixe l'objecte que hi ha en una imatge encara que l'objecte estigui parcialment oclòs, des de diferents punts de vista, en diferents colors i amb independència de la distància a la que es troba l'objecte de la càmera. [...]
The human visual system is able to recognize the object in an image even if the object is partially occluded, from various points of view, in different colors, or with independence of the distance to the object. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.