Resultats globals: 14 registres trobats en 0.06 segons.
Documents de recerca, 14 registres trobats
Documents de recerca 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
141 p, 2.3 MB Systematic risk and sentiment : antecedents and mediators / Angel, Kirill ; Menéndez Plans, Carlota, dir. ; Obis Artal, Teresa, dir. ; Rialp Criado, Josep, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
El objetivo principal de este trabajo es estudiar la conexión entre el riesgo de capital sistemático de las empresas ubicadas en la industria del turismo y un conjunto de información dentro de la empresa y la información del mercado, incluida la confianza de los inversores. [...]
The main objective of this work is to study the connection between the systematic equity risk of companies located in the tourism industry and a set of information from inside of the company and the market information including investor sentiment. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
2.
58 p, 854.1 KB Estudi, disseny i implementació d'un gestor d'incidències online / Trenchs López, Mateu ; Talló Sendra, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és la realització d'un gestor d'incidències que doni suport a l'àrea de sistemes de la informació i comunicació d'una organització. Per assolir aquest objectiu, és important tenir un bon control de les incidències generades mitjançant una base de dades que ens permeti organitzar la informació de manera eficient i d'una interfície Web que permet de forma simple, ràpida i ordenada gestionar la informació recopilada.
El objetivo de este proyecto es la realización de un gestor de incidencias que dé soporte al área de sistemas de la información y comunicación de una organización. Para lograr este objetivo es importante tener un buen control de las incidencias generadas mediante una base de datos que nos permita organizar la información de manera eficiente, y de una interfaz web que permite de forma simple, rápida y ordenada gestionar la información recopilada.

2013  
3.
67 p, 2.2 MB Módulo de gestión de proyectos para Microsoft Dynamics CRM / Beltrán Álvarez, Francisco José ; Verge, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consistirà en instal·lar Microsoft CRM 3. 0 en un servidor amb Wndows Server 2003, configurar l'aplicació (establir permisos, introduir la informació de l'empresa. . . ), parametritzar-la (modificacions que es realitzen dintre del propi CRM per tal d'adaptar-lo al negoci com ara crear camps, taules, relacions, vistes. [...]
El proyecto consistirá en instalar Microsoft CRM 3. 0 en un servidor con Windows Server 2003, configurar la aplicación (establecer permisos, introducir la información de la empresa. . . ), parametrizarlo (modificaciones que se realizan dentro del propio CRM para adaptarlo al negocio como crear campos, tablas, relaciones, vistas. [...]

2013
Diplomat en Informàtica, especialista de Gestió [32]  
4.
75 p, 1.2 MB Portal web per la gestió i recuperació de residus d'una PIME / Piedrafita Campabadal, Toni ; Soler Ruiz, Vicenç ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte tracta de fer un portal web vistós i amigable per a una empresa gestora de residus de nom Distiller S. A. L'empresa està a punt d'expandir-se pel territori nacional i vol començar a captar nous mercats. [...]
Este proyecto trata de hacer un portal web vistoso y amigable para una empresa gestora de residuos llamada Distiller S. A. La empresa está a punto de expandirse por el territorio nacional y quiere empezar a captar nuevos mercados. [...]

2013
Diplomat en Informàtica, especialista de Gestió [32]  
5.
185 p, 1.3 MB Connecting customers with the company : the role of interactiveness and its effect on performanceb / Pergelova, Albena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Rialp Criado, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Prior Jiménez, Diego, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
El objetivo de esta tesis es explorar el concepto de interactiveness en el campo de marketing, entender las actitudes y las percepciones de los directivos hacia la interactiveness y evaluar empíricamente el efecto de la interactiveness en la generación de activos de marketing y los resultados empresariales. [...]
The aim of this dissertation is to explore the concept of interactiveness in marketing, to understand managers' attitudes and perceptions about interactiveness and to assess empirically the effect of interactiveness on the generation of marketing assets and firm performance. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010  
6.
80 p, 4.3 MB Text2Emotion : un gestor d'experiències SOA. Extracció d'emocions per al suport a la gestió de relació amb clients / Guichon Aguilar, Rodolfo Alberto ; Serrat Gual, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Customer Experience Management (CEM) se ha convertido en un factor clave para el éxito de las empresas. CEM gestiona todas las experiencias que un cliente tiene con un proveedor de servicios o productos. [...]
Customer Experience Management (CEM) s'ha convertit en un factor clau per l'èxit de les empreses. CEM gestiona totes les experiències que un client té amb un proveïdor de serveis o productes. És molt important saber com són els sentiments d'un client en cada contacte i així poder suggerir automàticament la pròxima tasca a realitzar, simplificant tasques realitzades per persones. [...]
Customer Experience Management (CEM) is becoming a critical key success factor in today's business. It manages all experiences that a customer has with a supplier of goods or services. It's very important to know what the customer is feeling in every contact and then suggest automatically the next approach to make, simplifying the task for a human operator. [...]

2011  
7.
78 p, 3.0 MB CRM : Centro Metalúrgico de Sabadell / Olid Castilla, Jonathan ; Benítez Fernández, Yolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto está basado en la creación de una herramienta para poder gestionar las relaciones que el Centro Metalúrgico de Sabadell tiene con sus clientes. La tarea a desarrollar es un CRM (Custom Relationship Management) para gestionar todos los servicios y ofertas que ofrece el centro con sus clientes, desde cursos impartidos u organizados, consultas que tienen los empleados de los socios, asesoramientos, acciones de los clientes pero también información útil para conocer el estado de acciones comerciales con un cliente, contactos de un socio, así como sus empleados.
El projecte està basat en la creació d'una eina per poder gestionar les relacions que el Centre Metal·lúrgic de Sabadell té amb el seus clients. La tasca a desenvolupar és un CRM (Custom Relationship Management) per poder gestionar els serveis i ofertes que ofereix el centre als seus clients, des de cursos fets o organitzats, assessoraments, accions dels clients però també informació útil per conèixer l'estat de les accions comercials amb un client, contactes d'un soci així com els seus empleats.
The project is based on creating a tool to manage the relationships between the Centre Metal·lúrgic Sabadell has with its customers. The task to develop is a CRM (customer Relationship Management) to manage all services and offers provided by the facility to its customers, from courses taught or organized, consultation with employees of partners, consulting and customer actions but also useful information about the status of commercial activities with a client, contacts of a partner and its employees.

2012
Diplomat en Informàtica, especialista de Gestió [32]  
8.
77 p, 2.0 MB Gestor de incidencias : Domestic Appliance / Moreno Pérez, Judit ; Talló Sendra, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Proyecto realizado para la empresa de reparación de aparatos eléctricos Domestic Appliance con el que se se pretende facilitar y mejorar el proceso de gestión de todas las reparaciones que se realizan mediante una aplicación web. [...]
Projecte realitzat per a l'empresa de reparació d'aparells elèctrics Domestic Appliance amb el qual es vol millorar, mitjançant una aplicació web, el procés de gestió de les reparacions que es realitzen. [...]
Project for the electrical repair company Domestic Appliance which aims to facilitate and improve the management process of all repairs carried out using a web application. It builds a basic CRM (Customer Relationship Management) and a tracker for an SME. [...]

2012
Diplomat en Informàtica, especialista de Gestió [32]  
9.
116 p, 2.6 MB Implantación CRM en un club deportivo / Cuesta Martínez, Verónica ; Verge, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La propuesta CRM que se pretende ofrecer consiste en una herramienta estratégica de negocio para gestionar las relaciones con los clientes. La aplicación está desarrollada bajo un prisma Siebel para un determinado club deportivo. [...]
La proposta CRM que s'ofereix consisteix en una eina estratègica de negoci per gestionar les relacions amb els clients. L'aplicació està desevolupada sota un prisma Siebel per a un determinat club esportiu. [...]
This CRM proposal creates an strategic business tool with the objective to manage the relationships with customers. The application is developed under a Siebel prisma for an sports club. This tool should allow to analyze all the possible business opportunities covering the need to know at any time the personal circumstances of each customer (member or nonmember) and its procedures. [...]

2012  
10.
99 p, 2.8 MB Gestor d'incidències per a un despatx tècnic / Riba Salas, Francesc ; Blabia Girau, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aplicació web que pretén donar solució a les necessitats de caràcter organitzatiu d'un despatx tècnic d'una empresa. L'objectiu principal és el de crear una eina capaç d'automatitzar el seguiment de les incidències obertes en el despatx. [...]
Aplicación web que pretende dar solución a las necesidades de carácter organizativo de un despacho técnico de una empresa. El objetivo principal es crear una herramienta capaz de automatizar el seguimiento de las incidencias abiertas en el despacho. [...]

2011
Diplomat en Informàtica, especialista de Gestió [32]  

Documents de recerca : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.