Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
9 p, 1.1 MB Co-teaching to Foster Classroom Interactional Competence (CIC) : How Can Co-teaching Benefit Classroom Interactional Competence? / Alcalà Arxé, Eva (Escola Lloriana (Torelló, Catalunya)) ; Comallonga, Laura (Escola Llissach (Santpedor, Catalunya)) ; Sala Herrera, Maria (Escola Llissach (Santpedor, Catalunya)) ; Galera, Maria (Escola Lloriana (Torelló, Catalunya))
"Having two teachers leading a classroom opens up many opportunities for students as well as for teachers" (Trites, 2017). At the same time, the class becomes a safe, inclusive and equitable learning environment. [...]
"Dos mestres liderant el treball d'aula obre moltes oportunitats tant per als estudiants com per als mestres" (Trites, 2017). Al mateix temps, la classe esdevé un entorn segur, inclusiu i d'aprenentatge equitatiu. [...]
"Dos maestros liderando el trabajo de clase ofrece muchas oportunidades a los estudiantes y a los maestros" (Trites, 2017). Asimismo, la clase se convierte en un ambiente seguro, inclusivo y de aprendizaje equitativo. [...]

2020 - 10.5565/rev/clil.31
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 3 Núm. 1 (2020) , p. 35-43 (Innovation & Knowledge Transfer)  
2.
12 p, 82.9 KB Activar les capacitats de la família / Ausloos, Guy
En aquest article es presenta l'anàlisi d'un model d'atenció a les famílies des d'una perspectiva sistèmica. L'enfocament prioritza un canvi de perspectiva que parteix del respecte i la consideració de les capacitats i competències de les persones i de la família com a conjunt que li permet gestionar les situacions i trobar autosolucions. [...]
En este artículo se presenta un análisis de un modelo de atención a las familias desde una perspectiva sistémica. El enfoque prioriza un cambio de perspectiva que parte del respeto y la consideración de las capacidades y competencias de las personas y de la familia como conjunto que le permite gestionar las situaciones y hallar autosoluciones. [...]
The analysis is presented of a model for family care from a systematic perspective. The focus makes a priority of a change of focus based on respect and consideration for the capacities and competences of people and the family as a whole to enable the management of situations and to find self-solutions. [...]

2010 - 10.5565/rev/educar.91
Educar, Núm. 45 (2010) , p. 9-20  
3.
82x128, 11.8 KB Ressenyes / Ferrari, Liliana Edith
Index de les obres ressenyades: Sennet, Richard (2003).
Index de les obres ressenyades: El Respeto. Sobre la dignidad del hombre en un mundo de desigualdad.

2004 - 10.5565/rev/athenead/v1n6.169
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, N. 6 (2004) p. 249-252  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
86 p, 4.7 MB El consentiment infantil dins l'àmbit familiar. Recerca en perspectiva de gènere per investigar sobre el consentiment infantil / Vila Leal, Anna ; Girbau Casajoana, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El consentiment és un aspecte que està a l'orde del dia en l'actualitat. Però, què passa amb el consentiment infantil? Aquest treball busca donar visibilitat al consentiment infantil en l'àmbit familiar, oferint un marc de comprensió que ens permetrà entendre la tradició de la visió de la infància i on es troba el consentiment avui en dia. [...]
El consentimiento es un tema de actualidad. Pero, ¿qué sucede con el consentimiento infantil? Este trabajo pretende dar visibilidad al consentimiento infantil en el ámbito familiar, ofreciendo un marco de comprensión que permitirá entender la visión tradicional de la infancia y dónde posicionamos el consentimiento hoy en día. [...]
Consent is a topical issue. But what about child consent? This study aims to give visibility to child consent in the family setting, offering a theoretical context that will allow us to understand the traditional view of childhood and where we position consent today. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Infantil [847]  
2.
73 p, 18.2 MB Els efectes de la publicitat a Instagram en l'actual tendència de portar un estil de vida saludable / Comerma Autonell, Berta ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent Treball de Fi de Grau (TFG) consisteix en la realització d'un estudi sobre els efectes de la publicitat generada pels influencers a Instagram en l'actual tendència de portar un estil de vida saludable. [...]
El siguiente Trabajo de Final de Grado (TFG) consiste en la realización de un estudio sobre los efectos de la publicidad generada por los influencers en Instagram en la actual tendencia de llevar un estilo de vida saludable. [...]
This Final Project consists in carrying out a study about the effects of advertising generated by influencers on Instagram platform in the current trend of leading a healthy lifestyle. The messages that diffuse make a big impact on society. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
159 p, 637.6 KB Intervención educativa sobre los autocuidados ante síntomas comunes y su impacto sobre la frecuentación a las consultas de un centro de atención primaria urbano / Queralt Alcaraz, Montserrat ; Fernández de Sevilla, Tomás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Alegre Martín, José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina)
Introducción: Se han definido los autocuidados como aquellas actividades dirigidas al reconocimiento y evaluación de síntomas y la respuesta a ellos en el contexto de la vida cotidiana; a pesar que en nuestro país se han realizado diversos trabajos descriptivos sobre los autocuidados, los estudios de intervención has sido escasos. [...]
Introduction: Self-care activities are defined as those activities which intend to recognise and evaluate symptoms of illness and the reponses generated towards them in everyday life. Although self-care activities have been the object of several descriptive papers, interventionist approaches have rarely been conducted in this country. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.