Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
4 p, 161.7 KB L'aportació de Jordi Domènech a la formació continuada del professorat / Manresa Potrony, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Oliveras Prat, Begonya (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Santacruz Parrilla, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació)
En l'article s'exposa la perspectiva que té l'ICE de la UAB de Jordi Domènech com a formador de professorat, a partir de l'experiència de col·laboració viscuda i del repàs dels cursos que hi va impartir. [...]
The article presents the UAB ICE's perspective on Jordi Domènech as a teacher trainer. It draws from his collaborative experiences and a comprehensive review of the courses he conducted. This reflection highlights the distinctive features of his training methodologies and his identity as a trainer, showcasing his commitment to staying abreast of the latest trends in education and addressing the current needs of the education system.
En el artículo se expone la perspectiva que tiene el ICE de la UAB de Jordi Domènech como formador de profesorado, a partir de la experiencia de colaboración vivida y del repaso de los cursos que impartió. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.507
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 36-39 (Articles)  
2.
6 p, 325.6 KB Novel·les a la classe de ciències : una nova mirada a les narratives de ficció / Pau Custodio, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En aquest article es presenta la proposta d'usar novel·les a la classe de ciències com a context tot descrivint-ne les seves potencialitats a nivell teòric. A més a més, es fa una proposta d'anàlisi en la que es consideren els aspectes científics, de naturalesa de la ciència i ètics subjacents a la novel·la. [...]
In this article we pose the use of novels as a context in science education describing its potentialities in a theoretical way. In addition, we make an analysis suggestion where it’s suggested to analyse the scientific content, the nature of science and the ethical aspects. [...]

2018 - 10.5565/rev/ciencies.391
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 35 (2018) , p. 22-27 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
3.
20 p, 513.0 KB Aprendizaje de competencias científicas versus aprendizaje de contenidos específicos : una propuesta de evaluación / Benarroch Benarroch, Alicia (Universidad de Granada) ; Núñez, Graciela Inés (Universidad Nacional de San Juan)
En este trabajo se realiza una propuesta para el estudio del aprendizaje experimentado por estudiantes de 12-13 años tras la aplicación de una propuesta de enseñanza sobre el Modelo Corpuscular de la Materia (MCM). [...]
En aquest treball es realitza una proposta per a l'estudi de l'aprenentatge experimentat per estudiants de 12-13 anys després de l'aplicació d'una proposta d'ensenyament sobre el Model Corpuscular de la Matèria (MCM). [...]
This paper presents a proposal for studying the learning gained by 12-13 years old stu¬dents after the implementation of a teaching proposal of the Matter Corpuscular Model (MCM). The theoretical framework poses the distinction between the learning of scientific competencies and the learning of scientific content and we associate the former with a change in the student's explanatory scheme levels, while the latter is associated with a change in the overall achievement. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1578
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 2 (2015) , p. 9-27 (Investigaciones Didácticas)  
4.
12 p, 101.2 KB La calidad científica del contenido sobre el tema de la estructura de la materia en textos universitarios de química general / Malaver, Manuel ; Pujol, Rafael ; D'Alessandro Martínez, Antonio
En este trabajo se estudian algunos conceptos e ideas científicas sobre el tema de la estructura de la materia en los textos de química más usados en los cursos básicos universitarios en Venezuela, usando técnicas de análisis de contenido. [...]
In this paper we study some concepts and scientific ideas about the structure of matter in General Chemistry textbooks commonly used in Venezuela's initial university courses, using techniques of content analysis. [...]

2007 - 10.5565/rev/ensciencias.3774
Enseñanza de las ciencias, V. 25 n. 2 (2007) p. 229-240  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.