1.
|
34 p, 467.9 KB |
'Popish Tricks and Ceremonies' : Sacrifice, Protestantism, and the Other in Shakespeare's Titus Andronicus and Othello
/
Santiago Berrón, Andrés ;
Coral, Jordi, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This paper explores Titus Andronicus and Othello in relation to the new meanings that sacrifice acquires in the Reformation. After providing an overview of the theological discussions that took place during the time of the plays' composition, the paper analyses the usage of religious language by the characters to understand how sacrifice and its association to Others are involved in their symbolic meaning. [...] Aquest paper explora Titus Andronicus i Othello en relació amb els nous significats que adquireix el sacrifici durant la Reforma. Després de proveir un resum de les discussions teològiques durant la època en que van ser escrites les obres, analitza l'ús del llenguatge religiós pels seus personatges per entendre com el sacrifici i la seva associació amb els Altres estan involucrats en el seu significat simbòlic. [...] Este paper explora Titus Andronicus y Othello en relación a los nuevos significados que adquiere el sacrificio en la Reforma. Tras proveer un resumen de las discusiones teológicas que tuvieron lugar durante la época en que fueron compuestas las obras, analiza el uso de lenguaje religioso por sus personajes para entender cómo el sacrificio y su asociación con Otros están involucrados en su significado simbólico. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Estudis Anglesos [1482]
|
|
2.
|
33 p, 434.9 KB |
"There's no mercy for me in heaven" : Converting Jews in William Shakespeare's "The Merchant of Venice"
/
Clemente García, Alba ;
Coral, Jordi, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Christianity is presented as a path that grants salvation and acceptance to the Jewish citizens of Venice. Nevertheless, this acceptance does not occur. This TFG argues that both conversions predicted in the earlier acts of the play bring along the true behaviour of the Christians who do not act according their principles. El Cristianisme es presenta com un camí que concedeix la salvació i l'acceptació als ciutadans jueus de Venècia. No obstant, aquesta acceptació no es produeix. Aquest TFG defensa que les dues conversions predites als anteriors actes comporten el veritable comportament dels Cristians, qui no actuen segons els seus principis. El Cristianismo se presenta como un camino que concede la salvación y la aceptación a los ciudadanos judíos de Venecia. Sin embargo, esta aceptación no sucede. Este TFG defiende que las dos conversiones previstas en los anteriores actos traen consigo el verdadero comportamiento de los Cristianos, quienes no actúan según sus principios.
2020 Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
|
|
3.
|
35 p, 560.2 KB |
"As Water is in Water" : The Roman Perception of Egypt in Shakespeare's Antony and Cleopatra
/
Altarriba Benítez, Rita ;
Coral, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
In Shakespeare's Antony and Cleopatra, the characters live in a world of impending dissolution caused by the expansion of the Roman Empire and emphasised by their arrival in Egypt. In my TFG, I intend to demonstrate how water, in all its forms and dynamics, is the central element in all actions and events that take place in the play. [...] En Antony and Cleopatra de Shakespeare, los personajes viven en un mundo de disolución inminente causada por la expansión del Imperio Romano y enfatizada por su llegada a Egipto. Mi TFG intenta demostrar como el agua, en todas sus formas y dinámicas, es el elemento central de todas las acciones y acontecimientos en la obra. [...] A l'obra de Shakespeare d'Antony and Cleopatra, els personatges viuen en un món de dissolució imminent provocat per l'expansió de l'Imperi Romà i emfatitzada per la seva arribada a Egipte. El meu TFG intenta demostrar com l'aigua, en totes les seves formes i dinàmiques, és l'element central de totes les accions i esdeveniments dins l'obra. [...]
2019 Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
|
|
4.
|
40 p, 394.4 KB |
"Catching the nearest way" : Free Will as the Cause of Tragedy in Shakespeare's Macbeth
/
Criado de Moxó, Elena ;
Coral, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
This paper explores Macbeth's free will. Since all the prophecies come true in the play, it could be considered that Macbeth was predestined to all the events he experiences. However, it can also be considered that, being only fated to be king, Macbeth makes the premonitions occur the way they occur, being his decision to kill Duncan what triggers his tragedy. [...] Aquest treball explora el paper del lliure albir a Macbeth. Donat que es compleixen totes les premonicions, es pot considerar que estava predestinat al destí que li succeeix. No obstant, també es pot considerar que Macbeth, a través del seu lliure albir, fa que les profecies es compleixin de la manera com es compleixen, essent la decisió d'assassinar a Duncan el causant de la tragèdia del protagonista. [...] Este trabajo explora el papel del libre albedrío en Macbeth. Teniendo en cuenta que se cumplen todas las profecías, se podría considerar que Macbeth estaba predestinado al destino que le sucede. No obstante, también se puede considerar que Macbeth, a través de su libre albedrío, hace que las premoniciones se cumplan de la forma en que se cumplen, siendo su decisión de asesinar el desencadenante de la tragedia del protagonista. [...]
2019 Grau en Estudis Anglesos [801]
|
|
5.
|
22 p, 290.9 KB |
Naming It. Adolescent Desire and the Construction of Identity in Shakespeare's Romeo and Juliet
/
Sàbat Martínez, Paula ;
Coral, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
This paper will focus on the essential role that names and naming play in the fatal desire that drives Romeo and Juliet to their tragic end. In the first part of the paper, the manner in which other characters define and characterize Romeo and Juliet individually will be analyzed, paying particular attention to Capulet's view of his daughter and to Benvolio and Mercutio's view of Romeo. [...] Aquest treball es centrarà en el paper esencial que tenen els noms i el nomenament en el desig fatal que porta en Romeu i la Julieta a la seva trágica fi. A la primera part del treball, s'analitzarà la manera en que altres personatges defineixen i caracteritzen en Romeu i la Julieta individualment, parant especial atenció a la visió d'en Capulet de la seva filla i a la visió d'en Benvolio i en Marcutio de Romeu. [...]
2017 Grau en Estudis Anglesos [801]
|
|
6.
|
28 p, 678.0 KB |
The Mask of Madness : Identity and Role-playing in Shakespeare's Hamlet
/
Fluvià Sabio, Anna ;
Coral, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística.) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
In Hamlet, Shakespeare explores the notion of identity by making the characters, especially Hamlet, question the role they must perform under extreme circumstances. He presents madness as a strategy of disguise, for only as a madman is Hamlet able to unveil the state's corruptness. [...] A Hamlet, Shakespeare explora el significat d'identitat fent que els personatges, especialment Hamlet, posin en dubte el paper que han d'adoptar sota circumstàncies extremes. La bogeria es presentada com a una estratègia d'encobriment, ja que Hamlet és només capaç de reconèixer la corrupció de l'estat quan està boig. [...]
2016 Grau en Estudis Anglesos [801]
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|