Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
99 p, 2.4 MB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE) i alumnes amb necessitats educatives especials: un estudi de cas / Jiménez Jiménez, Montserrat
La concepció de que els enfocaments AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera) només es poden realitzar amb alumnes que ja tenen un nivell alt de LE justifica la realització aquest treball de recerca*, en el qual estudiem el procés d'aprenentatge del principi d'Arquimedes que desenvolupa un estudiant amb necessitats educatives especials d'una aula oberta on es va implementar una unitat didàctica de ciències en anglès. [...]
The thought that CLIL (Content and Language Integrated Learning) lessons can be followed only by students who already have a good command of the target language justifies this research project, in which we have studied the learning process of the Archimedes' principle developed by one student with special educational needs, who was present in a classroom were a CLIL unit (in this case, Science and English) was implemented. [...]

2009
Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2009) , p. 1-99  
2.
12 p, 309.5 KB Participación de los alumnos en la construcción de un material didáctico : sus concepciones sobre el tema el agua y la salud como base para la preparación de las actividades / Pereira Ferreira, Cristiane ; Moreira Silva de Meirelles, Rosane
La continua presencia de enfermedades relacionadas con el agua se debe a factores como la falta de saneamiento básico y de acceso el agua segura. Sim embargo, la fragmentación de las informaciones relativas a la promoción de la salud es uno de los factores importantes correlaciones con esta cuestión. [...]
The persistence of the occurrence of infectious diseases related to water is caused by factors such as the lack of a basic sewage system and access to drinking water. The fragmented information associated to health promotion has been considered another important factor related to this issue. [...]

2010 - 10.5565/rev/ensciencias.3621
Enseñanza de las ciencias, Vol. 28, Núm. 1 (2010) , p. 61-72  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.