Resultats globals: 1 registres trobats en 0.06 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
89 p, 2.9 MB La comunicació de les empreses de moda a Catalunya : Estudi del cas Sita Murt / Mallart Casals, Mònica ; Morales Serrano, Francisca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un entorn de globalitat i competitivitat com el d'avui s'accentua la necessitat de les empreses de buscar la diferenciació, i més si es tracta del sector moda. És per aquest motiu que hem trobat interessant estudiar la gestió de la comunicació d'un cas de referència d'àmbit català com és Sita Murt.
En un entorno de globalidad y competitividad como el de hoy se acentúa la necesidad de las empresas de buscar la diferenciación, y más si se trata del sector moda. Es por este motivo que hemos encontrado interesante estudiar la gestión de la comunicación de un caso de referencia en el ámbito catalán como es Sita Murt.
In a global and competitive environment as the current one, it makes emphasis the necessity about business looking for differentiation, especially if they deal with the fashion sector. It is for this reason that we consider that it is interesting studying the management of the communication about a referent catalan case like Sita Murt.

2015
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.