Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
13 p, 251.8 KB Teach-to-Test Instruction of Dynamic Assessment : a critical overview / Nazari, Behzad (Islamic Azad University (Teheran, Iran))
The present article aims to meticulously focus on the integration of the assessment and instruction which leads to a new approach, Dynamic Assessment, based on the principles of Socio-cultural Theory of Mind (SCT) developed by L. [...]
El presente artículo tiene como objetivo discutir, con detalle, la integración entre la evaluación y la enseñanza, que pueda conducir a un nuevo enfoque: la evaluación dinámica (ED), basada en los principios de la teoría sociocultural, desarrollado por LS Vigotski y sus colegas. [...]
Aquest article té com objectiu discutir, amb detall, la integració entre l'avaluació i l'ensenyament, que pugui conduir a un nou enfocament: l'avaluació dinàmica (AD), basada en els principis de la teoria sociocultural, desenvolupat per LS Vigotski i les seves col·legues. [...]

2012 - 10.5565/rev/jtl3.468
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 4 (novembre-desembre 2012) , p. 56-68  
2.
18 p, 292.2 KB Virtual collaboration, 'perezhivanie' and teacher learning : a socio-cultural-historical perspective / Antoniadou, Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona)
This article discusses specific examples of virtually mediated interactions involving two transatlantic groups of student-teachers who engaged in a task-based telecollaborative project for the purposes of a teacher education course. [...]
Este artículo analiza ejemplos concretos de interacciones en un entorno virtual, en las cuales participan dos grupos de alumnos de la titulación de Maestro de Lengua Extranjera/Segunda Lengua geográficamente dispersos. [...]
Aquest article analitza exemples concrets d'interaccions en un entorn virtual, en les quals participen dos grups d'alumnes de la titulació de Mestre de Llengua Estrangera/Segona Llengua geogràficament dispersos. [...]

2011 - 10.5565/rev/jtl3.424
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 3 (2011) , p. 53-70  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.