No s'ha trobat cap coincidència exacta per Student’s, però canviant-lo per Student s...
Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
13 p, 234.6 KB Investigar en el campo de la Didáctica de las Ciencias : ¿Para qué? ¿Cómo? / Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Roca Tort, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se pretende contribuir a responder a las preguntas de para qué y cómo investigar en el campo de la Didáctica de las Ciencias. Para ello se reflexiona alrededor de la investigación realizada por una de las autoras del escrito que culminó en la lectura de su tesis doctoral. [...]
This article aims to contribute to answering the questions of why and how research in the field of Science Teaching. To do so, the article reflects on the research by an author's writing that culminated in the reading of her doctoral thesis. [...]
Cet article vise à contribuer à répondre aux questions pourquoi et comment faire une recherche dans le domaine de l'enseignement des sciences. Cela reflète une recherche par écrit d'une des auteurs qui a terminé avec la lecture de sa thèse de doctorat. [...]

2009
Investigación en la escuela, Núm. 69 (2009) , p. 31-43  
2.
18 p, 600.1 KB Los procesos de construcción del conocimiento significativo del agua en bachillerato. Estudio de casos / Fernández Arroyo, Jorge
En el presente artículo se aborda el problema de conocer los procesos de construcción del conocimiento significativo en alumnos y alumnas de 1. º de bachillerato de un centro de secundaria de la ciudad de Sevilla en relación con la temática del agua. [...]
In the present paper, we address the problem of knowing the process of constructing meaningful knowledge in students of 1 º de bachillerato at a secondary school in the city of Seville in relation to water issues. [...]

2012 - 10.5565/rev/ec/v30n3.561
Enseñanza de las ciencias, Vol. 30, Núm. 3 (novembre 2012) , p. 177-194  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
25 p, 1.1 MB Opening up the Humanities : popular fictions and what students can contribute / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona)
Inaugural conference (Literature and Culture) of the academic year 2018-19, Department of Filología Inglesa, BA in English Studies, Universidad de Murcia.
2018
Inauguración del curso académico 2018-19, Dept. Filología Inglesa, Universidad de Murcia. Murcia, España, : 2018  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.