1.
|
10 p, 733.2 KB |
Avaluació de la qualitat del codi en exercicis de programació
/
Rodriguez Penin, Hugo ;
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
A l'hora d'aprendre programació és molt important el feedback que l'estudiant rep dels treballs fets durant una assignatura per tal de millorar les seves capacitats. Actualment, a la Universitat Autònoma de Barcelona no es disposa de cap eina que ens permeti avaluar els aspectes referents a la qualitat del codi, com pot ser l'estil de codificació seguint una guia d'estil. [...] A la hora de aprender programación es muy importante el feedback que el estudiante recibe de los trabajos realizados durante una asignatura para mejorar sus capacidades. Actualmente, en la Universidad Autónoma de Barcelona no se dispone de ninguna herramienta que nos permita evaluar los aspectos referentes a la calidad del código, como puede ser el estilo de codificación siguiendo una guía de estilo. [...] When it comes to learning programming, the feedback that students receive on their assignments during a course is crucial to improve their skills. Currently, at the Autonomous University of Barcelona, there is no tool available to assess aspects related to code quality, such as coding style following a style guide. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
2.
|
251 p, 11.4 MB |
Reducción fonética de las vocales del español de Bogotá (Colombia)
/
Correa Duarte, José Alejandro ;
Machuca Ayuso, María Jesús, dir.
La reducció fonètica de les vocals és un procés de variació sincrònica per mitjà del qual les característiques temporals i espectrals de les vocals es modifiquen per la influència de factors lingüístics, orgànics, estilístics i expressius. [...] La reducción fonética de las vocales es un proceso de variación sincrónica por medio del cual las características temporales y espectrales de las vocales se modifican por la influencia de factores lingüísticos, orgánicos, estilísticos y expresivos. [...] Phonetic vowel reduction is a process of synchronic variation that changes the temporal and spectral characteristics of vowels owing to the influence of linguistic, organic, stylistic, and expressive factors. [...]
2021
|
|
3.
|
7 p, 1.0 MB |
Convolutional neural networks for image processing
/
Palacios Hidalgo, Daniel ;
Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
In this paper related to the Final Degree Project of Daniel Palacios Hidalgo under the supervision of Ramón Baldrich and with the support of the Autonomous University of Barcelona, the original Style Transfer Algorithm, a Denoising Convolutional Network and a Deep Dreaming network will be exposed in depth. [...] En aquest article, l'algorisme original de Style Transfer, una xarxa neuronal per eliminar soroll en imatges, i l'algorisme de Deep Dreaming són exposats en profunditat. El principal objectiu d'aquest projecte és entendre el funcionament, com implementar-los, i finalment, avaluar els resultats obtinguts comparant-los amb les implementacions originals dels seus respectius autors, utilitzant el framework PyTorch. En este artículo el algoritmo original de Style Transfer, una red convolucional para la eliminación de ruido, y el algoritmo de Deep Dreaming son expuestos en profundidad. El principal objetivo de este proyecto es entender como funcionan, como implementarlos, y finalmente, evaluar los resultados obtenidos comparándolos con las implementaciones originales de sus respectivos autores utilizando el framework PyTorch.
2018-07-01 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
4.
|
29 p, 447.3 KB |
Monetary policy stretched to the limit : How could governments support the European Central Bank?
/
Riet, Ad van
New-style central banking in many advanced economies, involving the use of unconventional monetary policy instruments and forward guidance at the effective lower bound for interest rates, has raised questions about the appropriate role of fiscal policy - also in the euro area, where a fiscal counterpart to the European Central Bank (ECB) and the Eurosystem is missing. [...] The ADEMU Working Paper Series is being supported by the European Commission Horizon 2020 European Union funding for Research & Innovation, grant agreement No 649396.
2017 (ADEMU Working Paper Series ; 75)
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
64 p, 1.3 MB |
'The Catcher in the Rye', de J. D. Salinger. Análisis y comparación de dos traducciones al español
/
Arnau Umbert, Helena ;
Udina, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este TFG se enmarca en el ámbito de la traducción literaria y tiene por objetivos analizar el plano lingüístico y extralingüístico de la novela "The Catcher in the Rye", de J. D. Salinger, y comparar fragmentos del primer capítulo de dos de sus traducciones al español: "El cazador oculto" (Argentina, 1961) y "El guardián entre el centeno" (España, 2006). [...] Aquest TFG s'emmarca dins l'àmbit de la traducció literària i té per objectius analitzar el pla lingüístic i extralingüístic de la novel·la "The Catcher in the Rye", de J. D. Salinger, i comparar fragments del primer capítol de dues de les seves traduccions a l'espanyol: "El cazador oculto" (Argentina, 1961) i "El guardián entre el centeno" (Espanya, 2006). [...] This End of Degree Project falls within the scope of literary translation and its aims include analysing both linguistic and extralinguistic aspects from J. D. Salinger's "The Catcher in the Rye" and comparing first chapter's passages from two of its translations into Spanish: "El cazador oculto" (Argentina, 1961) and "El guardián entre el centeno" (Spain, 2006). [...]
2016 Grau en Traducció i Interpretació [1202]
|
|
8.
|
|
9.
|
53 p, 1.9 MB |
Dificultades de la traducción periodística (árabe-castellano)
/
Terraf Halili, Laila ;
Abu-Sharar, Hesham, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
En este trabajo analizamos y clasificamos los diferentes problemas de traducción que pueden surgir cuando traducimos textos periodísticos del árabe al castellano. El trabajo termina con dos anexos que contienen un glosario (AR>ES, CA, EN, FR, IT, PT) y una guía de traducción periodística árabe-castellano para estudiantes de cuarto curso de Traducción e Interpretación. En aquest treball analitzem i classifiquem els diferents problemes de traducció que poden sorgir quan traduïm textos periodístics de l'àrab al castellà. El treball finalitza amb dos annexos que contenen un glossari (AR>ES, CA, EN, FR, IT, PT) i una guia de traducció periodística àrab-castellà per a estudiants de quart curs de Traducció i Interpretació. In this paper we analyze and classify the different translation problems that may arise when translating journalistic texts from Arabic into Spanish. Attached to this paper are two annexes that contain a glossary (AR> ES, CA, EN, FR, IT, PT) and a journalistic translation guide (Spanish-Arabic) aimed at fourth-year students of Translation and Interpretation.
2015 Grau en Traducció i Interpretació [1202]
|
|
10.
|
226 p, 4.2 MB |
Intervenció psicològica sobre l'estil interactiu dels entrenadors de vela infantil--classe optimist
/
Gázquez Pérez, Isabel ;
Cruz Feliu, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Villamarín Cid, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Aquest estudi mostra els efectes d'una intervenció psicològica amb entrenadors de vela infantil- classe Optimist, que combina un programa d'assessorament en grup per millorar l'estil de comunicació i el clima motivacional (MAC) amb un programa d'assessorament personalitzat a cada entrenador (PAPE). [...] This study shows the effects of a psychological intervention to children's sailing coaches of optimist class. The intervention combines a group assessment programme to improve the communication style and the motivational climate (MAC) with a personalised coach intervention (PAPE). [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
|
|