1.
|
|
2.
|
597 p, 10.3 MB |
El teatre de Rossend Arús i Arderiu
/
Rocamora Aguilera, Joan ;
Vall Solaz, F. Xavier (Francesc Xavier), dir.
Rossend Arús i Arderiu (Barcelona, 1844 -1891), tot i ser conegut sobretot com a filantrop, maçó, republicà i catalanista, va produir una interessant obra literària, poc estudiada i valorada, també en la seva faceta teatral. [...] Rossend Arús (Barcelona, 1844 -1891), a pesar de ser conocido sobre todo como filántropo, masón, republicano y catalanista, produjo una interesante obra literaria, poco estudiada y valorada, también en su faceta teatral. [...] Rossend Arús i Arderiu (Barcelona, 1844 -1891), despite being renowned especially as a philanthropist, a Mason, a republican and a Catalanist, he produced an interesting literary work, little studied and valued, also in the theatrical facet. [...]
2020
|
|
3.
|
81 p, 972.9 KB |
El método Stanislavski en las escuelas de teatro en Barcelona
/
Díaz Morillo, Álvaro ;
Martín-Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació tracta sobre el mètode clàssic de Stanislavski per comprovar si a les escoles d'interpretació actuals a Barcelona es segueix impartint com a metodologia per als futurs actors i actrius. [...] Esta investigación trata sobre el método clásico de Stanislavski para comprobar si en las escuelas,de interpretación actuales en Barcelona se sigue impartiendo como metodología para los futuros actores y actrices. [...] This research deals with the classic Stanislavski method to check whether in the current acting schools in Barceloan it continues to be taught as a methodology for future actors and actresses. With a series of interviews with directors of the most famous schools in the city I will try to answer the question if Stanislavski perssists today or if other more innovative methods are used.
2020 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
4.
|
|
5.
|
114 p, 4.5 MB |
Da xou mast gou on
/
Porta Pardo, Laura ;
Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Procés de creació de la fase de preproducció d'una websèrie, arribant a la ideació completa de la primera temporada. El projecte gira al voltant de Nina, una jove actriu sense feina, i tots els entrebancs que es va trobant pel camí. [...] Proceso de creación de la fase de preproducción de una webserie, llegando a la ideación completa de su primera temporada. El proyecto gira alrededor de Nina, una joven actriz sin trabajo, y todas las trabas que se va encontrando por el camino. [...] Creative process of a webseries' preproduction phase, getting to conceive its whole first season. The project is based around Nina, a young and unemployed actress, and all the trouble that she comes across on her way. [...]
2015 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
|
|
6.
|
94 p, 3.3 MB |
Aproximació a l'estudi arxivístic dels fons històrics dels teatres de Barcelona
/
Escobar Socías, Helena ;
Tarraubella i Mirabet, Xavier (Dir.) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
Aquest treball pretén definir i analitzar, des d'un punt de vista arxivístic, els fons històrics dels teatres de la ciutat de Barcelona, així com exposar les principals casuístiques de custodia i conservació. [...] El presente pretende definir y analizar, desde un punto de vista archivístico, los fondos históricos de los teatros de la ciudad de Barcelona, así como exponer las principales casuísticas de custodia i conservación. [...] The present work aims to define and analyse, from an archival point of view, the Barcelona's theatres historical funds, as well as present the main aspects of their safe-keeping and conservation. Based on the study of six collections a generic classification scheme is proposed in addition to the value and wealth of the information contained in the documents. [...]
Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2015 Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]
|
|
7.
|
|
8.
|
58 p, 1.9 MB |
Aspectos del teatro de guerrilla en Barcelona, 1965-1973 : el teatro como vehículo de encuentro
/
Sánchez Martínez, María Dolores ;
Batlle Jordà, Carles, 1963- , dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Prenent com a referència les aportacions de diversos estudis i codificacions que han tractat sobre la performance i el teatre com a acte polític i manera d'intervenció cultural, sense perdre de vista possibles generadors d'acció com la fantasia i la memòria creadora, analitzarem una manera concreta de fer teatre que es va donar a Barcelona entre els anys 1965 i 1973: el teatre de guerrilles, més concretament, el teatre de guerrilles de Jordi Dodero. [...] Tomando como referencia las aportaciones de diversos estudios y codificaciones que han tratado sobre la performance y el teatro como acto político y modo de intervención cultural, sin perder de vista posibles generadores de acción como la fantasía y la memoria creadora, vamos a analizar un modo concreto de hacer teatro que se dio en Barcelona entre los años 1965 y 1973: el teatro de guerrillas, más concretamente el teatro de guerrillas de Jordi Dodero. [...]
2010
|
|
9.
|
187 p, 1.4 MB |
El teatre a les societats particulars de Barcelona durant els anys de la Primera Guerra Mundial (1914-1918). El CADCI i l'Ateneu Obrer del districte II
/
Martínez Grimalt, Joan Tomàs ;
Foguet i Boreu, Francesc, 1971-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball és una primera aproximació al magmàtic món del teatre societari barceloní de principis de segle XX. Vol ser una radiografia, primer, en forma d'estat de la qüestió general, i després, en forma d'anàlisi de dos casos concrets, el CADCI i l'Ateneu Obrer del districte II, de tots els aspectes que engloba el fet teatral en aquests espais: des dels repertoris al funcionament de les companyies, passant per la recepció, el paper del públic o la importància del teatre com a eina política i de transmissió generacional del coneixement. [...]
2010
|
|