Resultats globals: 2 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
3 p, 103.3 KB Las TIC en Cataluña / Alonso Cano, Cristina (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Alonso, Karla (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Bosco, Alejandra (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Casablancas, Silvina (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Domigo, Laura (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Fraga, Leticia (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Giró, Xavier (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Guitert, Montse (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Moltó, Oscar (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Müller, Jörg (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Ornellas, Adriana (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Padilla, Paulo (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Romeu, Teresa (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Sancho Gil, Juana Mª (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina) ; Sánchez, Joan Antom (Universitat de Barcelona. Grupo de Investigación Esbrina)
Una investigación sobre la visión tecnológica y educativa subyacente en las políticas y prácticas relacionadas con el uso de las TIC en Primaria y Secundaria, en Cataluña, permite evaluar el grado de integración de estas tecnologías en el currículo. [...]
El discurso generado en las últimas décadas en torno a las posibilidades de las tecnologías digitales en educación se caracteriza por un optimismo y un entusiasmo no siempre contrastados desde la investigación educativa. [...]

2011
Cuadernos de pedagogía, Vol. 418 (2011) , p. 40-43  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
156 p, 1.8 MB Les Tecnologies de la informació i la comunicació i la seva aplicació a l'aula / Riera Ramón, Estela ; Campi i Valls, Isabel ; Eina, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
L'objectiu d'aquest treball és generar un document mitjançant el qual, un dissenyador pugui portar a terme gràficament les instruccions que s'hi donen i aplicar-les en un suport digital. I, es tracta d'implementar noves propostes d'aprenentatge que explicarem al llarg del treball. [...]
2013  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.