Resultats globals: 454 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 66 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 382 registres trobats
Articles 66 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
12 p, 489.2 KB Anàlisi comparativa del valor afegit dels softwares professionals en la docència de Direcció d'Operacions / Simon, Alexandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Giménez, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
L'objectiu d'aquest estudi és el d'analitzar la percepció dels estudiants d'ADE sobre si la introducció de software professional a l'assignatura de Direcció d'Operacions contribueix al desenvolupament de les seves competències específiques. [...]
The objective of this study is to analyze the perception of students to see if the introduction of professional software in an Operations Management course contributes to the development of specific skills for the Management degree students. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016)  
2.
19 p, 578.0 KB La evaluación de las políticas educativas TIC : análisis del impacto del Sistema Educativo Digital (SED) / Ruiz Domínguez, Miguel Ángel (Universidad Internacional de La Rioja) ; Area Moreira, Manuel (Universidad de La Laguna) ; Feliciano García, Luis Antonio (Universidad de La Laguna)
En esta investigación se analizó el impacto del Sistema Educativo Digital (SED) impulsado por el INTEF del Ministerio de Educación español en los centros de enseñanza de Ceuta y Melilla. El propósito fue evaluar el efecto de una política educativa TIC a través de un modelo ecléctico propio basado en metodologías mixtas. [...]
En aquesta investigació s'ha analitzat l'impacte del Sistema Educatiu Digital (SED) impulsat per l'INTEF del Ministeri d'Educació espanyol als centres d'ensenyament de Ceuta i Melilla. S'ha mirat d'avaluar l'efecte d'una política educativa TIC a través d'un model eclèctic propi basat en metodologies mixtes. [...]
This study analyses the impact of the Digital Educational System (SED) offered to schools in Ceuta and Melilla by the Spanish Ministry of Education's National Institute of Educational Technologies and Teacher Training (INTEF). [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1469
Educar, Vol. 58 Núm. 2 (2022) , p. 461-479 (Temas de investigación)  
3.
19 p, 366.5 KB Recursos para el autoaprendizaje : un análisis desde las ecologías de aprendizaje de los orientadores y las orientadoras / Cubeiro Rodríguez, Noemi (Universidade da Coruña) ; Losada-Puente, Luisa (Universidade da Coruña) ; Rebollo-Quintela, Nuria (Universidade da Coruña)
Las ecologías de aprendizaje sitúan al individuo como aprendiz activo que autorregula su adquisición de nuevos conocimientos mediante el uso de recursos variados. Este estudio investiga los procesos de autoaprendizaje que desarrollan los orientadores y las orientadoras a partir del análisis del tipo y la frecuencia de uso de determinados recursos, en su mayoría tecnológicos. [...]
Les ecologies d'aprenentatge situen l'individu com un aprenent actiu, que autoregula l'adquisició de coneixements nous mitjançant l'ús de recursos variats. Aquest estudi investiga els processos d'autoaprenentatge que desenvolupen els orientadors i les orientadores a partir de l'anàlisi del tipus i la freqüència d'ús de determinats recursos, majoritàriament tecnològics. [...]
Learning ecologies position the individual as an active learner who self-regulates her own learning using varied resources. This study investigates the self-learning processes that educational counsellors develop, through an analysis of the type and frequency of use of certain resources, mostly technological. [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1516
Educar, Vol. 58 Núm. 2 (2022) , p. 337-355 (Monográfico)  
4.
15 p, 221.5 KB Aprendizaje autodirigido y entornos personales de aprendizaje de estudiantes universitarios de Costa Rica / García-Martínez, José Antonio (Universidad Nacional (Costa Rica)) ; Fallas-Vargas, Manuel Arturo (Universidad Nacional. (Costa Rica))
La rápida aparición de nuevas tecnologías y el acceso cada vez más globalizado a internet promueven el uso masivo de las TIC. Al respecto, la construcción y el desarrollo de los entornos personales de aprendizaje (PLE) facilitan las habilidades requeridas para autodirigir el proceso de adquisición de conocimientos. [...]
La ràpida aparició de les noves tecnologies i l'accés cada cop més globalitzat a internet promouen l'ús massiu de les TIC. Respecte a aquesta qüestió, la construcció i el desenvolupament dels entorns personals d'aprenentatge (EPA) faciliten les habilitats requerides per autodirigir el procés d'adquisició de coneixements. [...]
The rapid emergence of new technologies and increasingly widespread access to the internet promote the massive use of ICT. Thus, building and developing personal learning environments (PLEs) provides the skills required to self-direct the learning process. [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1520
Educar, Vol. 58 Núm. 2 (2022) , p. 373-387 (Monográfico)  
5.
15 p, 116.2 KB Technology as an influential variable in the development of dialogical learning / Palomares-Montero, Davinia (Universitat de València) ; Chisvert-Tarazona, María José (Universitat de València) ; del Campo Ponz, Cristóbal (Centro de Formación, Innovación y Recursos del Profesorado (CEFIRE))
Schools have a responsibility to prepare new generations born in a globalized and interconnected world. The main objective of this paper is to analyze the role that technology plays in the development of dialogical learning in learning communities. [...]
Les escoles tenen la responsabilitat de preparar les noves generacions que neixen en un món globalitzat i interconnectat. L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar el paper de la tecnologia en el desenvolupament de l'aprenentatge dialògic en les comunitats d'aprenentatge. [...]
Las escuelas tienen la responsabilidad de preparar a las nuevas generaciones en un mundo globalizado e interconectado. El objetivo principal de este trabajo es analizar el papel de la tecnología en el desarrollo del aprendizaje dialógico en comunidades de aprendizaje. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1332
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 157-171 (Temas de investigación)  
6.
18 p, 209.2 KB Factores incidentes en el profesorado para la elección del aprendizaje invertido como referente metodológico / Pozo Sánchez, Santiago (Universidad de Granada) ; López Belmonte, Jesús (Universidad de Granada) ; Fuentes Cabrera, Arturo (Universidad de Granada) ; López Núñez, Juan Antonio (Universidad de Granada)
El objetivo de este estudio se centra en analizar los factores que inciden en el profesora-do para utilizar o descartar el aprendizaje invertido (en inglés, flipped learning) como metodología, tales como el ámbito de la asignatura, la etapa educativa, el tipo de centro y el nivel de formación continua. [...]
L'objectiu d'aquest estudi se centra a analitzar els factors que incideixen en el professorat per utilitzar o descartar la classe inversa (en anglès, flipped learning) com a metodologia, com ara l'àmbit de l'assignatura, l'etapa educativa, el tipus de centre i el nivell de formació contínua. [...]
This study analyses factors that influence teachers' decision to use or rule out flipped learning as a methodology; specifically, the scope of the subject, the educational stage, the type of institution and the level of continuing education. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1152
Educar, Vol. 57 Núm. 1 (2021) , p. 223-240 (Temas de investigación)  
7.
19 p, 283.2 KB Seguridad y protección digital de la infancia : retos de la escuela del siglo XXI / Gamito Gomez, Rakel (Universidad del País Vasco) ; Aristizabal Llorente, Pilar (Universidad del País Vasco) ; Vizcarra Morales, María Teresa (Universidad del País Vasco) ; León Hernández, Irati (Universidad del País Vasco)
Internet está totalmente integrado en la vida de la población infantil y preadolescente. Dicho colectivo adquiere habilidades técnicas con facilidad, pero carece de competencias digitales suficientes para garantizar el uso seguro de la red. [...]
Internet està totalment integrat en la vida de la població infantil i preadolescent. Aquest col·lectiu adquireix habilitats tècniques amb facilitat, però no té prou competències digitals per garantir-ne l'ús segur. [...]
The Internet is fully integrated into the lives of children and pre-adolescents. This age group acquires technical skills easily, but lacks sufficient digital skills to ensure the safe use of such technologies. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1113
Educar, Vol. 56 Núm. 1 (2020) , p. 219-237 (Temas de investigación)  
8.
23 p, 761.7 KB Esto necesito y así lo soluciono : necesidades y herramientas de estudiantes y profesionales de la traducción y la interpretación frente al reto multilingüe digital / Briales, Isabel (Universidad Pablo de Olavide) ; Alonso, Elisa (Universidad Pablo de Olavide) ; Filsinger, Gustavo (Universidad Pablo de Olavide)
La revolución global digital, unida a los desafíos de la actual sociedad multilingüe, perfila un escenario lleno de retos para la formación de una ciudadanía competente. Diversas disciplinas, entre ellas la traducción, llevan décadas investigando sobre el multilingüismo, la adquisición de la segundas lenguas y las competencias digitales, por lo que existe abundante bibliografía y pruebas sobre la competencia traductora, que incorpora no solo la capacidad de comunicarse en varias lenguas, sino, también, subcompetencias instrumentales (tecnológicas). [...]
La revolució global digital, juntament amb els reptes de la societat multilingüe actual, plantegen un escenari ple de grans reptes per a la formació d'una ciutadania competent. En diverses disciplines, com ara els estudis de traducció, ja fa dècades que s'investiga sobre el multilingüisme, l'adquisició d'una segona llengua i les competències digitals, per això ja hi ha molta literatura i certituds sobre la competència traductora, que no tan sols inclou la capacitat de comunicar-se en diverses llengües, sinó també subcompetències instrumentals (tecnològiques). [...]
The global digital revolution, along with the demands of the current multilingual society, sketch out a scenario full of challenges for the sake of training competent citizens. From different disciplines' perspectives, such as Translation Studies, it has been researched into multilingualism, second language acquisition and digital skills throughout decades, though there are significant literature and evidence on the translation competence, which incorporates not only the capacity of communicating in several languages, but also instrumental (technological) subcompetences. [...]

2018 - 10.5565/rev/tradumatica.197
Tradumàtica, Núm. 16 (2018) , p. 1-23 (Tradumàtica oberta)  
9.
13 p, 548.8 KB Call center en México : dinámicas del trabajo y el empleo / Hualde Alfaro, Alfredo (El Colegio de la Frontera Norte (Mèxic)) ; Micheli, Jordy (Universidad Autónoma Metropolitana - Azcapotzalco (Mèxic))
Desde la década de los noventa el empleo en los call center en México supone una fuente de trabajo para jóvenes con bachillerato o estudios universitarios en las principales ciudades mexicanas. En este trabajo damos cuenta de una relativa diversidad de la mano de obra y de las características de la precariedad en un sector adscrito a la economía formal en donde, sin embargo, se han documentado prácticas laborales irregulares o al margen de la legalidad. [...]
Des de la dècada dels noranta l'ocupació en els call center a Mèxic suposa un lloc de treball per a joves amb batxillerat o estudis universitaris a les principals ciutats mexicanes. En aquest treball donem compte d'una relativa diversitat de la mà d'obra i de les característiques de la precarietat en un sector adscrit a l'economia formal on, no obstant això, s'han documentat pràctiques laborals irregulars o al marge de la legalitat. [...]
Since the nineties, employment in call centers in Mexico has been a source of work for young people with baccalaureate or university studies in the main Mexican cities. In this work we report a relative diversity of the workforce and the characteristics of precariousness in a sector attached to the formal economy where, nevertheless, irregular labor practices have been documented, regardless of legality. [...]

2018 - 10.5565/rev/aiet.76
Anuario IET de trabajo y relaciones laborales, Vol. 5 (2018) , p. 257-269 (Vulnerabilitat i mercat de treball)  
10.
20 p, 148.5 KB Utilización de la plataforma virtual Moodle para el desarrollo del aprendizaje autorregulado en estudiantes universitarios / Martínez-Sarmiento, Luis Fernando (Uniempresarial (Colòmbia). Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas) ; Gaeta González, Martha Leticia (Universidad Popular Autónoma del Estado de Puebla (Mèxic))
El aprendizaje autorregulado ha cobrado una gran relevancia en el nivel universitario. Pretende que los estudiantes puedan afrontar las demandas cada vez más complejas de un aprendizaje permanente en la era posmoderna digital. [...]
L'aprenentatge autoregulat ha cobrat una gran rellevància en el nivell universitari. Pretén que els estudiants puguin afrontar les demandes cada vegada més complexes d'un aprenentatge permanent en l'era postmoderna digital. [...]
Self-regulated learning has taken on great importance at the university level, seeking to enable students to meet the increasingly complex demands of lifelong learning in the postmodern/ digital era. [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.883
Educar, Vol. 55 Núm. 2 (2019) , p. 479-498 (Temas de investigación)  

Articles : 66 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 4 registres trobats  
1.
8 p, 117.8 KB Promoción de la salud y tecnologías : redimensionando las prácticas / Oliveira, Alexandre dos Anjos de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació) ; Congreso Internacional de Políticas de Salud (18è : 2012 Montevideo) ; Congreso Latinoamericano de Medicina Social y Salud Colectiva (12è : 2012 Montevideo) ; Congreso de la Red Américas de Actores locales de Salud (6è : 2012 Montevideo)
O presente trabalho tem como objetivo problematizar o uso das tecnologias da informação e da comunicação (TIC) nas práticas de promoção de saúde juvenil realizadas em centros abertos voltados para a população jovem. [...]
2012
XVIII Congreso Internacional de Políticas de Salud, Noviembre 2012
2 documents
2.
12 p, 1.1 MB Promoçao de saúde juvenil e tecnologies da informação e da comunicação : ciudadania ativa, organização coletiva e saúde / Oliveira, Alexandre dos Anjos de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
O presente trabalho tem como objetivo problematizar o uso das tecnologias da informação e da comunicação (TIC) nas práticas de promoção de saúde juvenil realizadas em centros abertos voltados para a população jovem. [...]
2012
X Congresso Brasileiro de Saúde Coletiva, 10è : novembre 2012  
3.
10 p, 154.2 KB L'ús de les carpetes d'aprenentatge virtuals (cavi) en cinc assignatures de cinc departaments a la UAB. Primeres aproximacions d'una innovació docent / Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
La comunicació parteix d'un projecte d'innovació docent on es troben involucrats professors de la UAB de diferents àrees de coneixement i interessats per les carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) a l'educació superior (més conegudes com a e-portfolio de l'estudiant). [...]
This communication results from a teaching innovation project, in which professors from different fields of knowledge in the UAB (Barcelona Autonomous University), share their interest in electronic learning portfolios within Higher Education, also called student's e-portfolio. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
7 p, 38.8 KB Adaptación de asignaturas virtuales mediante la plataforma moodle. Una experiencia en la docencia en enfermería / Tomas-Sabado, Joaquin (Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat")
La incorporación de las Tecnologías de la Información y la Comunicación a la metodología docente universitaria ha supuesto cambios sustanciales en el entorno educativo, permitiendo el diseño de nuevos recursos y flexibilizando la relación profesor-alumno. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
7 p, 495.2 KB La UAB i les TIC / Pascual de Sans, Ramon 1942- (Pascual de Sans) (Institut de Física d'Altes Energies) ; Ripoll Aracil, Ana (Ana) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2018
L'audàcia del coneixement : 50 anys UAB. Bellaterra, 2018, p. 173-179  
2.
10 p, 1.4 MB Desenvolupament i avaluació de competències de l'estudiant mitjançant l'ús de carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jimenez Pelay, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Segura Aliaga, Didac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es presenta la implementació d'una innovació docent portada a terme a la UAB per un grup de cinc professors de cinc titulacions diferents. L'experiència consisteix en la implementació de carpetes d'aprenentatge virtuals (CAVI) per tal de millorar l'ensenyament, l'aprenentatge i l'avaluació de competències generals i especifiques en el context de l'espai europeu d'educació superior, tot incorporant metodologies innovadores de suport no presencial basades en les tecnologies de la informació i la comunicació. [...]
En este trabajo se presenta la implementación de una innovación docente llevada a cabo en la UAB por un grupo de cinco profesores de cinco titulaciones diferentes. La experiencia consiste en la implementación de carpetas de aprendizaje virtuales (CAVI) con el fin de mejorar la enseñanza, el aprendizaje y la evaluación de competencias generales y específicas en el contexto del espacio europeo de educación superior, incorporando metodologías innovadoras de apoyo no presencial basadas en las tecnologías de la información y la comunicación. [...]
This work presents the implementation of a teaching innovation undertaken at the UAB by a group of five teachers from five different courses. The experience consists of the implementation of Virtual Learning Files (VLFs) in order to improve the teaching, learning and assessment of general and specific skills in the context of the European Space for Higher Education, while including innovative non-classroom support methodologies based on Information and Communication Technologies. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 203-212
3 documents

Documents de recerca 382 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 1.0 MB Desenvolupament d'un Mission Control Web per a un projecte de Realitat Virtual per a la formació de professorat / Hernández Navarrete, Adrián ; Robles Martínez, Sergi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A aquest treball es desenvolupa una aplicació web que es comunica amb un joc de Realitat Virtual creat pel projecte de recerca Didascalia orientat a la formació de professorat. Aquesta aplicació permet a l'usuari monitorar l'estat del joc i, a més, interactuar amb les diferents simulacions en curs. [...]
En este trabajo se desarrolla una aplicación web que se comunica con un juego de Realidad Virtual creado por el proyecto de investigación Didascalia orientado a la formación del profesorado. Esta aplicación permite al usuario monitorizar el estado del juego y, además, interactuar con las diferentes simulaciones en curso. [...]
In this work, a web application that communicates with a Virtual Reality game created by the Didascalia research project oriented to teacher training is developed. This application allows the user to monitor the state of the game and, in addition, to interact with the ongoing simulations. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
10 p, 2.9 MB Estudi, presentació de propostes i desplegament d'un sistema de monitoratge i control de satèl·lits per l'Institut d'Estudis Espacials de Catalunya / Juvero Jurado, Lucas ; Toro Valdivia, Mª Carmen de, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Dins del marc de l'Estratègia NewSpace de Catalunya, l'Institut d'Estudis Espacials de Catalunya gestiona actualment dues missions de nanosatèl·lits en òrbita baixa. L'objectiu principal d'aquest treball és el de fer una implementació d'un sistema de monitoratge per al C3SatP: un conjunt d'ordinador a bord (OBC) i un sistema de gestió de dades a bord (OBDH) a mode de In Orbit Demonstrator (IOD) desenvolupat per l'IEEC. [...]
Dentro del marco de la Estrategia NewSpace de Cataluña, el Instituto de Estudios Espaciales de Cataluña gestiona actualmente dos misiones de nanosatélites en órbita baja. El objetivo principal de este trabajo es el de hacer una implementación de un sistema de monitorización para el C3SatP: un conjunto de ordenador a bordo (OBC) y un sistema de gestión de datos a bordo (OBDH) a modo de In Orbit Demonstrator (IOD) desarrollado por la IEEC. [...]
Within the framework of the NewSpace Strategy of Catalonia, the Institute of Space Studies of Catalonia (IEEC) currently manages two nanosatellite missions in low Earth orbit. The main objective of this work is to implement a monitoring system for the C3SatP, an On-Board Computer (OBC), and an On-Board Data Handling (OBDH) system for In Orbit Demonstration (IOD) purposes developed by the IEEC. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
16 p, 7.7 MB Aplicación Web de Selección de Películas Implementando Algoritmos de aprendizaje / Diaz Fajardo, Alexis Gabriel ; Martínez Carrascal, Juan Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Planificació de Sistemes d'Informació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El constant canvi en l'àmbit tecnològic ha portat a una expansió sense precedents d'aplicacions d'entreteniment, generant un desafiament en seleccionar contingut en un panorama saturat. Aquest article representa un projecte destinat a desenvolupar una aplicació web que té com a objectiu simplificar la cerca de pel·lícules, centrant-se en les preferències de l'usuari. [...]
El constante cambio en el ámbito tecnológico ha llevado a una expansión sin precedentes de aplicaciones de entretenimiento, generando un desafío al seleccionar contenido en un panorama saturado. Este artículo representa un proyecto destinado a desarrollar una aplicación web que tiene como objetivo simplificar la búsqueda de películas, enfocándose en las preferencias del usuario. [...]
The constant change in the technological landscape has led to an unprecedented expansion of entertainment applications, generating a challenge when selecting content in a saturated landscape. This article represents a project aimed at developing a web application that aims to simplify the search for movies, focusing on user preferences. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
13 p, 1.2 MB Desarrollo de iFlows para gestión de alertas en SAP Cloud Platform Integration : un enfoque innovador en la monitorización de sistemas empresariales / López Sánchez, Daniel ; Toro Valdivia, Mª Carmen de, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En entorns empresarials, la detecció i la gestió eficients d'anomalies i errors en processos operatius representen un desafiament significatiu. Aquest treball presenta un enfocament innovador per a la gestió d'alertes dins aquests entorns, mitjançant el desenvolupament d'iFlows a SAP Cloud Platform Integration (CPI). [...]
En entornos empresariales, la detección y gestión eficientes de anomalías y errores en procesos operativos representan un desafío significativo. Este trabajo presenta un enfoque innovador para la gestión de alertas dentro de dichos entornos, mediante el desarrollo de iFlows en SAP Cloud Platform Integration (CPI). [...]
In business environments, efficiently detecting and managing anomalies and errors in operational processes poses a significant challenge. This work introduces an innovative approach to alert management within these environments, through the development of iFlows in SAP Cloud Platform Integration (CPI). [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
13 p, 2.0 MB Capacitant als estudiants : Emulació de xarxes en qualsevol lloc i en tot moment / Gómez González, Ivan ; Martí Escalé, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El treball de fi de grau ha consistit en elaborar Nethermir, una eina de gestió i automatització de servidors i màquines virtuals amb una plataforma Web per ajudar en la docència de les assignatures de xarxes de telecomunicacions, en la que l'alumnat pot crear i connectar-se mitjançant un túnel VPN a les seves màquines virtuals per a la creació d'entorns de xarxa virtualitzats i el professorat pot gestionar l'estat global dels servidors. [...]
El trabajo de fin de grado ha consistido en elaborar Nethermir, una herramienta de gestión y automatización de servidores y máquinas virtuales con una plataforma Web para ayudar en la docencia de las asignaturas de redes de telecomunicaciones, en las que el alumnado puede crear y conectarse mediante un túnel VPN a sus máquinas virtuales para la creación de entornos de red virtualizados y el profesorado puede gestionar el estado global de los servidores. [...]
The end-of-degree project has consisted of developing Nethermir, an automated server and virtual machine management tool with a Web platform to help teaching the subjects of telecommunications networks, in which students can create and connect through a VPN tunnel to their virtual machines to create virtualized network environments and professors can manage the global state of the servers. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
11 p, 951.1 KB Optimització i modernització del sistema de gestió de Ralarsa Tallers : disseny, desenvolupament i documentació / Ginfarré Blázquez, Esther ; Figuerola Torrell, Adrià, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte se centra en el desenvolupament i implementació d'un nou sistema de gestió per a tallers de reparació i substitució de vidres d'automòbils per a l'empresa Ralarsa, utilitzant tecnologies avançades com Microsoft Graph, ASP. [...]
This project focuses on the design and implementation of a new management system for automotive glass repair and replacement workshops for the company Ralarsa, utilizing advanced technologies such as Microsoft Graph, ASP. [...]
Este proyecto se centra en el desarrollo e implementación de un nuevo sistema de gestión para talleres de reparación y sustitución de vidrios de automóviles para la empresa Ralarsa, utilizando tecnologías avanzadas como Microsoft Graph, ASP. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
13 p, 1.0 MB Millores en la plataforma de visualització d'enquestes del GEI / Navarrete Santos, Jan ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La Universitat Autònoma de Barcelona fa enquestes de satisfacció a l'alumnat per poder avaluar cada semestre diferents àmbits de la seva docència. Això permet detectar els punts febles i saber quines modificacions són necessàries per facilitar la millora de l'aprenentatge de l'alumnat. [...]
The Autonomous University of Barcelona conducts satisfaction surveys among students to evaluate various aspects of their teaching each semester. This allows identifying weaknesses and understanding the necessary modifications to facilitate student learning. [...]
La Universidad Autónoma de Barcelona realiza encuestas de satisfacción a su alumnado para poder evaluar cada semestre diferentes aspectos de su enseñanza. Esto permite detectar los puntos débiles y saber qué modificaciones son necesarias para facilitar la mejora del aprendizaje de los estudiantes. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
10 p, 13.0 MB Enhancing data center performance with GPU-accelerated dynamic programming algorithms / Roca Serrano, Andreu ; Moure, Juan C, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Data generation rates for problems involving dynamic programming (DP) algorithms have grown exponentially. The inability of classical CPU architectures to cope with the ever-increasing amount of data has led Data Processing Centers (DPCs) to incorporate accelerators that can perform thousands of operations in parallel. [...]
La quantitat de dades relacionades amb problemes d'algorismes de programació dinàmica (DP) ha crescut de manera exponencial. La incapacitat de les arquitectures clàssiques de CPU per fer front a la quantitat cada cop més gran de dades ha fet que els centres de processament de dades (DPC) incorporin acceleradors que poden realitzar milers d'operacions en paral·lel. [...]
La cantidad de datos relacionados con problemas de algoritmos de programación dinámica (DP) ha crecido de forma exponencial. La incapacidad de las arquitecturas clásicas de CPU para hacer frente a la cantidad cada vez mayor de datos ha hecho que los centros de procesamiento de datos (DPC) incorporen aceleradores que pueden realizar miles de operaciones en paralelo. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
12 p, 390.6 KB Generador automàtic de problemes basat en IA generativa / Sanz Mateo, Oscar ; Martinez Carrascal, Juan Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte, s'ha implementat una aplicació amb caràcter docent. Aquesta, té l'objectiu d'ajudar a professors a generar problemes parametritzables aleatoris amb l'ajuda de la intel·ligència artificial, que posteriorment podran ser resolts per estudiants. [...]
In this project, an application with educational purpose has been implemented. With the objective of helping professors to generate random parameterised problems with the help of artificial intelligence. [...]
En este proyecte se ha implementado una aplicación con carácter docente. Esta tiene el objetivo de ayudar a profesores a generar problemas parametrizables con la ayuda de la inteligencia artificial, que posteriormente podrán ser resueltos por estudiantes. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
9 p, 911.3 KB Aplicació que permet generar i reordenar de manera visual llistats de productes generats amb cerques amb Elasticsearch / Jiménez Bordón, Rubén ; Ortega Gil, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball aborda la creació d'una aplicació web per a la generació i gestió visual de llistats de productes en l'àmbit del comerç electrònic. L'eina desenvolupada permet als administradors realitzar posicionaments estratègics de productes a la web de l'empresa, millorant la visibilitat i accessibilitat d'aquests. [...]
This work addresses the creation of a web application for the generation and visual management of product listings in the field of e-commerce. The developed tool allows administrators to carry out strategic product positions on the company's website, improving their visibility and accessibility. [...]
Este trabajo aborda la creación de una aplicación web para la generación y gestión visual de listados de productos en el ámbito del e-commerce. La herramienta desarrollada permite a los administradores realizar posicionamientos estratégicos de productos en la web de la empresa, mejorando la visibilidad y accesibilidad de estos. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 382 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.