Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
12 p, 516.3 KB El modelo de Ausubel en la didáctica de la física : una aproximanción experimental al proceso de E/A de contenidos que presentan constructos poco elaborados por los aprendices / Gómez, S. (Universitat de València. Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme) ; Latorre Latorre, Ángel (Universitat de València. Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació) ; Sanjosé López, Vicente (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
This paper shows the results of a research on physics education about «Magnetism» in secondary school. We investigate a constructivist approach to instructional design based upon Ausubel's model in the treatment of subjects on which pupils have poor conceptual representations and alternative frameworks. [...]
1993 - 10.5565/rev/ensciencias.4502
Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 3 (1993) p. 235-246  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.