Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
29 p, 978.0 KB Los correlatos acústicos del énfasis en los eslóganes publicitarios / Rodríguez Molina, Lorena ; Ríos Mestre, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En este trabajo, se estudian los correlatos acústicos del énfasis en el anuncio publicitario en español. Para ello, se ha procedido a la grabación y análisis acústico de un eslogan publicitario creado ad hoc, en el que se variaba la posición del acento léxico en la palabra de la marca comercial. [...]
Aquest treball estudia els correlats acústics de l'èmfasi a l'anunci publicitari amb espanyol. Per assolir l'objectiu, s'ha gravat i s'ha analitzat acústicament un eslògan d'un anunci creat ad hoc on s'ha variat la posició de l'accent lèxic de la marca comercial. [...]

2015
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
2.
37 p, 713.3 KB Non-native perception of English tonicity : an experimental study involving Catalan learners of English / Traoré Reig, Aixa ; Cebrian, Juli, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper consists of an experimental study that examined the non-native perception and interpretation of English tonicity, and the potential influence of the first language in terms of prosodic transfer. [...]
Aquest treball consisteix en un estudi experimental que es va dur a terme per tal d'examinar la percepció no-nativa de la tonicitat anglesa i la influència potencial de la llengua materna en termes de transferència prosòdica. [...]

2014
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.