Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 3 registres trobats
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
4.0 MB Diferencias de género en el uso de los modos de transporte : casos de estudio de Barcelona y Varsovia / Maciejewska, Monika Wiktoria ; Miralles-Guasch, Carme, 1961-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
La mobilitat és una part integral de la vida quotidiana. Per desplaçar-nos entre les activitats diàries recorrem distàncies que requereixen l'ús de diferents modes de transport. Cada mode proporciona velocitats diferents, ajudant-nos ajustar la relació espai - temps. [...]
La movilidad es una parte integral de la vida cotidiana. Para desplazarnos entre las actividades diarias recorremos distancias que requieren el uso de distintos modos de transporte. Cada modo proporciona velocidades distintas, ayudándonos ajustar la relación espacio - tiempo. [...]
Mobility is an integral part of everyday life. While moving between daily activities we travel distances that require the use of different modes of transport. Each mode provides different speeds, helping us adjust the space-time relationship. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
2.
102 p, 6.5 MB Transport i ciutat : una reflexió sobre la Barcelona contemporània / Miralles-Guasch, Carme, 1961- ; Tulla i Pujol, Antoni F., 1945-, , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
10 documents
3.
60 p, 684.2 KB Los Sistemas de bicicletas públicas urbanas / Bea Alonso, Miguel ; Pasqual i Rocabert, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El objetivo es analizar algunas de las características, ventajas y problemas de los sistemas de bicicletas públicas urbanas. Se presta especial atención a los modelos de 3ª generación y concretamente al caso del Bicing de Barcelona, poniendo de manifiesto dos costes relevantes que no están recogidos en el contrato de concesión: el coste de oportunidad del suelo o espacio ocupado y las externalidades asociadas a los vehículos de redistribución y mantenimiento. [...]
2009  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.