Resultats globals: 8 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
14 p, 387.2 KB Una experiència de dos anys de treball cooperatiu i col·laboratiu pel suport i la gestió docent / Guillazo i Blanch, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Costa Miserachs, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Martínez González, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Des del curs 2010-11, la Facultat de Psicologia de la UAB compta amb un grup d'estudiants que es formen com a "assistents de titulació" dels estudis de Grau realitant tasques de suport a la docència. [...]
Since the academic year 2010-11, the Faculty of Psychology of the UAB has a group of students that work as "assistants of the Degree studies" realizing tasjs of teaching support. In order to facilitate students' acquisition of useful skills and to support teaching in a helpful way, trasnversal tasks were priopritized and the organizational structure of the group was based in a collaborative methodoogy. [...]

2012
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 1 (2012)  
2.
11 p, 531.1 KB Profesionales del futuro : la formación por competencias a través de la co-presentación / Graell Martín, Mariona (Universitat Internacional de Catalunya)
Este artículo presenta una experiencia práctica que permite desarrollar distintas competencias de la asignatura de aprendizaje de las lenguas y lectoescritura III en una sola actividad. En la Universidad Internacional de Catalunya la co-presentación propone a los estudiantes unificar distintos saberes para dar respuesta a un reto específico de materia: presentando, analizando y evaluando un trabajo elaborado por otro equipo de estudiantes. [...]
This article presents a practical experience that allows to develop different competences of the language learning and literacy III subject in a single activity. At the Universitat International de Catalunya, the co-presentation proposes students to unify different knowledge to respond to a specific subject matter challenge: presenting, analyzing and evaluating a work prepared by another team of students. [...]
Aquest article presenta una experiència pràctica que permet desenvolupar diferents competències de l'assignatura d'aprenentatge de les llengües i lectoescriptura III en una sola activitat. A la Universitat Internacional de Catalunya la co-presentació proposa als estudiants unificar diferents sabers per donar resposta a un repte específic de matèria: presentant, analitzant i avaluant un treball elaborat per un altre equip d'estudiants. [...]

2020 - 10.5565/rev/clil.39
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 3 Núm. 1 (2020) , p. 45-55 (Innovation & Knowledge Transfer)  
3.
23 p, 364.7 KB Aprendizaje cooperativo basado en proyectos y entornos virtuales para la formación de futuros maestros / Navarro Soria, Ignasi (Universitat d'Alacant) ; González Gómez, Carlota (Universitat d'Alacant) ; López Monsalve, Begoña (Universitat d'Alacant) ; Contreras Fontanillo, Aurora (Universitat d'Alacant)
El presente estudio trata, mediante una serie de innovaciones en la práctica docente, el cómo mejorar la calidad del aprendizaje del alumnado del grado de magisterio, al tiempo que se trabajan habilidades necesarias para facilitar su crecimiento personal de cara al mundo laboral. [...]
Aquest estudi tracta, mitjançant una sèrie d'innovacions en la pràctica docent, la idea de com millorar la qualitat de l'aprenentatge de l'alumnat del grau de magisteri, alhora que s'hi treballen habilitats necessàries per facilitar el seu creixement personal de cara al món laboral. [...]
Through a series of innovations in teaching practice, this study examines how to improve the quality of learning among students enrolled in the teacher training degree through a series of innovations in teaching practice and the acquisition of skills to facilitate their personal growth with a view to the world of work. [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.935
Educar, Vol. 55 Núm. 2 (2019) , p. 519-541 (Temas de investigación)  
4.
21 p, 376.0 KB Los trabajos de fin de grado (TFG) como innovación en el EEES : una propuesta de tarea colaborativa basada en la tutoría piramidal / Gómez Parra, María Elena (Universidad de Córdoba. Departamento de Filologías Inglesa y Alemana) ; Serrano Rodríguez, Rocío (Universidad de Córdoba) ; Amor Almedina, Mª Isabel (Universidad de Córdoba) ; Huertas Abril, Cristina A. (Universidad de Córdoba)
El Espacio Europeo de Educación Superior y la implantación de las nuevas titulaciones han generado una serie de cambios en el sistema universitario español, entre los cuales encontramos la elaboración del trabajo de fin de grado como culminación del proceso formativo. [...]
L'Espai Europeu d'Educació Superior i la implantació de les noves titulacions han generat una sèrie de canvis en el sistema universitari espanyol, entre els quals trobem l'elaboració del treball de fi de grau com a culminació del procés formatiu. [...]
The European Higher Education Area and the implementation of the new degrees have resulted in a number of changes in the Spanish university system, among which is the Final Degree Project as the culmination of the training process. [...]

2018 - 10.5565/rev/educar.829
Educar, Vol. 54 Núm. 2 (2018) , p. 369-389 (Monográfico)  
5.
22 p, 109.2 KB Cinema i educació (social). Tres mirades pedagògiques d'una mateixa pel·lícula. El cas de «Sleepers» / Solé Blanch, Jordi (Universitat Rovira i Virgili) ; Gómez Serra, Miquel (Universitat de Barcelona) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La verificació que la vida acadèmica està patint una revolució formal i de contingut obliga a recrear el discurs pedagògic introduint-hi elements molt heterogenis. Ressaltar els valors culturals dels diferents mitjans de comunicació ens permet destacar les potencialitats i l'ús del cinema com a instrument docent facilitador dels aprenentatges dels alumnes. [...]
Nowadays, at the universities, there is the idea that the academic practice is undergoing under a formal and in deep revolution that it forces to recreate the academic dynamics and practice introducing new heterogeneous elements or reintroducing some old ones. [...]
La verificación que la vida académica está sufriendo una revolución formal y de contenido obliga a recrear el discurso académico introduciendo elementos muy heterogéneos. Resaltar los valores culturales de los diferentes medios de comunicación nos permite destacar las potencialidades y el uso del cine como instrumento docente facilitador de los aprendizajes de los alumnos. [...]

2008 - 10.5565/rev/educar.143
Educar, N. 41 (2008) p. 93-114  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
9 p, 186.3 KB La Wiki com a eina de seguiment i millora de treballs en grup a la tasca docent / Montenegro Martinez, Marisela (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Bria Ramírez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Pujol i Tarrés, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
La eina wiki s'està consolidant com una eina de treball col·laboratiu i col·lectiu que té la seva màxima expressió en el desenvolupament de la wikipedia. La eina wiki consisteix en una plana virtual per a l'escriptura col·laborativa, en la qual cadascuna de les persones que participa pot anar afegint i canviant els continguts de la plana. [...]
The wiki is getting consolidated as a collaborative work tool that has gained wide diffusion by the development of the wikipedia. It is a virtual page for collective writing of texts. Each of the participants can introduce or change contents in this text. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
2.
8 p, 526.9 KB Adaptació d'un sistema wiki per a la docència universitària dins l'eees / Robles, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Borrell i Viader, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
En aquest pòster es presenten les millores introduïdes en el sistema Wiki utilitzat pel grup d'interès IDES "Wiki" definides dins el marc del projecte "Noves estratègies d'aprenentatge en el marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior: l'ús del wiki" concedit per la UAB. [...]
This poster presents the improvements introduced in the Wiki system used by the "Wiki" Interest Group on Higher Education Innovation. These advances are defined in the project "New learning strategies in the European higher education space: the use of the Wiki", funded by Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
398 p, 4.1 MB Las estrategias colaborativas en el aula y entre docentes : Estudio de Caso de una Universidad Pública Chilena en contexto de frontera / Velásquez Parraguez, Eduardo Alejandro ; Duran-Bellonch, Mar, dir.
Aquest treball investigatiu va tenir com a objectiu analitzar les estratègies per al treball col·laboratiu a l'assignatura de pràctica pedagògica en una Universitat pública de context de frontera. [...]
El presente trabajo investigativo tuvo como objetivo analizar las estrategias para el trabajo colaborativo en la asignatura de práctica pedagógica en una Universidad pública de contexto de frontera. [...]
The objective of this research work was to analyze the strategies for collaborative work in the subject of pedagogical practice in a public university in a border context. This is a study with a qualitative approach with a Case Study design. [...]

2022  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.