visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Treball en grup
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
50
registres trobats en 0.03 segons.
Articles
,
21
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
1
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
4
registres trobats
Documents de recerca
,
16
registres trobats
Materials didàctics
,
8
registres trobats
Articles
21
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
22 p, 782.7 KB
The effect of a teacher-centred and learner-centred approach on students' participation in the English classroom
/
Markina, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Garcia Mollá, Alba
(Codeworks)
In this paper, we addressed the concept of classroom participation and the way it is affected by a traditional teacher-centred (TC) approach and a more innovative learner-centred (LC) approach which uses the principles and strategies of active learning and cooperative learning to engage students in the learning process. [...]
En aquest estudi, hem abordat el concepte de participació a l'aula i com es veu afectada per un enfocament centrat en el docent i un enfocament centrat en l'alumnat que utilitza els principis i estratègies de l'aprenentatge actiu i cooperatiu per a involucrar l'alumnat en el procés d'aprenentatge. [...]
En este estudio, hemos abordado el concepto de participación en el aula y cómo se ve afectada por un enfoque centrado en el docente y un enfoque centrado en el alumnado que utiliza los principios y estrategias del aprendizaje activo y cooperativo para involucrar al alumnado en el proceso de aprendizaje. [...]
Dans cet article, nous avons abordé le concept de participation en classe et comment elle est affecté par une approche centrée sur l'enseignant (TC) et une approche centrée sur l'apprenant (LC) qui utilise les principes et les stratégies d'apprentissage actif et d'apprentissage coopératif pour engager les élèves dans le processus d'apprentissage. [...]
2022 -
10.5565/rev/jtl3.1007
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
,
Vol. 15 Núm. 3 (2022)
, p. e1007 (Articles)
Registre complet
-
2.
11 p, 531.1 KB
Profesionales del futuro : la formación por competencias a través de la co-presentación
/
Graell Martín, Mariona
(Universitat Internacional de Catalunya)
Este artículo presenta una experiencia práctica que permite desarrollar distintas competencias de la asignatura de aprendizaje de las lenguas y lectoescritura III en una sola actividad. En la Universidad Internacional de Catalunya la co-presentación propone a los estudiantes unificar distintos saberes para dar respuesta a un reto específico de materia: presentando, analizando y evaluando un trabajo elaborado por otro equipo de estudiantes. [...]
This article presents a practical experience that allows to develop different competences of the language learning and literacy III subject in a single activity. At the Universitat International de Catalunya, the co-presentation proposes students to unify different knowledge to respond to a specific subject matter challenge: presenting, analyzing and evaluating a work prepared by another team of students. [...]
Aquest article presenta una experiència pràctica que permet desenvolupar diferents competències de l'assignatura d'aprenentatge de les llengües i lectoescriptura III en una sola activitat. A la Universitat Internacional de Catalunya la co-presentació proposa als estudiants unificar diferents sabers per donar resposta a un repte específic de matèria: presentant, analitzant i avaluant un treball elaborat per un altre equip d'estudiants. [...]
2020 -
10.5565/rev/clil.39
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 3 Núm. 1 (2020)
, p. 45-55 (Innovation & Knowledge Transfer)
Registre complet
-
3.
20 p, 1.7 MB
Estudi dels requisits indispensables pel bon funcionament del treball en grup a la universitat
/
Masjuan, Josep Maria
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Elias, Marina
(Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia)
En el present article es procedeix a una revisió de diferents elements relacionats amb el treball en grup que aconsegueixen que aquesta metodologia sigui beneficiosa per l'aprenentatge dels estudiants universitaris. [...]
2017 -
10.1344/TE2017.53.11
Temps d'educació
,
Núm. 53 (2017)
, p. 163-182
Registre complet
-
4.
9 p, 997.8 KB
Los estudiantes de intercambio y el control del problema de polizones en los equipos de trabajo
/
Nicolini, Rosella
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ;
Roig Sabaté, José Luis
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
This study discusses a teaching experience that has been taking place at the School of Economics and Business at Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) since the academic year 2012-2013. We implement a self-evaluation mechanism: students working on group projects are required to deliver a joint declaration in which they asses their individual participation in the accomplishment of the joint task. [...]
La experiencia docente descrita en este estudio se viene llevando a cabo desde el curso académico 2012-2013 en la Facultat d' Economía i Empresa (FEiE) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]
L'experiència docent presentada en aquest estudi es porta realitzant des de el curs acadèmic 2012-2013 a la Facultat d'Economia i Empresa (FEiE) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). S'ha implementat un mecanisme d'autoavaluació per part dels estudiants quan duen a terme treballs en grup: es demana als estudiants la tramesa d'una declaració conjunta on s'indica la participació individual a la realització del treball de grup. [...]
2016 -
10.7203/attic.17.8195
@tic. revista d'innovació educativa
,
Vol. 17 (2016)
, p. 1-9
Registre complet
-
5.
3 p, 122.9 KB
Seminarios didácticos y círculos curriculares
/
Domènech Casal, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este instituto se aprovechan las reuniones del profesorado para aplicar dos dinámicas de formación entre iguales. Son los propios docentes quienes, en los seminarios didácticos, presentan prácticas innovadoras y, en los círculos curriculares, buscan puntos de conexión para emprender proyectos interdisciplinares. [...]
2013
Cuadernos de pedagogía
,
Vol. 431 (2013)
, p. 35-38
Registre complet
-
6.
5 p, 523.4 KB
Lo que no sabemos y lo que ya hacemos
/
Armengou, Maria Elena
(Col·legi L'Estel (Granollers, Catalunya)) ;
Castillo, Josep
(Col·legi Escola Pia de Granollers) ;
Balcells, David Donat
(SES Parets del Vallès II) ;
Martí Oller, Leoncia
(Col·legi L'Estel (Granollers))
;
Mediavilla Díez, Urbano-José
(INS La Roca del Vallès) ;
Pano Ferrer, Olag
(INS La Roca del Vallès) ;
Sanz Silvestre, Jordi
(SES Parets del Vallès II) ;
Vázquez Álvarez, Marta
(Col·legi Nostra Senyora de Montserrat (Parets del Vallès)) ;
Casas Sánchez, Azahara
(INS Marta Mata de Montornès del Vallès) ;
Domènech Casal, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo se narra el enfoque y desarrollo de un taller de formación de profesorado entre iguales alrededor de la evaluación y trabajo por competencias básicas. Los participantes, de siete centros educativos parten del análisis de sus propias actividades de evaluación previas para descubrir qué convierte a una evaluación en competencial y cómo transformar la práctica didáctica en las aulas. [...]
2015
Cuadernos de pedagogía
,
Vol. 461 (2015)
, p. 34-39
Registre complet
-
7.
3 p, 23.7 KB
Técnicas de imprensión en la escuela
/
Vilaplana, E.,
(Enric) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Se explican las incidencias pedagógicas y organizativas del uso de diversas técnicas de impresión. Las técnicas de impresión se convierten en un medio idóneo para divulgar el pensamiento y el trabajo del niño. [...]
1982
Cuadernos de pedagogía
,
Núm. 85 (Enero 1982)
Registre complet
-
8.
3 p, 178.7 KB
Contenidos y formación del profesorado. La Historia a debate
/
Pagès, Joan
(Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
A pesar de haber levantado mucha polvareda, la discusión sobre la enseñanza de la Historia de los últimos meses no ha profundizado en los problemas reales de esta disciplina. El autor, en nombre de la Asociación Universitaria del Profesorado de Didáctica de las Ciencias Sociales, propone algunas medidas para reconducir el debate: tomar como punto de partida el resultado de investigaciones educativas fundamentadas y promover una reforma imaginativa de la formación inicial del profesorado.
1998
Cuadernos de pedagogía
,
Num. 268 (1998)
, p. 82-84
Registre complet
-
9.
3 p, 892.2 KB
Cooperar para triunfar
/
Duran Gisbert, David
1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
2001
Cuadernos de pedagogía
,
Num. 298 (2001)
, p. 73-75
Registre complet
-
10.
4 p, 71.7 KB
Promover la inclusión educativa
/
Duran Gisbert, David,
1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Echeita Sarrionandia, Gerardo
;
Giné, Climent
;
López, Ana Luisa
;
Miquel, Ester
;
Sandoval, Marta
Algunos centros que deciden emprender un proceso de cambio hacia la educación inclusiva se encuentran con algunas dificultades y la falta de guía para llevarlo a cabo. Este artículo nos aproxima a un conjunto de materiales prácticos y adaptables, expresamente diseñados para apoyar a las comunidades educativas.
2003
Cuadernos de pedagogía
,
Num. 325 (2003)
, p. 36-39
Registre complet
-
Articles :
21
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
1
registres trobats
1.
18 p, 598.9 KB
El treball en grup com a mètode docent
/
Masjuan, Josep M.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Elias, Marina
(Universitat de Barcelona) ;
Troiano i Gomà, Helena
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Tot i que diverses titulacions han adoptat diferents graus i versions del treball de grup, des de fa algun temps, sembla clar que la modificació dels mètodes docents associada a Bolonya n'ha estès la seva consideració com a competència a assolir, el seu ús i la seva pràctica a gairebé tots els àmbits de docència universitària. [...]
The teaching and learning Bologna's reform has promoted the use of the working group as a teaching methodology. However, we must consider that different degrees and faculties have implemented diverse versions of this way of organising the learning experience. [...]
2010
CIDUI : Nuevos espacios de calidad en la Educación Superior. un análisis comparado y de tendencias
. Barcelona, Catalunya,
6è
: 2010
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
4
registres trobats
1.
18 p, 184.5 KB
Infraestructura tecnològica i sistemes d'informació [Informe de la Societat de la Informació 2010]
/
Universitat Autònoma de Barcelona
Aquest document descriu, de forma resumida, les actuacions realitzades durant els anys 2009 i 2010 dins l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC), i planteja les principals fites que constituiran el pla d'actuació per l'any 2011 orientat a l'evolució i optimització dels sistemes d'informació i la infraestructura tecnològica de la UAB, així com altres aspectes de caràcter organitzatiu i estratègic.
2010
Registre complet
-
2.
14 p, 178.0 KB
Infraestructura tecnològica i sistemes d'informació [Informe de la Societat de la Informació 2011]
/
Universitat Autònoma de Barcelona
Tenint en compte les actuacions i accions planificades i desenvolupades des del Comissionat de la Societat de la Informació i descrites a l'informe de desembre 2010 a l'Informe Societat de la Informació i a l'informe d'administració electrònica es presenta el següent resum que conté les actuacions realitzades durant l'any 2011 dins l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC), i planteja les principals fites que constituiran el pla d'actuació per l'any 2012 orientat a l'evolució i optimització dels sistemes d'informació i la infraestructura tecnològica de la UAB, així com altres aspectes de caràcter organitzatiu i estratègic. [...]
2011
Registre complet
-
3.
93 p, 3.4 MB
L'estudiantat des d'una perspectiva integral. Una proposta de formació per a desenvolupar un projecte de tutories entre iguals a la Universitat
/
Chancel Valente, Gabriel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ;
Jordana Santiago, Mirentxu
(Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Els canvis que implica l'adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior ens ofereixen la possibilitat d'enriquir la nostra tasca i de reflexionar al voltant de les demandes dels i les estudiants que han gaudit i gaudeixen, durant aquests anys, dels diferents serveis d'assessorament psicopedagògic que ofereix la UAP. [...]
Bellaterra Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2011 (
Reculls
)
Registre complet
-
4.
168 p, 1.3 MB
La tutoria entre iguals en el marc de l'EEES: cinc anys de funcionament del Programa d'Assessors d'Estudiants a la UAB
/
Chancel Valente, Gabriel
;
Jordana Santiago, Mirentxu
;
Pericon Ramon, Roser
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
El Programa d'Assessors d'Estudiants (PAE), es va implementar a la UAB el curs 2002/2003. Des del seu inici s'ha buscat una relació propera, directa i d'interacció entre els estudiants que hi participen. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2007 (
Reculls
)
Registre complet
-
Documents de recerca
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
61 p, 1.1 MB
Co-learning : the effect of group size on the effectiveness and benefits of group work
/
Caparrós Rodríguez, Rosalia
;
Dooly Owenby, Melinda,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
While there is a large body of research which supports the notion that group work facilitates language development, less research exists on the possible hampering effect that group work size might have on student learning. [...]
Tot i haver un ampli ventall de recerca que dona suport a la noció que el treball en grup facilita l'aprenentatge de llengües, hi ha menys recerca sobre el possible efecte advers que el nombre d'integrants d'un grup de treball pot suposar per a la formació de l'alumne. [...]
Si bien existe una gran cantidad de investigaciones que respaldan la noción que el trabajo en grupo facilita el desarrollo del lenguaje, existen menos evidencias científicas sobre el posible efecto obstaculizador que el tamaño del grupo de trabajo puede suponer para el aprendizaje de los alumnos. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
942
]
Registre complet
-
2.
52 p, 1.4 MB
Coteaching in Foreign Language Education (FLE) Contexts : a narrative of a coteaching experience
/
Terès Arcarons, Clara
;
Escobar Urmeneta, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This thesis aims to narrate a coteaching experience in real context during an internship period in a Catalan high-school. This narration exposes how the interns implemented a predesigned TeachingUnit in a ninth-grade classroom as well as its challenges and opportunities encountered in this implementation. [...]
Aquesta tesi té com a objectiu narrar una experiència de codocència viscuda en un context real durant el període de pràctiques en un institut Català. La narració exposa com les estudiants de pràctiques van implementar una unitat didàctica prèviament dissenyada en una classe de quart d'ESO, alhora que mostra els reptes i oportunitats que se'n van derivar. [...]
juny 2020
Registre complet
-
3.
33 p, 485.6 KB
Time for change : technological and soft skills in the EFL class
/
Miras Lima, Alba
;
Dooly Owenby, Melinda
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This master's dissertation analyses the ways in which tasks carried out during an international telecollaborative project helped students develop and improve their competencies in English as a Foreign Language as well as their competencies in technological and "soft" skills. [...]
Este trabajo de fin de máster analiza de qué manera las actividades realizadas durante un proyecto telecolaborativo internacional ayudaron a que los alumnos desarrollaran competencias en inglés como lengua extranjera, habilidades tecnológicas y habilidades blandas. [...]
Juny 2020
Registre complet
-
4.
37 p, 5.1 MB
Epistemics in students' interactions in a collaborative context : a case study
/
Diez Alonso, Alejandra
;
Dooly Owenby, Melinda
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This master's dissertation examines the interaction between four Spanish students during an online conversation with three Swedish teenagers as part of a project in their EFL class. Focusing on the students' participation and what they say from a conversation and interaction analysis perspective, this paper aims to examine the interactants' roles when working collectively in their English class and to observe the epistemic stance and status of the different participants. [...]
Aquest treball de fi de màster examina les interaccions entre quatre estudiants espanyols durant una conversa en línia amb tres estudiants suecs com a part d'un projecte durant la seva classe d'anglès. [...]
Juny 2020
Registre complet
-
5.
49 p, 5.6 MB
How can familiarization with task structure and expectation influence the willingness to communicate (WTC) in L2 in students of 4th of ESO during the task of mock job interviews with their classmates?
/
Chávez Pozo, Josselyn
;
Simon Auberach, Jill, dir.
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This research paper aims to help SLA students enhance their willingness to communicate (WTC), and in order to achieve so, it suggests a change of the teacher's focus. According to the theoretical framework on second language acquisition (SLA) once the student becomes aware of which situational learning technique is better for them, they use this information to ameliorate their communication skills in the L2, and how their teachers react to their progressive learning can have a big influence on their WTC. [...]
Esta investigación tiene como objetivo ayudar a los estudiantes de L2 a incrementar su voluntad de comunicación y que el enfoque de el/la maestro/a cambie para poder conseguirlo. Basándose en el marco teórico de adquisición de una segunda lengua (SLA) una vez los estudiantes qué técnicas de aprendizaje situacional benefician su comprensión de la lengua meta usan esta información para mejorar su destreza comunicativa en la L2, y la reacción que tengan sus maestros/as a su aprendizaje progresivo puede tener una gran influencia su voluntad de comunicación (WTC). [...]
Juny 2020
Registre complet
-
6.
74 p, 2.2 MB
Improving 7th grade students' collaborative skills : exploratory talk in the EFL Classroom
/
Castillo Rebollo, Lidia
;
Simon Auerbach, Jill, dir.
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This paper provides an innovation project which aim is to improve 7th grade students' collaborative skills in the EFL classroom. A wide range of materials and tools have been designed in order to develop learners' interactional abilities when discussing and working in small groups. [...]
El present treball ofereix un projecte d'innovació amb l'objectiu de millorar les habilitats col·laboratives dels estudiants de primer d'ESO a la classe d'anglès com a llengua estrangera. S'ha dissenyat una varietat d'activitats i eines per desenvolupar les capacitats interactives dels estudiants durant els debats i el treball en petits grups. [...]
Juny 2020
Registre complet
-
7.
108 p, 8.0 MB
Developing Classroom Interactional Competence (CIC) : an innovation project to promote group-work and whole class interactional skills in Grade 11 EFL students
/
Ortiz Carrillo, Irene
;
Simon Auerbach, Jill, dir.
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
The objective of this master's dissertation is to present an innovation project in order to develop Classroom Interactional Competence (CIC) in Grade 11 EFL students. According to the students' needs and a literature review based on Classroom Interactional Competence (CIC) models, an action plan to promote CIC has been designed. [...]
Aquest treball de màster té com a objectiu presentar un projecte d'innovació per a desenvolupar la Competència Interactiva Escolar (CIE) dintre de l'aula d'anglès de primer de batxillerat. A partir de les necessitats de l'alumnat i d'una anàlisi literària basada en models de la Competència Interactiva Escolar (CIE), s'ha dissenyat un pla d'acció que promou la CIE. [...]
Juny 2020
Registre complet
-
8.
54 p, 1.4 MB
A Zombie Apocalypse : developmental stages in L2 learners' interactional skills when working in small groups
/
Cervera Rovira, Núria
;
Escobar Urmeneta, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
This paper focuses on learners' talk while doing group work in grade 8 of secondary education in Catalonia. It aims to gain understanding of the interactional strategies deployed by the students as they try to reach an agreement. [...]
Aquest treball es centra en la parla dels estudiants de segon d'ESO a Catalunya mentre duen a terme el treball en grup. L'article intenta entendre millor les estratègies interaccionals utilitzades pels estudiants mentre intenten arribar a un acord. [...]
2020
Registre complet
-
9.
61 p, 1.9 MB
En grup o en equip?. L'escriptura cooperativa a l'aula
/
González Rof, Maria Teresa
;
Femenia Pedrós, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el procés d'escriptura cooperativa d'una llegenda urbana que van fer els estudiants de 2n d'ESO, per tal d'establir quin grau de treball cooperatiu hi va haver. L'objectiu és, un cop analitzades i interpretades les dades obtingudes del procés, i amb les aportacions teòriques més rellevants en l'àmbit de l'aprenentatge cooperatiu com a base, establir millores en la posada en pràctica de l'activitat per augmentar-ne el grau de cooperació entre els estudiants.
2019
Registre complet
-
10.
52 p, 1004.8 KB
Com optimitzar el treball col·laboratiu en un entorn d'aprenentatge per projectes
/
Blasco Paino, Natalia
;
Femenia Pedrós, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el grau de treball col·laboratiu que va tenir lloc durant una seqüència didàctica a uns alumnes de segon d'ESO que consistia en la creació i redacció en grup d'un text narratiu seguint la tipologia de la llegenda urbana. [...]
2019
Registre complet
-
Documents de recerca :
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
8
registres trobats
1.
17 p, 1.3 MB
14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morodo, Andy,
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ion, Georgeta
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Castro Ceacero, Diego
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Mercader, Cristina
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
2.
1 p, 2.7 MB
Biblioteca Universitària de Sabadell. Sales de treball en grup
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Biblioteca Universitària de Sabadell
Infografia que explica les condicions d'ús de les sales de treball en grup de la Biblioteca Universitària de Sabadell.
2022 (
Serveis
) (
Guies de les Biblioteques
) (
Biblioteca Universitària de Sabadell
)
Registre complet
-
3.
1667x4576, 2.0 MB
Resultats de l'enquesta «Reserva sales de treball a la BCT»
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Enquesta realitzada durant el mes de febrer del 2018 als usuaris de les sales de treball en grup de la BCT per conèixer la seva opinió sobre el servei.
2018 (
Guies de les Biblioteques
) (
Biblioteca de Ciència i Tecnologia
)
Registre complet
-
4.
2 p, 505.0 KB
Biblioteca de Ciència i Tecnologia, com reservar les sales de treball
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Biblioteca de Veterinària
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Servei de Biblioteques
Guia per conèixer com fer reserves de les sales de treball en grup de la Biblioteca de Ciència i Tecnologia a través del Catàleg UAB.
2020 (
Serveis
) (
Guies de les Biblioteques
) (
Biblioteca de Ciència i Tecnologia
)
Registre complet
-
5.
1 p, 284.7 KB
Biblioteca de Ciència i Tecnologia, guia d'ús de les sales de treball en grup
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Biblioteca de Ciència i Tecnologia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Servei de Biblioteques
Guia d'ús de les sales de treball en grup: horaris, tipologia de sales i normes de funcionament.
2018 (
Guies de les Biblioteques
) (
Biblioteca de Ciència i Tecnologia
)
Registre complet
-
6.
1 p, 134.0 KB
Condicions generals d'ús i de préstec de les sales de treball en grup i cabines de les biblioteques de la UAB
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Servei de Biblioteques
Condicions generals d'ús i préstec de les sales de treball en grup i cabines.
2024 (
Serveis
)
Registre complet
-
7.
1 p, 128.9 KB
Biblioteca de Veterinària, normes d'ús de les sales de treball en grup
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Biblioteca de Veterinària
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Servei de Biblioteques
Normativa d'ús de les sales de treball en grup: número i tipologia de sales, i normes de funcionament.
2023 (
Guies de les Biblioteques
) (
Biblioteca de Veterinària
)
Registre complet
-
8.
2 p, 247.8 KB
Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General. Normes d'ús de les cabines i sales de treball
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Servei de Biblioteques
Normativa d'ús de les cabines i sales de treball: número i tipologia de cabines, horari, accés, i condicions d'ús.
2023 (
Guies de les Biblioteques
) (
Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
)
3 documents
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.