1.
|
376.3 KB |
Vacances i dies d'esbarjo en l'ESS
/
Ojeda Borch, Júlia ;
Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ;
Griera Llonch, Eudald, dir. ;
Ibars Garcia, Xavier, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
La preocupació vers un sistema que ens colla, un temps que ens estreny i la voluntat de saber d'un nou model per viure porten a una recerca sobre l'oferta de vacances i esbarjo en el nostre dia a dia, contextualitzats dins del paradigma capitalista, així com a la comparació d'aquestes amb les propostes d'esbarjo des de l'Economia Social i Solidària. [...] La preocupación hacia un sistema que nos oprime, un tiempo que nos estrecha y la voluntad de saber de un nuevo modelo para vivir llevan en una investigación sobre la oferta de vacaciones y recreo en nuestro día a día, contextualizados dentro del paradigma capitalista, así como a la comparación de estas con las propuestas de recreo desde la Economía Social y Solidaria. [...] The concern about a system that binds us together, a time that stretches us and the desire to know about a new model for living lead to an investigation into the offer of holidays and recreation in our day-to-day life, contextualised within the capitalist paradigm, as well as comparing these with the recreational proposals from the Social and Solidarity Economy. [...]
2023 Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]
|
|
2.
|
191 p, 2.9 MB |
¿Por qué influyen los influencers de viajes? : estudio comparativo de la influencia que generan los influencers de viajes en las decisiones turísticas de los usuarios españoles y franceses de Instagram
/
Barjuan Cea, Anna ;
Lopes da Silva, Elaine A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'avenç de les tecnologies ha suposat una revolució al món de la comunicació que ha donat lloc al sorgiment de l'influencer. En els darrers anys, cada cop més persones opten per viatjar més i més, i els agrada compartir els seus viatges a través de les xarxes socials. [...] El avance de las tecnologías ha supuesto una revolución en el mundo de la comunicación que ha dado lugar al surgimiento del influencer. En los últimos años, cada vez más personas optan por viajar más y más, y les gusta compartir sus viajes a través de las redes sociales. [...] The advent of technology has caused a revolution in the world of communication that has led to the emergence of the influencer figure. In recent years, more and more people are choosing to travel with increasing frequency, and they like to share their travels through social media. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
47 p, 3.3 MB |
TulliTour : La plataforma de viajes para personas con discapacidad
/
Martínez Teodoro, Vicente ;
Reales, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es basa en la creació y elaboració d'un pla de negoci sobre una plataforma web y les seves xarxes socials, anomenada TulliTour, amb la que es vol mostrar com viatja una persona amb discapacitat d'una forma autònoma y, on es donen consells perquè aquest col·lectiu pugui viatjar d'una forma més segura e independent. Este trabajo se basa en la creación y elaboración de un plan de negocio sobre una plataforma web y sus redes sociales, llamada TulliTour, con la que se quiere contar como viaja una persona con discapacidad de una forma autónoma y, donde se dan consejos para que este colectivo pueda viajar de una forma más segura e independiente. This project is based on the creation and elaboration of a business plan on a web platform and its social networks, called TulliTour, with which you want to tell how a person with a disability travel autonomously and, where advice is given so that this group can travel in a safer and more independent way.
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
4.
|
46 p, 4.5 MB |
La situació del turisme de càmping a la comarca d'Osona : Incidència de la Covid-19
/
Sáez García, Sergi ;
Cànoves, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest treball de fi de grau, s'ha estudiat el concepte de turisme de càmping, analitzant primerament el concepte d'aquest tipus de turisme, la seva història, l'evolució i quin és el paper del càmping a Espanya i Catalunya. [...] En este trabajo de fin de grado, se estudia el concepto de turismo de camping, analizando primeramente el concepto de este tipo de turismo, su historia, la evolución y cual es el papel del camping en España y Catalunya. [...] In this final degree project, the concept of camping tourism is studied, analysing firstly the concept of this type of tourism, its history, evolution and the role of camping in Spain and Catalonia. In addition, the work is located within specific territorial limits, marked by the Osona region, located in the northern part of the province of Barcelona. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]
|
|
5.
|
116 p, 768.8 KB |
Ciutats verdes : sociabilitat i habitabilitat. L'efecte de les intervencions urbanes al Passeig de Sant Joan
/
Navarro Gómez, David ;
Bielsa, Esperança, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest treball final de grau està enfocat en els efectes que han tingut les intervencions de la via pública en el veïnat, concretament en el veïnat del Passeig de Sant Joan. Partint d'un context on la naturalització i pacificació de l'espai urbà està a l'ordre del dia, i ha de conviure juntament amb tot el teixit econòmic d'una ciutat especialitzada en el turisme. El presente trabajo de final de grado está enfocado en los efectos que han tenido las intervenciones de la vía pública en el vecindario, concretamente el vecindario del Passeig de Sant Joan. Partiendo de un contexto donde la naturalización i la pacificación del espacio urbano están en el orden del dia, i tiene que convivir juntamente con todo el tejido económico de una ciudad especializada en el turismo. The present thesis is focused on the effects that have had the interventions of the public road in the neighborhood, specifically the neighborhood of Passeig de Sant Joan. Starting from a context where the naturalization and pacification of the urban space are the order of the day, and has to coexist with all the economic fabric of a city specialized in tourism.
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
6.
|
7.1 MB |
Hiperfrecuentación turística en áreas protegidas y sus zonas de influencia : estudio de caso en Costa Rica
/
Moya Calderón, Michael ;
Belmonte, Jordina, dir. ;
Barriocanal Lozano, Carles, dir. ;
Carrillo Jiménez, Eduardo, dir.
La visitació turística en àrees protegides ha experimentat un creixement constant en les darreres dècades. Per als països que depenen en gran mesura del turisme basat en naturalesa comptar amb altes estadístiques de visitació és sinònim dèxit, raó per la qual moltes vegades els impactes negatius generats pel turisme són minimitzats. [...] La visitación turística en áreas protegidas ha experimentado un crecimiento constante en las últimas décadas. Para los países que dependen en gran medida del turismo basado en naturaleza contar con altas estadísticas de visitación es sinónimo de éxito, razón por la cual muchas veces los impactos negativos generados por el turismo son minimizados. [...] Tourist visitation in protected areas has experienced steady growth in recent decades. For countries that rely heavily on nature-based tourism, having high visitation statistics is synonymous with success, which is why the negative impacts generated by tourism are often minimized. [...]
2022
|
|
7.
|
244 p, 5.4 MB |
La transformación del espacio, el turismo y los problemas urbanos de Mazatlán, México
/
Brito Rodríguez, Marianne Xareny ;
Cànoves, Gemma, dir. ;
Blanco-Romero, Asunción, dir.
Les ciutats turístiques són ens complexos, on s'entreteixeixen històries, necessitats i desitjos de diferent índole. En un escenari ideal podrien convertir-se en un punt de trobada entre aquells que hi viuen, i aquells que la visiten, dins d'un marc que equilibrés els efectes, perquè tots poguessin gaudir dels beneficis produïts per la pròpia activitat turística. [...] Las ciudades turísticas son entes complejos, donde se entretejen historias, necesidades y deseos de distinta índole. En un escenario ideal podrían convertirse en un punto de encuentro entre aquellos que viven en ella, y aquellos que la visitan, dentro de un marco que equilibrara los efectos, para que todos pudieran gozar de los beneficios producidos por la propia actividad turística. [...] Tourist cities are complex entities, where stories, needs and desires of different kinds are interwoven. In an ideal setting, they could become a meeting point between those who live in it, and those who visit it, within a framework that balances the effects, so that everyone could enjoy the benefits produced by the tourism activity itself. [...]
2022
|
|
8.
|
170 p, 4.0 MB |
Impacto del e-Tourism en España y México : estudio comparativo de la aplicación de las TIC en las empresas del sector turístico
/
Martínez Almuina, Laura Lizbeth ;
Llonch i Andreu, Joan, dir.
El turisme és una activitat socioeconòmica rica i variada que impregna la nostra societat global. El turisme digital és el suport digital de l'experiència turística. Aquest suport porta els viatgers a gaudir de diferents tipus d'experiències al llarg del recorregut turístic, podent identificar-se des que neix la inspiració de viatjar, durant l'estada i en tornar al seu origen, generant així una relació de fidelitat després del viatge . [...] El turismo es una actividad socioeconómica rica y variada que impregna nuestra sociedad global. El turismo digital es el soporte digital de la experiencia turística. Dicho soporte lleva a los viajeros a disfrutar de diferentes tipos de experiencias a lo largo de su recorrido turístico, pudiendo identificarse desde que nace la inspiración de viajar, durante la estancia y al regresar a su origen, generando así una relación de fidelidad después del viaje. [...] Tourism is a rich and varied socio-economic activity that permeates our global society. Digital tourism is the digital support of the tourism experience. This support leads travelers to enjoy different types of experiences throughout their tourist journey, being able to identify themselves from the moment the inspiration to travel is born, during the stay and upon returning to their origin, thus generating a relationship of loyalty after the trip. [...]
2022
|
|
9.
|
1072 p, 45.3 MB |
Estrategias de revitalización en la historia actual de Japón : La industria de contenido y sus oportunidades en el branding turístico y museístico
/
Mor Rodríguez, Cristian ;
Martí Escayol, Maria Antònia, dir.
Actualment, les pel·lícules, sèries i animacions s'han convertit en una eina imprescindible per a suportar la càrrega de l'individu a la societat post-contemporània. La cerca d'estímuls que sadollin les necessitats d'oci i entreteniment han influït en múltiples aspectes en la vida de les persones, condicionant les seves accions per mitjà de la inducció d'imatges i valors que han construït la realitat present. [...] En la actualidad, las películas, series y animaciones se han convertido en una herramienta imprescindible para sobrellevar la carga del individuo en la sociedad post-contemporánea. La búsqueda de estímulos que sacien las necesidades de ocio y entretenimiento han influido en múltiples aspectos en la vida de las personas, condicionando sus acciones por medio de la inducción de imágenes y valores que han construido la realidad presente. [...] Currently films, series and animations have become an essential tool for coping with the burden of the individual in post-contemporary society. The search for stimuli to satisfy leisure and entertainment needs has influenced multiple aspects of people's lives, conditioning their actions through the induction of images and values that have constructed the present reality. [...]
2022
|
|
10.
|
19 p, 3.1 MB |
Slow Tourism : el binomi turisme de proximitat i industrial
/
El Briyak Ereddam, Hafsa (Parc de Recerca UAB) ;
Palma, Julia (Parc de Recerca UAB) ;
Vicente i Campos, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural) ;
Sanchez, Anna (Consell Comarcal del Vallès Occidental)
La crisi sorgida per la Pandèmia de la Covid-19, ha provocat canvis socioeconòmics importants, tant en la forma de treballar, com en la formació, en la mobilitat, el consum, el lleure. . . I el sector turístic no n'és excepció. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Parc de Recerca UAB, 2022 (Informe de Vigilància Tecnològica)
|
|