Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 6 registres trobats
Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
7 p, 8.8 MB Desenvolupament d'un entorn gràfic d'un supermercat virtual / Morales Llamas, Alejandro ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Desenvolupament d'un entorn gràfic d'un supermercat virtual, és un software on permetrà a l'usuari realitzar una simulació com si estigués en un supermercat. Aquest projecte parteix de la base d'un altre projecte desenvolupat en el motor gràfic de Unity, realitzat per Elias Kasma Piovani, un antic estudiant de Master de la UAB, on es genera automaticament l'estructura del supermercat amb els seus productes. [...]
Desarrollo de un entorno gráfico de un supermercado, es un software donde permitirá al usuario realizar una simulación como si estuviera en un supermercado. Este proyecto parte de la base de otro proyecto desarrollado en el motor gráfico de Unity, realizado por Elias Kasma Piovani, un antiguo estudiante de Master de la UAB, donde se genera automáticamente la estructura del supermercado con sus productos. [...]
Development of a graphical environment of a virtual supermarket, is a software where it will allow the user to perform a simulation as if he were in a supermarket. This project is the improvement on another project developed in the Unity graphics engine by Elias Kasma Piovani, a former UAB Master's student, where the structure of the supermarket is automatically generated with its products. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
10 p, 761.8 KB Kula World : soporte al razonamiento tridimensional / Rodríguez-Carretero Rodríguez, Jesús ; Gil, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto consiste en diseñar e implementar un videojuego de puzles 3D educativo con el motor gráfico Unity, orientado para niños de primaria y secundaria, y que se centre en la resolución de puzles de manera que los ayude a desarrollar y mejorar su razonamiento tridimensional y orientación. [...]
The project consists of designing and implementing an educational 3D puzle videogame with the Unity graphic engine, focused on primary and high school children and based on the resolution of puzles to help in the development and improvement of the three-dimensional reasoning and orientation. [...]
El projecte consisteix en dissenyar i desenvolupar un videojoc de puzles 3D educatiu amb el motor gràfic Unity, orientat per a nens de primaria i secundària, i que es centri a la resolució de puzles de forma que els ajudi a desenvolupar i millorar el seu raonament tridimensional i orientació. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
9 p, 811.5 KB Geometrik : disseny i implementació d'un videojoc educatiu incorporant Leap Motion / Barcia Goñi, Marta ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en dissenyar i implementar un videojoc 3D educatiu amb el motor Unity, enfocat a nens d'educació primària i que es basi en el reconeixement de figures i formes geomètriques de manera que permeti desenvolupar i millorar la percepció de color i formes. [...]
El proyecto consiste en diseñar e implementar un videojuego 3D educativo con el motor Unity, enfocado a niños de educación primaria y que se base en el reconocimiento de figuras y formas geométricas de forma que permita desarrollar y mejorar la percepción de color y formas. [...]
The project consists of designing and implementing an educational 3D video game with the Unity engine, focused on primary school children and based on the recognition of figures and geometric shapes in a way that allows to develop and improve the perception of colors and shapes. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
12 p, 1.9 MB La ciudad del zombie comilón / Díez García, Juan ; Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La ciudad del zombi comilón es un videojuego Arcade de dos dimensiones que crea una sensación de falso 3D. Para su creación se ha llevado a cabo una metodología Agile. Esto es debido a que para lograr la diversión en un juego se necesita bastante feed-back de jugadores. [...]
La ciudad del zombie comilón is a project based on the development of a two-dimensional arcade video game creating a false 3D feel. In order to carry out this project, a hybrid methodology between Scrum and Agile has been used, this is because for a game to be fun, you need enough feedback from players. [...]
La ciudad del zombi comilón és un videojoc Arcade de dos dimensions que crea una sensació de fals 3D. Per la seva creació s'ha portat a terme una metodologia Agile. Això es degut a que per obtenir la diversió en un joc es necessita bastant feed-back de jugadors. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
11 p, 1.2 MB Dimension Defender / Molero Hoyos, Francisco ; Vázquez Bermúdez, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto consiste en el desarrollo de un videojuego 3D para poder experimentar los diferentes procesos a seguir durante el desarrollo como pueden ser el diseño, la programación, la creación de modelos, etc. [...]
This Project consists on the creation of a 3D videogame in order to experiment the different processes to be followed during the development, such as design, programming, modeling, etc… Therefor it's been used the smallest possible amount of third party material, except music which due to time limitations couldn't be created. [...]
Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'un videojoc 3D per tal de poder experimentar els diferents processos a seguir durant el desenvolupament com poden ser el disseny, la programació, la creació de models, etc. [...]

2016-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
11 p, 2.9 MB Mòdul de visió per computador per a videojoc 3D / Martínez Pérez, David ; Roca i Marvà, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és el desenvolupament d'un mòdul de visió per computador per a un videojoc en 3D multiplataforma però molt enfocat a plataformes mòbils, fent servir les càmeres que disposen avui en dia aquests típus de dispositius. [...]
The aim of this project is to develop a computer vision module for 3D multi-platform game but focused on mobile platforms, using the cameras that nowadays are available in these devices. This project is focused mainly on the development of an artificial intelligence (AI) in a Unity environment, which is able to detection and face tracking in order to bring more realism to the main character of the game. [...]
El objetivo de este proyecto es el desarrollo de un módulo de visión por computador para un videojuego en 3D multiplataforma pero muy enfocado a plataformas móviles, haciendo uso de las cámaras que disponen hoy en día este tipo de dispositivos. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.