Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
20 p, 454.7 KB On Psych Verbs and Optional Clitic Doubling in Catalan and Other Ibero-Romance Languages / Vega Vilanova, Jorge (University of Hamburg)
Although undesired under a theoretical viewpoint, natural languages often show cases of "true" optionality. According to a reformulation of the Interface Hypothesis (Sorace 2006), highly complex constructions are more susceptible to optionality and change. [...]
Tot i ser poc desitjat en la teoria, les llengües naturals presenten sovint casos de «veritable» opcionalitat. Seguint una reformulació de la Hipòtesi de la Interfície (Sorace 2006), les construccions amb major grau de complexitat són susceptibles d'ocasionar opcionalitat i canvi lingüístic. [...]

2022 - 10.5565/rev/catjl.388
Catalan journal of linguistics, Vol. 21 (2022) , p. 27-46 (Articles)  
2.
26 p, 1.4 MB Las construcciones con verbos de afección en ELE : el vacío del enfoque cognitivo en los manuales / Martín-Gascón, Beatriz (Universidad de Córdoba)
Este estudio aborda la problemática que entraña el proceso de enseñanza-aprendizaje de las emociones en las construcciones inversas con verbos psicológicos (p. ej. me gusta) en el aula de Español Lengua Extranjera (ELE). [...]
This study addresses the issue of the teaching-learning process of emotions with reverse psych-verb constructions (e. g. , me gusta 'that pleases me') in the Spanish as a Foreign Language (ELE in the native language acronym) classroom. [...]
Aquest estudi aborda la problemàtica que comporta el procés d'ensenyament-aprenentatge de les emocions en les construccions inverses amb verbs psicològics (p. ex. me gusta) a l'aula d'Espanyol Llengua Estrangera (ELE). [...]
Cette étude aborde la problématique du processus d'enseignement-apprentissage des émotions avec les constructions inversées qui ont un verbe psychologique (p. ex. me gusta 'ça me plaît') dans la classe d'espagnol langue étrangère (ELE dans l'acronyme de la langue maternelle). [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.1015
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 1 (2021) , p. e1015  
3.
14 p, 759.8 KB Les propietats d''agradar' : estructura temàtica i comportament sintàctic / Rigau, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
En el marc de la teoria lingüística generativa, els anomenats verbs psicològics han estat tractats per diversos autors. Ruwet(1972) va estudiar detalladament aquests verbs en francès i, més recentment i en el marc de la teoria dels principis i paràmetres, Belleti-Rizzi (1987) han presentat un important estudi sobre aquesta mena de verbs en italià. [...]
1990
Caplletra, Núm. 8 (1990) , p. 7-20  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.