Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
5 p, 166.2 KB Reseña de tesis. Marketing viral : claves creativas de la viralidad publicitaria / Sivera-Bello, Sílvia
¿Existen claves creativas comunes en los vídeos publicitarios virales que constituyan un detonante para su difusión entre los usuarios de las redes sociales digitales? Para responder esta pregunta medular de la tesis doctoral, se propuso un constructo analítico que triangulara los siguientes indicadores: drivers creativos, cepas virales y ambigüedad de los contenidos. [...]
Have viral advertising videos some creative keys in common which constitute a trigger for dissemination among users of online social networks? To answer this central question, the doctoral dissertation proposes an analytical construct that triangulates the following indicators: creative drivers, viral strains and ambiguity of the content. [...]

2015 - 10.7238/a.v0i0.2830
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Thesis (2015) , p. 1-5  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
43 p, 2.1 MB El WOM com a eina de comunicació per a impulsar les vendes : cas focalitzat en les cremes antiage / González Mascaraque, Tatiana ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El WOM és actualment una eina incipient que comença a desenvolupar-se dins d'un pla de marketing, no obstant això, moltes marques continuen sent escèptiques al WOM i continuen apostant per mitjans i vies convencionals. [...]
El WOM es actualmente una herramienta incipiente que empieza a desarrollarse en un plan de marketing, sin embargo muchas marcas siguen siendo escépticas al WOM y continúan apostando por medios y vías convencionales. [...]
WOM is nowadays an emerging tool that begins to develop a marketing plan, however many brands remain skeptical and are continuing doing campaigns in conventional media. In this study we define and interpret Word of Mouth as a viable media to include in whatever communication plan.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.