Resultats globals: 10 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 8 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
9 p, 147.4 KB La comunicación educativa profesor-alumnado en una sesión de chat / Gutiérrez Santiuste, Elba
La utilización del chat como herramienta didáctica requiere del conocimiento por parte del profesorado de diversos aspectos que influyen directamente en su eficacia: en primera instancia, analizamos las habilidades que debe poseer el profesorado para conseguir la aceptación por parte del alumnado. [...]
The utilization of the chat as an educational tool requires the knowledge acquirement by the faculty of different aspects which directly influence its effective-ness. Firstly, we analyze the faculty required skills to obtain the students accep-tance. [...]

2010
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 18 (2010) , p. 1-9  
2.
5 p, 46.6 KB Distintas formas de intervenir en la distancia y en el eLearning : los modelos de calidad / Zapata Ros, Miguel (Universidad de Alcalá)
Se considera que no debe de existir ni una brecha entre los objetivos propuestos en la formación continua y el aprendizaje adquirido. Como que con la secuenciación de los contenidos se mejoran los aprendizajes; debemos de apoyarnos en esas ayudas pedagógicas "ad hoc", que van implicando el alumno y se generan unas continuas interactividades entre el docente y el discente y de grupos de estudiantes entre si en plazos breves, tipo feedback, que expliciten claramente los resultados que se van alcanzando gradualmente. [...]
2006
Didáctica, innovación y multimedia, N. 7 (2006) p. 0-0  

Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
15 p, 1.4 MB Chain of Favours App / Trujillo Ramos, Joel ; Bolta Torrell, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto consiste en el desarrollo de una aplicación móvil para dispositivos Android inspirada en el aclamado film Cadena de Favores. Así pues, siguiendo la filosofía de la película, esta aplicación incentiva la colaboración entre usuarios de forma recíproca, produciendo que un usuario puede solicitar a cambio de puntos el cumplimiento de un determinado favor en el muro de la app. [...]
This project consists of the development of a mobile application for Android devices inspired by the acclaimed film Pay It Forward. So, following the philosophy of the movie, this application encourages collaboration between users in a reciprocal way, so that a user can request in exchange for points the fulfillment of a certain favor on the wall of the app. [...]
Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'una aplicació mòbil per a dispositius Android inspirada en l'aclamat film Cadena de Favors. Així doncs, seguint la filosofia de la pel·lícula, aquesta aplicació incentiva la col·laboració entre usuaris de manera recíproca, produint que un usuari pot sol·licitar a canvi de punts el compliment d'un determinat favor al mur de l'app. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
55 p, 1.7 MB Les interaccions que es poden produir a les xarxes socials com a delicte de trencament de condemna : especial consideració en l'àmbit de la violència de gènere / Font Palou, Ariadna ; Rodriguez Puerta, Ma. José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Hi ha consens entre els diferents òrgans jurisdiccionals al respecte de considerar que les xarxes socials han esdevingut un mitjà de comunicació més per a la nostra societat i, en conseqüència, també és un mitjà a través del qual és possible la comissió d'un delicte com pot ser el de trencament de condemna, quan la pena accessòria o mesura cautelar imposada consisteixen en una prohibició de comunicació i/o aproximació, sobretot en l'àmbit de la violència de gènere, entre d'altres il·lícits penals. [...]
2022
Grau en Dret [949]  
3.
14 p, 1.2 MB Sistema de Micro-aprenentatge basat en Telegram : Xatbot per resoldre dubtes freqüents / Rodriguez Rodriguez, Jose Miguel ; Benavente i Vidal, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest document forma part d'un Treball de Final de Grau. S'hi exposen els resultats del desenvolupament d'un Bot de Telegram enfocat a la resolució dels dubtes dels estudiants sobre el funcionament i/o material impartit a les assignatures que cursen. [...]
This document is part of a Final Degree Project. In it, the results of the development of a Telegram Bot focused on solving student doubts about the operation and/or material taught in the subjects they take are exposed. [...]
Este documento forma parte de un Trabajo de Final de Grado. Se exponen los resultados del desarrollo de un Bot de Telegram enfocado a la resolución de las dudas de los estudiantes sobre el funcionamiento y/o material impartido en las asignaturas que cursan. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
14 p, 895.1 KB TuCanguratge / Sarabia Reyes, Arnau ; Sánchez Ramos, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Per el projecte final de grau s'ha realitzat un projecte que consisteix en una web, amb l'objectiu de ser intermediària entre usuaris que necessitin un cangur, i un usuari que vulgui ser cangur. Per tant, l'aplicació web, a partir de l'utilització de tecnologies punteres, pretén crear una comunitat d'usuaris, per poder satisfer totes les necessitats derivades del procés de canguratge sense sortir de l'aplicació. [...]
For the TFG, a project has been carried out that consists of a website, with the aim of being an intermediary between users who need a babysitter, and a user who wants to be a babysitter. Therefore, the web application, based on the use of cutting-edge technologies, aims to create a community of users, in order to meet all the needs arising from the babysitting process without leaving the application. [...]
Para el proyecto final de grado se ha realizado un proyecto que consiste en una web, con el objetivo de ser intermediaria entre usuarios que necesiten un canguro, y un usuario que quiera ser canguro. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
452.6 KB Academic Video Conference for students / Fernández López, José ; Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte intenta resoldre la problemàtica actual en el món de l'educació, que ha estat causada per la pandèmia de la Covid-19. Aquest projecte consisteix a realitzar un prototip d'aplicatiu per a intentar millorar la comunicació i la participació en les classes en línia, que actualment, són la norma. [...]
This project tries to solve the current problem in the world of education, which has been given by the Covid-19 pandemic. This project consists of making an application prototype to try to improve communication and participation in online classes, which are currently the norm. [...]
Este proyecto intenta resolver la problemática actual en el mundo de la educación, que ha sido causada por la pandemia de la Covid-19. Este proyecto consiste a realizar un prototipo de aplicativo para intentar mejorar la comunicación y la participación en las clases en línea, que actualmente, son la norma. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
2.7 MB Academic Video Conference : Prototipo de plataforma de videoconferencias con módulo de ejercicios integrado / Torres, Sergio Maximiliano ; Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El acontecimiento del COVID-19 ha obligado a las organizaciones educativas a impartir sus actividades lectivas de forma excepcional a través de medios virtuales como plataformas de videollamadas, limitando el nivel de seguimiento e interacción con los alumnos durante la clase y dependiendo de herramientas complementarias y descentralizadas. [...]
The COVID-19 pandemic has forced educational organizations to impart their academic activities exceptionally through virtual means such as video calling platforms, restricting the level of monitoring and interaction with students during their classes and depending on complementary and decentralized tools. [...]
L'esdeveniment de la COVID-19 ha obligat les organitzacions educatives a impartir les seves activitats lectives de forma excepcional a través de mitjans virtuals com plataformes de videotrucades, limitant el nivell de seguiment i interacció amb els alumnes durant la classe i depenent d'eines complementàries i descentralitzades. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
11 p, 412.2 KB Unichat : aplicación de chat para universidades / Gómez Nogués, Pol ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A día de hoy, las aplicaciones web son una herramienta fundamental para ofrecer un servicio online. Paralelamente, ha aumentado la demanda de los usuarios para poder comunicarse entre sí utilizando dichos servicios. [...]
Today, web applications are a fundamental tools to offer a service. The demand of users to be able to communicate with each other using these services has increased. Due to this, many paradigms have been designed to resolve these situations, considering the specific purpose to be achieved for each organization. [...]
Avui dia, les aplicacions web són una eina fonamental per a oferir un servei online. Paral·lelament, ha augmentat la demanda dels usuaris per a poder comunicar-se entre si utilitzant aquests serveis. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
10 p, 1.2 MB Desarrollo de un chat en el ámbito educacional sobre redes DTN / Valverde Domínguez, Miguel Ángel ; Navarro-Arribas, Guillermo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el mundo actual es una realidad que existe una dependencia a estar siempre conectados a través de Internet en todo momento y en cualquier lugar, pero esto muchas veces no es posible. Ya sea por la situación geográfica o por otros motivos, no siempre se puede estar conectado a Internet, aquí es donde entran en juego las redes tolerantes a cortes e interrupciones. [...]
Nowadays, it's a reality that there is a dependency of being connected to internet everywhere and at all times, but this is not always possible. Geographical position is only one reason among many. When we cannot connect to the internet we can use the Delay-Tolerant networking(DTN). [...]
Al món actual és una realitat que existeix una dependència a estar sempre connectats a través d'Internet a tot moment i en qualsevol lloc, però això moltes vegades no és possible. Al món actual és una realitat que existeix una dependència a estar sempre connectats a través d'Internet a tot moment i en qualsevol lloc, però això moltes vegades no és possible. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.