Resultados globales: 9 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 6 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
16 p, 929.6 KB La comunicación institucional y de servicios. Las páginas web municipales de las capitales de provincia españolas / Rodríguez, Mª del Mar ; Marauri Castillo, Iñigo ; Pérez, Jesús A.
El papel protagonista que ha adquirido la informática en estos últimos años obliga a los diferentes agentes e instituciones que conforman nuestra sociedad a adecuarse a los nuevos tiempos. Entre las administraciones públicas destaca el proceso de modernización y adaptación iniciado por las instituciones locales más próximas a los ciudadanos: los ayuntamientos. [...]
Computing has taken the chief role in the society during recent years and has compelled the diferent institutions that shape our society to adapt to the new situation. In the area of public Administration is notable the modernization and adaptation process started by the local institutions which are closer to the citizens: the city councils. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 33 (2006) p. 63-78  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 1 registros  
1.
15 p, 701.4 KB L'administració-e, projecte de projectes: l'experiència a la UAB / Borfo i Bach, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Gestió de la Informació i de la Documentació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2012
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 6a : 2012  

Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
14 p, 178.0 KB Infraestructura tecnològica i sistemes d'informació [Informe de la Societat de la Informació 2011] / Universitat Autònoma de Barcelona
Tenint en compte les actuacions i accions planificades i desenvolupades des del Comissionat de la Societat de la Informació i descrites a l'informe de desembre 2010 a l'Informe Societat de la Informació i a l'informe d'administració electrònica es presenta el següent resum que conté les actuacions realitzades durant l'any 2011 dins l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC), i planteja les principals fites que constituiran el pla d'actuació per l'any 2012 orientat a l'evolució i optimització dels sistemes d'informació i la infraestructura tecnològica de la UAB, així com altres aspectes de caràcter organitzatiu i estratègic. [...]
2011  

Documentos de investigación Encontrados 6 registros  
1.
133 p, 3.3 MB La transformació digital de les eleccions universitàries i l'ús del vot electrònic en temps de pandèmia (2020-2022) / Cañellas Terradellas, Núria ; Munuera, Jaime, dir. ; Reniu, Josep Maria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
En aquest TFM l'autora analitza, valent-se de les observacions fetes en el mapa universitari autonòmic i estatal, com en temps de pandèmia s'implanta el sistema de vot electrònic com al nou canal que substitueix el vot presencial a l'urna i de retruc es constata una oportunitat per accelerar la implementació de l'administració electrònica i la connexió d'aquesta amb els diferents mòduls del sistema de gestió documental. [...]
En este TFM la autora analiza, partiendo de las observaciones realizadas en el mapa universitario autonómico y estatal, como en tiempo de pandemia se implanta el sistema de voto electrónico como nuevo canal que sustituye el voto presencial en la urna y al mismo tiempo se aprecia una oportunidad para acelerar la implementación de la administración electrónica y la conexión de esta con los diferentes módulos del sistema de gestión documental. [...]
The author of the TFM, using the observations made in the regional and state university map, analyzes how in times of pandemic the electronic voting system is implemented as the new channel that replaces face-to-face voting at the ballot box and indirectly there is an opportunity to accelerate the implementation of electronic administration and its connection with the different modules of the record management system. [...]

2022
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
2.
120 p, 2.0 MB Requeriments arxivístics i de gestió documental en la contractació de serveis TIC de l'administració pública : eina per al seu desenvolupament i aplicació / Corredera Anera, Yolanda ; Cardellach Giménez, Teresa, dir. ; Rabionet, Janssen, Raül, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
La irrupció de les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) en la societat actual defineixen les funcions de l'Administració pública que ha de millorar el seu nivell tècnic i la seva capacitat de gestió de la informació per l'increment de les dades que es generen. [...]
La irrupción de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) en la sociedad actual define las funciones de la Administración pública que tiene que mejorar su nivel técnico y su capacidad de gestión de la información por el aumento de los datos que se generan. [...]
The irruption of information and communication technologies (ICT) in today's society defines the functions of the public Administration which has to improve its technical level and its capacity for information management due to the increase in the data generated. [...]

2020
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
3.
101 p, 2.2 MB El Registre General d'entrada i sortida de documents. Estudi d'un cas : El Registre General de l'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda / Munté van Enkhuizen, Karen ; Soler Jiménez, Joan, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
El treball de recerca del Màster en Arxivística i Gestió de Documents de l'ESAGED (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents) ha consistit en l'estudi i l'avaluació del registre general d'entrades i sortides de documents de l'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda, en fase de producció. [...]
El trabajo de investigación del Máster en Archivística y Gestión de Documentos de l'ESAGED (Escuela Superior de Archivística i Gestión de Documentos) ha consistido en el estudio y la evaluación del registro general de entradas y salidas de documentos del Ayuntamiento de Santa Perpètua de Mogoda, en fase de producción. [...]
This research project for de Master's Degree in Archival Science and Records Management from the Graduate School o Archival Science and Records Management (ESAGED) consisted of studying and assessing the General Register of Record Entry and Exit o Santa Perpètua de Mogoda Town Council, currently in the production phase. [...]

Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2014
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
4.
109 p, 2.7 MB Aspectes jurídics de la prestació de serveis públics emprant computació al Cloud / Alamillo Domingo, Ignacio (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca en Governança del Risc) ; Urios Aparisi, Xavier (Generalitat de Catalunya. Departament de Governació i Relacions Institucionals)
L'administració electrònica s'ha convertit en una de les àrees de recerca i aplicació més importants en l'àmbit del Dret Administratiu, tant des de la perspectiva de la millor organització dels recursos de les administracions públiques com des de la perspectiva de l'increment de l'eficiència i de l'eficàcia en l'acció pública; espai de recerca que s'ha ampliat progressivament amb l'aparició de les actuacions de reutilització de la informació del sector públic, especialment en l'àmbit de l'anomenat "govern obert" i dels nous models de virtualització de la computació, sota el paradigma del Cloud (núvol). [...]
Escola d'Administració Pública de Catalunya 2012 (Treballs de recerca 2011-2012 (Escola d'Administració Pública de Catalunya))  
5.
231 p, 1.6 MB Las Políticas de firma electrónica en la administración electrónica / Alamillo Domingo, Ignacio ; Moles i Plaza, Ramon-Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Aquest treball analitza el contingut de la norma tècnica d'interoperabilitat de política de signatura electrònica i de certificats de l'Administració, que desplega el reial decret 4/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional d'Interoperabilitat en l'àmbit de l'Administració electrònica, així com d'altres normes directament relacionades, com la referida a document electrònic o als estàndards d'ús per part de les Administracions en el procediment administratiu electrònic.
2012  
6.
91 p, 2.6 MB Adobe Forms / Domènech Moreno, Laura ; Franco Puntes, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La tramitació de les Ajudes i Subvencions es considera un dels procediments claus sobre els quals s'ha d'implementar iniciatives d'Administració Electrònica i d'optimització de la gestió. L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un pilot amb la tecnologia Adobe Forms que implementi el servei de Formularis Electrònics.
La tramitación de Ayudas y Subvenciones se considera uno de los procedimientos claves para implementar iniciativas de Administración Electrónica y de optimización de la gestión. El objetivo de este proyecto es desarrollar un piloto con la tecnología Adobe Forms que implemente el servicio de Formularios Electrónicos.

2011
Diplomat en Informàtica, especialista de Gestió [32]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.