Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
21 p, 123.2 KB La formación inicial, ¿puerta de entrada al desarrollo profesional? / Montero, Lourdes (Universidade de Santiago de Compostela)
Este trabajo trata de poner de manifiesto la pertinencia y relevancia de la formación inicial del profesorado como irrenunciable puerta de entrada para el desarrollo profesional del mismo, examinando las implicaciones y consecuencias resultantes de la adopción de este punto de vista. [...]
Aquest treball intenta posar de manifest la pertinença i rellevància de la formació inicial del professorat com a porta d'entrada irrenunciable pel desenvolupament professional del mateixa, examinant les implicacions i conseqüències resultants de l'adopció d'aquest punt de vista. [...]
This work tries to make clear the relevance and significance of initial teacher education as a very outstanding open door to professional development of teachers, inquiring resultant implications and consequences which derive from accepting this point of view. [...]

2002 - 10.5565/rev/educar.796
Educar, N. 30 (2002) , p. 69-89  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
53 p, 1.7 MB Come learning : emprenedoria i educació / Fuentes Silva, Belén ; Armengol Asparó, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball de fi de grau Come Learning ha estat un procés de creació d'una empresa creada a través de la vivència de les practiques universitàries. Com es podrà veure al llarg del treball, pretén combinar elements teòrics cursats en el grau de Pedagogia amb altres corresponents a un pla d'empresa, com poden ser el pla de màrqueting, el pla financer o el pla juridicofiscal, entre els més significatius. [...]
2015
Grau en Pedagogia [825]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.