Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
9 p, 371.0 KB Simulación mediante ordenador de movimientos bidimensionales en medios resistentes / Martínez-Jiménez, P. ; León Álvarez, J. ; Pontes Pedrajas, Alfonso
We have accomplished a simulation program of mechanics; it is developed in laboratory practice by students in their first years of physics studies ata University level. Its aim is a better understanding of the influence of the variable forces of friction in bidimensional movements. [...]
1994 - 10.5565/rev/ensciencias.4481
Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 1 (1994) p. 30-38  
2.
10 p, 563.3 KB La crítica en la enseñanza de las ciencias : constructivismo y contradicción / Laburu, C. E (Universidade Estadual de Londrina)
In this study we try to justify the importance of considering in science teaching that facet of critical thinking that is based on the idea of comparing the evidence with the prevision. Together with critical thinking, the most general and fundamental condition of coherent thinking must prevail. [...]
1996 - 10.5565/rev/ensciencias.4243
Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 1 (1996) p. 93-101  
3.
13 p, 84.0 KB J. Elliott's Influence in the International Educational Field : the Spanish Case / Sáez Brezmes, María José (Universidad de Valladolid. Facultad de Educación)
The paper begins with a personal acknowledgement of when and how the work of J. Elliott influenced the author during the post-graduate studies in Spain and in the U. K and in the courses that author participated in together with J. [...]
L'article comença amb el reconeixement de quan i com el treball de J. Elliott va influir en l'autora durant uns estudis de postgrau que van tenir lloc a Espanya i al Regne Unit, així com en els cursos en què l'autora va participar al costat de J. [...]
El artículo empieza con el reconocimiento de cuándo y cómo el trabajo de J. Elliott influyó en la autora durante unos estudios de posgrado que tuvieron lugar en España y en el Reino Unido, así como en los cursos en los que la autora participó junto a J. [...]

2004 - 10.5565/rev/educar.249
Educar, N. 34 (2004) , p. 159-171  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
55 p, 767.2 KB Analysing Students' Perspectives on a Collaborative Class Diary : A Universal Design for Learning Approach / Furriols Vilardell, Maria ; Dooly Owenby, Melinda, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation aims at testing the use of a tool which was specially designed for this study but that can be used in a wide range of learning contexts: the collaborative class diary. The collaborative class diary is a space for learners and teachers to write down important information and new ideas at the end of each lesson using Google Jamboard. [...]
L'objectiu d'aquest treball de fi de màster és avaluar una eina especialment dissenyada per aquest estudi però que es pot emprar en nombrosos contextos educatius: el diari d'aula col·laboratiu. El diari d'aula col·laboratiu és un espai compartit per professors i alumnes on s'anota informació rellevant al final de cada classe a través de la plataforma Google Jamboard. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
2.
52 p, 843.8 KB Language Learning Strategies : facilitating vocabulary learning through Strategy-Based Instruction / Salvadores Santiago, Susana ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present paper argues that language learning strategies facilitate the learning of a second language and provide learners with the necessary tools to help them attain language proficiency. It aims at exploring vocabulary learning strategies and their applicability by reviewing the existing literature on the field. [...]
La dissertació defensa que les estratègies d'aprenentatge faciliten l'assimilació d'un idioma i proveeixen als alumnes de les eines necessàries per ajudar-los a aconseguir certa competència lingüística. [...]
La disertación defiende que las estrategias de aprendizaje facilitan la asimilación de un idioma y proveen a los alumnos/as de las herramientas necesarias para ayudarles a lograr cierta competencia lingüística. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.