Resultats globals: 33 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 26 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Articles 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
13 p, 2.8 MB Experiences of patients with chronic low back pain plus comorbid depressive symptoms in a videoconference group acceptance and commitment therapy or behavioral activation treatment for depression : a qualitative study / Sanabria-Mazo, Juan P (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Colomer-Carbonell, Ariadna (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Gandara-Urrutia, Natalia (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Pérez-Sutil, Juan M (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Noboa-Rocamora, Georgina (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Fernández-Vázquez, Óscar (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Val-Mariano, Gabriella (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Fontana-McNally, Marta (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Cardona-Ros, Gemma (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; McCracken, Lance M (Uppsala Universitet) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Luciano, Juan V (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
PURPOSE: To explore the experiences of patients with chronic low back pain (CLBP) plus comorbid depressive symptoms who received a remote synchronous videoconference group form of Acceptance and Commitment Therapy (ACT) or Behavioral Activation Treatment for Depression (BATD). [...]
2023 - 10.1080/09638288.2023.2298265
Disability and Rehabilitation  
2.
20 p, 526.1 KB Historia de una transgresión institucionalizada : la literatura e historia serbias a partir de la caída del muro de Berlín / Palibrk, Ivana (Universidad Complutense de Madrid)
La historia de la literatura serbia contemporánea no se desarrolla simplemente a partir de la historia nacional, sino que reconfigura esta y establece un diálogo con su pasado y con su presente. En este sentido, debe considerarse como una compleja semiosfera cuyo centro parte de un proceso de debates estéticos entre mímesis y virtuosas técnicas experimentales. [...]
La història de la literatura sèrbia contemporània no es desenvolupa simplement a partir de la història nacional, sinó que la reconfigura i estableix un diàleg amb el seu passat i amb el seu present. [...]
The history of contemporary Serbian literature does not simply develop from national history, but rather reconfigures it and establishes a dialogue with its past and its present. In this sense, it should be considered as a complex semiosphere whose center starts from a process of aesthetic debates between mimesis and virtuous experimental techniques. [...]

2023 - 10.5565/rev/tdevorado.207
Tiempo devorado, Vol. 8 Núm. 2 (2023) , p. 50-69 (Articles)  
3.
9 p, 516.1 KB Millora de competències personals i prosocials a través de projectes d'Aprenentatge i Servei. Projectes de compromís social realitzats entre alumnes del Grau d'Educació Infantil i les escoles / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquesta recerca mostra els resultats sobre la percepció de les competències personals i pro-socials de 575 estudiants d'educació Infantil i primària fent el pràcticum, a través d'un qüestionari. [...]
This research shows the results of the students' perception of their personal and pro-social competences development. 575 Early Childhood and Primary Education students used a questionnaire to evaluate their competences. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 3 (2016)  
4.
7 p, 94.0 KB Reflexions per als nous temps : les persones i els aprenentatges / López, Kiko (Universitat de les Illes Balears)
Ens trobam en un moment històric per a la nostra societat, que esdevé també com a ocasió immillorable per a reivindicar l'aportació de l'escola al benestar de les persones que hi convivim. El tractament dels aspectes rellevants que defineixen la realitat que experimentam és una de les ocupacions dels debats interns al centre. [...]
2022
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 40 (2022) (Col·laboracions)  
5.
18 p, 379.7 KB Eficacia de los modelos inmersivos de comunicación y estructura de la información vinculados al compromiso social : estudio de caso de AJ Contrast / Rodríguez-Fidalgo, Mª Isabel (Universidad de Salamanca) ; Paíno-Ambrosio, Adriana (Universidad de Salamanca)
Los mecanismos que hacen posible la narración inmersiva se convierten en el centro de atención de este estudio. Partiendo de los modelos inmersivos de comunicación y estructura de la información, que plantean una reformulación de los parámetros clásicos comunicativos, se analiza su aplicación a los proyectos desarrollados por el laboratorio de innovación Al Jazeera Contrast, que desde hace años está apostando fuertemente por la utilización de dichas tecnologías dentro del campo del periodismo inmersivo. [...]
Els mecanismes que fan possible la narració immersiva són el centre d'atenció d'aquest estudi. Partint dels models immersius de comunicació i estructura de la informació, que plantegen una reformulació dels paràmetres clàssics comunicatius, s'analitza la seva aplicació als projectes desenvolupats pel laboratori d'innovació Al Jazeera Contrast, que des de fa anys aposta fortament per la utilització d'aquestes tecnologies dins del camp del periodisme immersiu. [...]
The mechanisms that make immersive storytelling possible are the focus of this study. Based on immersive models of communication and information structure, which propose a reformulation of traditional communicative parameters, we analyse their application to projects developed by the innovation laboratory Al Jazeera Contrast, which for years has been strongly committed to the use of these technologies in the field of immersive journalism. [...]
Anàlisi is a science journal published by the Journalism and Communication Sciences Department of the Autonomous University of Barcelona (UAB). The journal has been published by the UAB Journalism Department since 1980. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3450
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 66 (2022) , p. 63-80 (Articles)  
6.
20 p, 300.5 KB Gestión de las redes sociales en las campañas electorales españolas en 2019 / Gonzálvez Vallés, Juan Enrique (Universidad Complutense de Madrid) ; Barrientos Báez, Almudena (Universidad Complutense de Madrid) ; Caldevilla Domínguez, David (Universidad Complutense de Madrid)
El objeto de estudio de este trabajo es el análisis de la estrategia de comunicación que llevan a cabo los partidos políticos españoles durante las distintas convocatorias electorales en el año 2019 en las redes sociales. [...]
L'objecte d'estudi d'aquest treball és l'anàlisi de l'estratègia de comunicació que van fer els partits polítics espanyols durant les diferents convocatòries electorals l'any 2019 a les xarxes socials. [...]
This work analyses the communication strategies on social networks by Spanish political parties during the various elections of 2019. It analyses in detail their activity, their ability to generate a feeling of belonging and the different forms of interaction of these formations, and the most successful formats. [...]

2021 - 10.5565/rev/analisi.3347
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 65 (2021) , p. 67-86 (Articles)  
7.
19 p, 204.5 KB Estudio sobre compromiso y expectativas de autoeficacia académica en estudiantes universitarios de grado / Álvarez-Pérez, Pedro Ricardo (Universidad de La Laguna) ; López-Aguilar, David (Universidad de La Laguna) ; Garcés-Delgado, Yaritza (Universidad de La Laguna)
El análisis de las expectativas académicas y del nivel de compromiso hacia el grado que cursa el alumnado universitario permite conocer hasta qué punto es capaz de realizar una autoevaluación, generalmente subjetiva, sobre la probabilidad de lograr buenos resultados en sus estudios. [...]
L'anàlisi de les expectatives acadèmiques i del nivell de compromís vers el grau que cursa l'alumnat universitari permet conèixer fins a quin punt és capaç de realitzar una autoavaluació, generalment subjectiva, sobre la probabilitat d'aconseguir bons resultats en els seus estudis. [...]
The analysis of academic expectations and level of commitment to the study program allows us to determine to what extent university students are capable of carrying out generally subjective self-assessments of the probability of achieving good academic outcomes. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1316
Educar, Vol. 57 Núm. 2 (2021) , p. 481-499 (Temas de investigación)  
8.
14 p, 503.5 KB La recerca en aprenentatge de llengües i les percepcions sobre les pràctiques didàctiques a l'aula : el cas de l'ensenyament dels passats en català com a llengua addicional / Comajoan-Colomé, Llorenç (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)
Aquest article té un doble objectiu. D'una banda, fa un repàs a la relació complexa que hi ha hagut entre la recerca en l'ensenyament-aprenentatge de llengües addicionals a persones adultes i les pràctiques a l'aula. [...]
This article has a dual purpose. On the one hand, it reviews the complex relationship between research into the teaching and learning of additional languages to adults and classroom practice. The different positions that have existed around the current debate and trends are presented. [...]
Este artículo tiene un doble objetivo. Por un lado, se hace un repaso a la relación compleja que ha habido entre la investigación en la enseñanza-aprendizaje de lenguas adicionales a personas adultas y las prácticas en el aula. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.68
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 2 (2021) , p. 7-20 (Investigació i qüestions teòriques)  
9.
7 p, 599.5 KB Què li passa a la terra : un projecte d'escola sobre l'emergència climàtica / Escola Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
En el present article es presenta un resúm del treball duta a terme durant el curs 2018-2019 a l'Escola Bellaterra. Des del curs 2001-2002, l'Escoleta, en el marc de la Xarxa d'escoles UNESCO, ha integrat, dins la seva programació de curs, diversos projectes. [...]
This article presents a summary of the work carried out during the 2018-2019 academic course at the Bellaterra School (La Escoleta). Since the 2001-2002 academic course La Escoleta, within the framework of the UNESCO School Network, has integrated several projects into its course activities. [...]
En el presente artículo se presenta un resumen del trabajo que se ha llevado a cabo durante el curso 2018 -2019 en la escuela Bellaterra. Des del curso 2001 - 2002, la Escoleta, en el marco de la red de escuelas UNESCO, ha integrado, dentro de su programación de curso, distintos proyectos. [...]

2021 - 10.5565/rev/ciencies.441
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 42 (2021) , p. 2-8 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
10.
14 p, 156.7 KB Media Coverage of the Baltimore Unrest in the Op-Ed of "The New York Times" : a Case Study / Elyamany, Nashwa (Arab Academy for Science)
Newspaper Op-Ed articles are an important form of intellectual debate that communicate views on public policy matters and help shape public opinion. They are challenging, information-rich and persuasive short media texts imbued with worldviews, arguments, sarcasms and biases, hence providing salience cues regarding key national and international affairs. [...]
Els articles d'opinió representen una font important de debat intel·lectual que influeix en la formació de l'opinió pública. Són textos periodístics desafiadors, rics en informació i persuasius, imbuïts de visions del món, arguments, sarcasmes i biaixos, per la qual cosa brinden pistes de rellevància respecte d'assumptes internacionals clau. [...]
Los artículos de opinión representan una fuente importante de debate intelectual que influye en la formación de la opinión pública. Son textos periodísticos desafiantes, ricos en información y persuasivos, imbuidos de visiones del mundo, argumentos, sarcasmos y sesgos, por lo que brindan pistas de relevancia con respecto a asuntos internacionales clave. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3215
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. extraordinari (2020) , p. 17-30 (Articles)
2 documents

Articles : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
101 p, 3.5 MB Anàlisi sobre l'experiència universitària dels estudiants de grau que compaginen estudis i treball / Vallejo Marcó, Andrea ; Troiano i Gomà, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La implementació del Pla Bolonya ha esdevingut en els estudiants de grau universitari una problemàtica a causa de l'exigència de presencialitat i l'aplicació de l'avaluació continuada. Aquest canvi va fer disminuir la quantitat d'estudiants més grans de vint-i-cinc anys, sent indicatiu que va generar una dificultat en la compaginació d'estudis i treball. [...]
La implementación del Plan Bolonia ha acontecido en los estudiantes de grado universitario una problemática a causa de la exigencia de presencialidad y la aplicación de la avaluación continuada. Este cambio hizo disminuir la cantidad de estudiantes mayores de veinticinco años, siendo indicativo que generó una dificultad en la compaginación de estudios y trabajo. [...]
The implementation of the Bologna Plan has caused problems for undergraduate students due to the requirement of attendance and the application of continuous assessment. This change reduced the number of students over twenty-five years of age, which is indicative of the difficulty in combining studies and work. [...]

2022
Grau en Sociologia [819]
3 documents
2.
481 p, 10.3 MB El legado pedagógico de Juan Macho Moreno y la evolución histórico-legislativa y socio-educativa de la educación española a finales del siglo XIX y principios del XX / Salinas Serrano, Rafael ; Álvarez Cánovas, Isabel, 1971-, dir.
La present tesi doctoral disposa com objecte d'estudi central el llegat pedagògic de Macho Moreno. Entre els seus referents pedagògics i socials es troben cinc influències: Informe Quintana (1814); formació de l'Escola Normal Central (1839); l'ILE (1876); el Museu Pedagògic (1882); i el regeneracionisme, on tot això li serveix per construir la seva docència en pro de la lluita per aconseguir una educació obligatòria, universal i gratuïta. [...]
La presente tesis doctoral tiene como objeto de estudio central el legado pedagógico de Macho Moreno. Entre sus referentes pedagógicos y sociales se encuentran a cinco influencias: Informe Quintana (1814), formación en la Escuela Normal Central (1839), la ILE (1876), el Museo Pedagógico (1882) y el Regeneracionismo, donde todo ello le sirve para construir su docencia en pro de la lucha por conseguir una educación obligatoria, universal y gratuita. [...]
The present doctoral thesis has as its main object of study the pedagogical legacy of Macho Moreno. Among his pedagogical and social references are five influences: Informe Quintana (1814), training at the Central Normal School (1839), the ILE (1876), the Pedagogical Museum (1882) and Regenerationism, all of this serving to devote his teaching career to the struggle to achieve compulsory, universal and free education. [...]

2021  
3.
46.0 MB La percepció de les dones respecte a l'espai públic del barri "Antic" de Manresa / Cirera Castellà, Clara ; Baylina Ferré, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En el present Treball de Fi de Grau s'ha volgut demostrar com les necessitats i les experiències de les dones en l'espai públic com a un únic col·lectiu no són reals i, que aquestes opinions, vivències i perspectives de l'espai públic depenen de les categories socials en què s'identifiqui cada dona, així com de l'ús que en facin i de la coneixença que en tingui de l'espai. [...]
The aim of this Final Degree Project is to show how the needs and experiences of women in public space as a single group are not real and that these opinions, experiences, and perspectives of space depend on the social categories in which each woman is identified, as well as on their use and knowledge of the space. [...]
En el presente Trabajo de Fin de Grado se ha querido demostrar cómo las necesidades y las experiencias de las mujeres en el espacio público como un único colectivo no son reales y que estas opiniones, vivencias y perspectivas del espacio público dependen de las categorías sociales en las que se identifica cada mujer, así como también del uso que hagan y del conocimiento que tenga del espacio. [...]

2021
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]  
4.
41 p, 2.6 MB Uso, aplicabilidad e impacto del Compromiso Preventivo / Fundación WASSU UAB
En el contexto de la prevención y el abordaje de la MGF en España, este estudio se propone evaluar la herramienta del Compromiso Preventivo, después de dos décadas de aplicación. Ha sido realizado por el equipo de investigación de la Fundación Wassu-UAB durante el año 2019, en el marco del proyecto «Diálogo intercultural para la prevención y atención de la MGF en España», apoyado por el Ministerio de Trabajo, Migraciones y Seguridad Social y cofinanciado por el Fondo de Asilo, Migración e Integración (FAMI) de la Unión Europea. [...]
Bellaterra : Fundació Wassu-UAB, 2019  
5.
16 p, 1.7 MB Universitats i compromís social. Estudi de casos. Informe executiu / Martínez Pons, Marc ; Puente, Sílvia, dir. ; Güell Bosch, Jofre, dir. ; Riba Singla, Laura, dir. ; Prat Fernández, Jordi, dir. ; Fundació Autònoma Solidària
Aquest informe té per objectiu conèixer experiències rellevants d'institucions d'educació superior a nivell internacional que han introduït un enfocament basat en el compromís amb la comunitat, és a dir, que han desenvolupat relacions amb actors socials i institucionals diversos i a diferents escales per abordar conjuntament reptes socials i ambientals del planeta. [...]
2020  
6.
120 p, 1.1 MB "Si no hi ha cap notícia, surto al carrer i mossego un gos" -Charles Tatum, "Ace in the Hole" (1951)- Retrat del periodisme del nostre temps a partir del cinema / Ferrer Capó, Clara ; Vall, Toni, 1979-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball d'investigació s'analitza la forma en què el cinema ha representat la figura del periodista. Per això, s'han estudiat els antecedents teòrics sobre aquest tema, s'han examinat en profunditat deu pel·lícules que abasten des del naixement del cinema fins a la més immediata actualitat. [...]
En este trabajo de investigación se analiza la forma en que el cine ha representado la figura del periodista. Para hacerlo, se han estudiado los antecedentes teóricos sobre este tema, se han examinado en profundidad diez películas que abarcan desde el nacimiento del cine hasta la más inmediata actualidad. [...]
In this research is analysed how the cinema has represented the journalist figure. To do this, I have studied theoretical background on this subject. Furthermore, I have been examined in depth ten films ranging from the birth of cinema to the immediate present. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
7.
9 p, 1.5 MB Plataforma de gamificació / Martín Maseda, Iván ; Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'ús de la mecànica del joc en els negocis és una cosa cada vegada més comú. En aquest projecte s'ha desenvolupat una plataforma de suport a la implementació d'estratègies de gamification per a qualsevol mercat. [...]
La utilización de mecánicas de juego en los negocios es algo cada vez más habitual. En este proyecto se ha desarrollado una plataforma de soporte a la aplicación de estrategias de gamificación sobre cualquier mercado. [...]
The use of game mechanics in business is something increasingly common. This project has developed a platform to support the implementation of gamification strategies for any market. The platform is an open source web tool that allows the person in charge of designing the gamification strategy, to apply it to a set of users.

2014-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.